-
Nagrywarka dwuwarstwowa
Czym sie różni nagrywarka zwykła od dwuwarstwowej, bo gdzieś przeczytałem że nagrywarka dwuwarstwowa może zmieścić 9 GB danych na płycie, ale do tego trzeba mieć jakieś specjalne płyty czy zwykłe płyty DVD-R/RW ?
-
jak rozpoznac wkret na zlecenie
Bhaal tak trzymaj, udupcie gnoja żeby nauczył sie na całe życie. Nie nawidze takich cwaniaczków...
-
Scena 3d: Klasztor
Była to moja pierwsza praca (nielicząc stołów, fajek itp.), początki są zawsze najtrudniejsze
-
Scena 3d: Klasztor
uhhh no to ładnie ładnie mnie pojechaliście :P Tak, te trzydzieści minut to przez tą trawe. To jest górka Spróbować zawsze można. Co do oświetlenia wiem że jest kiepskie bo jestem w tym zupełnie ciemny. Tekstury pewnie też słabe ponieważ są mojego wykonania, a nie zajmuje sie grafiką 2d :P
-
Scena 3d: Klasztor
Więc wstawiam już ukończony Klasztor. Wiem że jest jeszcze masa błędów, ale straciłem już siły do tej pracy... 1. render, zajął około 30 minut 2. render, ten jest z wykorzystaniem światła v-raya i zajął 75 minut Zapraszam do komentowania.
-
Scena 3d: Klasztor
Huter dzienkóweczka :)
-
Scena 3d: Klasztor
A oto wersja podniszczona, chyba zrobie scene bez drzew
-
Eksport z deep paint 3d do photoshopa
nio ja wiem że Unwarp UVW tak rozciąga siatke, ale jak mam zapisać to do pliku .3ds jest opcja że moge zapisać do pliku .uvw, ale deep tego nie odczytuje
-
Eksport z deep paint 3d do photoshopa
Dzięki, mam jeszcze jedno pytanie jak zrobić żeby w deep paincie mieć taką rozciągniętą siatke jakiegoś obiektu ?
-
Eksport z deep paint 3d do photoshopa
Otworzyłem plik .3ds w deep paincie 3d i kiedy chce wyeksportować do photoshopa wyskakuje mi taki błąd "Current material has no bitmap chanel. Please assign Channels first then try again"
-
Pojazd 3d:BMW 318
Jak na początek przygody z maxem to radze ci modelować jakieś mniej skomplikowane rzeczy i przyrobienie dużoooo tutków
-
Scena 3d: Klasztor
Wiem ale ta scena już mnie doprowadza do szału, rendery trwają co najmiej 1 h w dodatku przycina mi kompa... jest coraz trudniej
-
Moment krytyczny: "Nuklearna zagłada" - prace wstrzymane
Mergan odpowiedział AGmakonts → na odpowiedź w temacie → Bitwa 3D 09: Maszyny bojowe/Moment krytycznywow extra, bardzo mi sie podoba
-
Scena 3d: Klasztor
Zibi ale gdzie jest opcja żeby wyłączyć cienie na poszczególnych obiektach ???
-
Scena 3d: Klasztor
Jakoś sobie poradziłem :) I o to efekt cało nocnego renderu... Dałem pierwsze tekstur, a co do podniszczenia klasztoru to nie bardzo wiem jak to zrobić :/
Mergan
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta