Mój problem dotyczy mapowania testur za pomocą modyfikatora 'uvw mapping' i na inne sposoby. Otóż kiedy tekstura zaweira mapę inna niż 'bitmap' albo 'checker', czyli na przykład 'cellular', 'noise' lub 'smoke', to nie słucha sę ona zupełnie ustawień nadanych przez modyfikator. Niezależnie jaki typ mapowania wybiorę - box, cylinrical, spherical, planar - na renderze efekt jest taki sam - żadnej zmiany. W dodatku mapowanie na renderze nie odpowiada ŻADNEMU ze znanych mi mapowań! W viewporcie wszystko wygląda jak należy. Tylko przy renderowaniu występuje ten efekt. Oto plik .max, który zawiera dwa teapoty, jeden z teksturą z mapą checker, a drugi z teksturą z mapą cellular. Na obu jest zastosowane mapowanie typu planar i efekt po wyrenderowaniu widoczny jest tylko na dzbanku z mapą checker :(
Czy problem dotyczy ustawień maxa czy złego sposobu mpowania przeze mnie? Proszę o pomoc, gdyz nie mogę uzywać większości tekstur z tego powodu!