Skocz do zawartości

upsilon1

Members
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

upsilon1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. ja importuje obiekty z SolidWorks w formacie STL.... i pieknie sie laduje w maxie... potem moge z tym robic wszystko :) z ProE powinno byc tak samo... :) Ps. Zaczynalem bawic sie maxem w celu przerzucania gotowych modeli z programow inzynierskich do srodowiska gdzie moge zrobic ladniejsza animacje ;) pozdrawiam ludzi o podobnym podejsciu :))
  2. upsilon1

    export do SD

    hmmmmmm myslalem ze ktos bedzie wiedzial.. albo raczej bedzie mu sie chcialo odpowiedziec i rozwiazac moj problem. no nic...:/ moze w innych tematach bardziej sie udzelicie bo pytan do maxa mam sporo...
  3. GSpot. jest to programik kotry wykrywa potrzebne kodeki i ich ustawienia w filmach. Czyli jesli nie wiesz w czym masz dany film to wykrywasz to tym programem. nagraj probke z aparatu... potem zbierz informacje tym programem i bedziesz wiedzial jak masz kompresowac swoje prezentacje aby aparat je przemlucil. pozdrawiam.
  4. witam. zainstalowalem RealFlow3 ze strony producenta i nie moge exportowac plikow z maxa do tego programu. NextLimit robi pluginy do tego ktore sciagnalem i wrzucilem do katalogu plugins w 3dsmaxie... ale dalej nie widzie opcji w exportowaniu plikow do SD.. co gorsze wszystkie inne programy typ Maya, maja swoje tutoriale jak to zrobic aby exportowac a 3dsmax nie ma takich... moze pomysleli ze jest to zbyt proste.... a jednak u mnie nie dziala. wazne jest to ze jak wchodze w maxa i patrze w plug-in managera to wszystkie pliki zassane ze strony next limit sa zaladowane... i maja zielona kropke... pomocy bo nie mam pojecia o co chodzi... walcze z tym i albo cos pomijam.. albo cos jest nie tak... jesli znacie jakis fajny plugin do exportowania w formacie SD to napiszcie. pozdrawiam!
  5. Wiecie moze jak zrobic cos takiego: kroje booleanem cos...np jakas kostke.. i po animacji krojenia (kiedy widac dwie czesci teoretycznie oddzielnie) stosuje funkcje XForm aby animowac jeden kawalek pocietej kostki.. sek w tym ze chce do tego wykozystac reaktor.. czyli stworzyc oddzielny element ktremu moglbym nadac mase i okreslic inne parametry dla reaktora.. jak to zrobic??
  6. destrukcji... czyli co... ustawiles sobie np murek z cegielek i eksplodowal tak? :) jesli o to chodzi to reakcor w 3dsmaxie jest w miare dobry ale trzeba go ustawic.. co oznacza poprawienie Col.Tolerance. pewnie jest ona ustawiona z duzym parametrem i elementy ise od sieibe odpychaja dosc szybko. wystarczy dobrze sie pobawic parametrami i bedzie ok. milego dnia
  7. upsilon1

    Boolean pomocy

    heh juz wiem o co chodzi........ nie mam pojecia jak to sie dzieje.. ale jak zaczynam ustawiac booleana na pierwszej klatce animacji.. a potem nadawac animacje... (a nie na ostatniej i potem przesuwac...) to wszystko jest dobrze..... heheh... nie umiem tego wyjasnic... ale tak sie dzieje... Operand nie wpada w rotacje.. sam z siebie... pozdrawiam
  8. hej. jak animuje funkcje boolean i przesuwam Operanda na obiekt ktory ma ulec "ocinaniu" to zamiast poruszac sie tak jak nakazlam (po lini prostej) Operand wpada mi w rotacje.... nie mam pojecia dlaczego.... natomiast mam plik maxa gdzie jest wyjasnione jak sie robi animacje booleana. i tam tego efektu nie ma.... ale nie wiem gdzie ja robie blad... pomozcie!
  9. Witam. robie animacje przekroju. Raz ladnie mi wyszlo to co mam zamiar uzyskac.. ale tylko raz... pojawil sie problem i nie mam pojecia co jest grane.. jak ustawiam funkcje BOOLEAN na przedmiocie ktory ma zostac przekrojony to okreslam oczywiscie przedmiot ktory bedzie odcinal. kiedy animuje ten przedmiot (odcinajacy) to Operands zaczyna mi wpadac w rotacje.. jak ja to mam wyeliminowac?? dzieje sie tak non stop...
  10. dziekuje bardzo za tego tutorialka i za pliczki w maxie :) bardzo pomogly :) pozdrawiam!!!
  11. Witacie. chce zrobic znimacje przekroju.. nie wiem jak to zrobic. pewnie to banal ale ja jestem poczatkujacym... chce zrobic przekroj jakiejs prostej bryly.. stworzylem tez druga bryle i w materialach ustawilem aby byla przezroczysta (aby stworzyc powierzchnie ktora bedize przecinala i jej na renderingu nie bylo widac).. potem chcialem aby ta przezroczysta najezdzajac na ta ktora miala ulec przekrawaniu... odcinala ja po kawaleczku... jakos Boolean.... ale nie wiem jak to w animacji zrobic.. pomozcie... moze zle sie do tego zabieram. nie znam programu na tyle aby wiedziec ze sa prostrze albo lepsze metody. pozdrawiam!
  12. hehe no tego nie bralem pod uwage :)) ale moze faktycznie podloze sie odbija.. odolnie wyglada to dla mnie tak dziwnie ze nie przyszlo mi to do glowy... ale jesli to podloze to wszystko jest ok... choc nie podoba mi sie ten efekt :)
  13. moze zle napisalem.. to raczej jest przejscie z jednaj barwy tego samego materialu na inna (dosc dziwnie)... tak jak na zamieszczonym obrazku. zaraz zabacze z wiekoscia swiatla czy to nie rozwiaze problemu.
  14. witam zamiescilem dwa obrazki.. (nie krytykujcie prostoty bo to jest nieskonczone.. ) zauwazylem cos dziwnego i nie potrafie tego wyjasnic, pozbyc sie... na pierwszym obrazku jest lampka wyrenderowana ze standardowymi ustawieniami 3dsmaxa (Default Scanline Render) a drugi jest wyrenderowany za pomoca MentalRaya. na tym z Mental Reya pojawia sie jakas dziwna kreska na kloszu... ktorej obecnosc nie umiem wyjasnic.... cien przeciz to nie jest... oczywiscie oba renderingi zostaly wykonane z tym samym oswietleniem.. bycmoze problem jest banalny ale dopiero zaczynam z 3dsmaxem.. wiec pomozcie. dzieki
  15. mnie sie bardzo podoba jesli chodzi o jakosc do stopnia zaawansowania urzytkownika :) moznaby sie przyczepiac, ale jestem pelen podziwu dla wlozonej pracy :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności