-
Icarus - Mam Problem
Siemanko mam do was wszystkich prośbę !!!:) Chodzi o program ICARUS do video trackingu ,niemogę zaimportować filmu z kamery w formacie DV .Wiem ,że program jest okrojony rożdzielczością do 640x480 .Wyskakuje błąd Unknown format file .Zmieniałem kodeki sterowniki do karty rozkładałem film na klatki w formacie bmp i tif i nic :( Może ktoś z was spotkał się z takim problemem nara i dzięki.
-
ZBrush - plugin ZMapper
Mam pytanko ? posiadam program Zbrush ,gdzie skopiować plugin Zmapper ,aby działał . Ponieważ jak odpalam program to wyskakuje błąd ,dla czego niedziała z wersją demo. Ostatnio gdzieś widziałem videotutorial jak pokazywano na wersji demo jak obsługiwać ten plugin do normal map?...:mad:
-
Problem z AfterBurn 3d max
Mam problem z pluginem afterburn31_demo_max6only ,jest to demo jak widać , Problem polega na tym ,że jak wpisuje w ustawieniach jakąś wartość, to ta która była wpisana wcześniej ,resetuje się .Wiem że plugin jest okrojony o zapis ustawień oraz gdy wchodzimy do envirometr i chcemy ponownie zmienić ustawienia to automatycznie się resetuje.Ale po ponownym włączeniu a nie przy zejściu do następnej zakładki.... Proszę o odpawiedz... Link gdzie można sciągnąć plugin do 3d max 5 i 6.0 Pozdrawiam http://http://www.afterworks.com/
-
Materiał skury w 3d maxie jak uzyskać?
Mam pytanko jak można stworzyć materiał skury np taki jak na obrazku ,jest to z Maya. Używając materiałów w 3d maxie lub z wykorzystaniem Brazila? http://http://www.optidigit.com/stevens/shadetut.html
-
Obsługa SimCloth3
Masz tutorial z podanymi ustawieniami na stronce http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs53/simclothtutorialpl.html hej!!!
-
Jak przyłączyć obiekt pozorny Dummy :)
Mam jedno pytanko :) 1. W jakiej kolejności podłączyć wszystko do kupy? Mam objekt statku, który ma wierzyczkę ,która ma kontroler Look at ,aby wodziła za celem . Następnie do wierzyczki mają być podpięte (rope) liny jako kable z zastosowaniem reaktora czyli dynamiki ,a to wszystko ma się poruszać po danej trajektorii ,a także wtedy gdy będę musiał animować ręcznie . I oczywiście żeby to się wszystko nie rozleciało. Proszę o wmiarę szczegółowy opis potrzebuję to aby stworzyć efekt do mojego filmiku? ADAM
-
Problem z przyłączeniem (rig)samochodu
Mam dziwne odczucia ,chodzi mianowicie oto ,że jak wchodzę na forum efixa to odsyłają mnie z pytaniami na inne forum,a gdy ktoś udziela mi odpowiedzi to posyła mi jakiś link . Gdzie nie dość ,że wszysko jest po angielsku to nadodatek nie wszystko jest dla mnie przejrzyste ,nie chodzi oto aby tutorial był dla ludzi o inteligencji małpy :). Wiem że programy takie jak 3d max są obszerne w funkcje które można ze sobą łączyć Ale jeżeli posiadam obiekt samochodu z texturami to chciałbym coś z tym zrobić ,np połączyć z bipetem .A nie zostawić to tak poprostu i zacząć robić coś innego od nowa. Chyba że macie jakiś inny pomysł ,i nie ma sęsu brać się za wszystko naraz ,tylko za jedno zagadninie. Kris_r - dzięki że wogule się tym zainteresowałeś jak możesz to napisz czego mam nie robić, żebym niepopełniał jakiś błędów sorrry za błendy....
-
Jak przyłączyć obiekt pozorny Dummy :)
Pytanie dotyczy programu.3D max 5.0 Hej mam dosyć poważny problem . Potrzebuje przyłączyć obiekt pozorny Dummy za pomocą Path Constraint do danego splaina (trajektorii) w taki sposób ,np.: startuje statek ,animowany ręcznie gdzie dysze od silnika się ruszają i jego ruch został stworzony ręcznie za pomocą Set-key-a . Dopiero gdy statek znajduje się w końcowym położeniu tego ruchu . To chcę aby obiekt przyłączył się do tego Splajna i wykonał zamierzony ruch. 1:Jak można zrobić, aby obiekt przyłączał się lub rozłączał mając np.: 2 lub 3 trajektorie ,a przerwy między nimi były animowane ręcznie. Chodzi o jeden cały cykl animacji, aby nie renderować tego w paru ujęciach .
-
Problem z przyłączeniem (rig)samochodu
Pytanie dotyczy programu.3D max 5.0 Mam (zrigowany) pojazd samochodu, gdzie mechanizm polega na tym, że jak poruszam rotacją kierownicy to przednie koła ulegają skrętowi, a gdy przemieszczam obiekt samochodu w kierunku jego jazdy to koła kręcą się. Jak przyłączyć ten obiekt do splajna za pomocą Path Constraint aby podczas ruchu zachować mechanizm obiektu. Jakich użyć kontrolerów w panelu (Modify) aby podczas przemieszczania się pojazdu kręciły się koła ,a przy zakręcie skręcała kierownica . Posiadam 5 książek o prog . 3d max , ale tam są tylko podane przykłady zastosowań pojedynczej funkcji.
ADI 24
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta