mi bardziej chodzi o to ze npce na ulicy to byly totalne manekiny niz o to ze nie umialy opowiadac ciekawych historii, bo tak jak piszesz te "ciekawe historie " (zapewne w przyszlosci wygenerowane przez AI) szybko sie znudzą graczom i nie bedą zwracac na nie uwagi, dla mnie bardziej wazna jest interakcja na moje dzialania w momencie gdy np wykonuje jakas misje i uderze np w jakis slup czy ławke autem, zeby ci przechodnie co stoją obok chociaz odrobine zareagowali adekwatnie do sytuacji, niech jeden np powie "czlowieku co ty zrobiles, uwazaj jak jezdzisz " a inny powie "chlopie zyjesz? czy wszystko w porządku" i chcialbym zeby te teksty zbyt czesto sie nie powtarzaly (zeby była ich duza pula). Zeby jak idą po chodniku to nie wyglądali jakby szli po sznurku (niech maja rozną prędkosc , niech np jeden sie spieszy tak ze popycha innych , inny idzie pijany itp) zdaje sobie sprawe jednoczesnie z pewnych ograniczen sprzetowych i programowych (takie ficzery w wiekszym tlumie mogą dać popalic nawet bardzo mocnej konfiguracji) wiec wiele pomyslow moze pozostac w sferze marzen).