Skocz do zawartości

Mergan

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Mergan dodał odpowiedź w temacie → w Hardware
    Czym sie różni nagrywarka zwykła od dwuwarstwowej, bo gdzieś przeczytałem że nagrywarka dwuwarstwowa może zmieścić 9 GB danych na płycie, ale do tego trzeba mieć jakieś specjalne płyty czy zwykłe płyty DVD-R/RW ?
  2. Mergan odpowiedział uncle → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    Bhaal tak trzymaj, udupcie gnoja żeby nauczył sie na całe życie. Nie nawidze takich cwaniaczków...
  3. Mergan odpowiedział Mergan → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Była to moja pierwsza praca (nielicząc stołów, fajek itp.), początki są zawsze najtrudniejsze
  4. Mergan odpowiedział Mergan → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    uhhh no to ładnie ładnie mnie pojechaliście :P Tak, te trzydzieści minut to przez tą trawe. To jest górka Spróbować zawsze można. Co do oświetlenia wiem że jest kiepskie bo jestem w tym zupełnie ciemny. Tekstury pewnie też słabe ponieważ są mojego wykonania, a nie zajmuje sie grafiką 2d :P
  5. Mergan dodał odpowiedź w temacie → w Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Więc wstawiam już ukończony Klasztor. Wiem że jest jeszcze masa błędów, ale straciłem już siły do tej pracy... 1. render, zajął około 30 minut 2. render, ten jest z wykorzystaniem światła v-raya i zajął 75 minut Zapraszam do komentowania.
  6. Mergan odpowiedział Mergan → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Huter dzienkóweczka :)
  7. Mergan odpowiedział Mergan → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    A oto wersja podniszczona, chyba zrobie scene bez drzew
  8. Mergan odpowiedział Mergan → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    nio ja wiem że Unwarp UVW tak rozciąga siatke, ale jak mam zapisać to do pliku .3ds jest opcja że moge zapisać do pliku .uvw, ale deep tego nie odczytuje
  9. Mergan odpowiedział Mergan → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Dzięki, mam jeszcze jedno pytanie jak zrobić żeby w deep paincie mieć taką rozciągniętą siatke jakiegoś obiektu ?
  10. Otworzyłem plik .3ds w deep paincie 3d i kiedy chce wyeksportować do photoshopa wyskakuje mi taki błąd "Current material has no bitmap chanel. Please assign Channels first then try again"
  11. Mergan odpowiedział marx512 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Jak na początek przygody z maxem to radze ci modelować jakieś mniej skomplikowane rzeczy i przyrobienie dużoooo tutków
  12. Mergan odpowiedział Mergan → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Wiem ale ta scena już mnie doprowadza do szału, rendery trwają co najmiej 1 h w dodatku przycina mi kompa... jest coraz trudniej
  13. wow extra, bardzo mi sie podoba
  14. Mergan odpowiedział Mergan → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Zibi ale gdzie jest opcja żeby wyłączyć cienie na poszczególnych obiektach ???
  15. Mergan odpowiedział Mergan → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Jakoś sobie poradziłem :) I o to efekt cało nocnego renderu... Dałem pierwsze tekstur, a co do podniszczenia klasztoru to nie bardzo wiem jak to zrobić :/

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności