Skocz do zawartości

Johnny Bravo

Members
  • Liczba zawartości

    201
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Działdowo

Johnny Bravo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Johnny Bravo

    Kilka pytań

    ok to działa tyle, że widać niebo (obrazek przedstawie łąkę i niebo) wiec musze przesunac to tło, by było widać łąkę... jak to zrobić?
  2. Johnny Bravo

    Kilka pytań

    wyszło coś takiego: i nadal nie wiem czsemu nie wyświetla tego tła w tym renderze... a poza tym nie moge przesunąć owego tła...
  3. Johnny Bravo

    Kilka pytań

    mintrill: a jak przesunąć ten background, bo nie moge tego zrobic... max sam wpasował go do sceny EDIT: kiedy załączę tło wtedy nawet sie nie renderuje, why?
  4. jak stworzyć teksture cytryny tak, by mozna było nałożyć na każdy poligon jaki materiał sie chce. A nie tak jak zazwyczaj, że znaleźć w necie teksture, czy nawet samemu zrobić i tylko nałożyć jak we viewporcie dać background? wymodelowałem cytryne w edit poly, dałem mesh smooth i gdy dałem noise (chca by wyglądała jak cytryna-nie tak dokładnie, perfekcyjnie) nic sie nie zminiło czemu? EDIT: co do drugiego... czy jeszcze mozna jakos przesuwać ten obrazek w background'zie... czy to sam program przypisuje i nie można tego zmienić?
  5. Testuje sobie różne animacje, po prostu próbuję i wczasie tychże testów napotkałem pewien problem, otóż mam boxa, którego następnie nieco zmodyfikowałem w editable poly i teraz chcę ustalić jesgo pivot za pomocą narzędzia align (względem niego samego), da się to wykonać? czy muszę ręcznie to zrobic... popatrzec w editable poly i skumac na vertexy umieszczone najniżej i dopiero wstawic te wartosc do pivotu...?
  6. SSS, co to takiego? na razie cos takiego... swiatło Omni, gdy dodam cienie, wtedy dopiero jest masakra, a materiały to naprawde ciezko zrobic, daje zeby plastik był biały a w renderach wychodzi siwy :/:
  7. Jak zrobic do tego 3 materiały (Scanline): -plastik przeźroczysty, -plastik biały, -zielone mydło w płynie?
  8. joko działa... tylko trzeba było dać jeszcze mod. Normal, próby:
  9. no nic... motam sie z tym wymodelowaniem płynu (detach'em), bo lathe to prościej, ale chciałem nauczyc sie innego sposobu. A co do materiału płynu... to chce uzyskac taki materiał po prostu wyglądający jak materiał płynu :) koloru zielonego
  10. Robie tak jak radzisz... zaznaczyłem wewnetrzne poligony i dałem CLONE i wtedy mi cała butelka sie kopiuje... coś nie tak robie?
  11. xeav: napisałem przecież, że Scanline, a co do wymodelowania płynu: masz na myśli detach i potem przeskalować te czesc?
  12. Po pierwsze: robię scenę w której rolę główną okupuje mydło w płynie :) 1. Jak stworzyc (wymodelować) płyn w śodku tego pojemnika? 2. Jaki nadac materiał (korzystam ze scanline'a) dla pojemnika, by wyglądał jak zwykły, przezroczysty plastik. 3. Najgorsze... jak stworzyc materiał płynu? Z góry dziękuję za odpowiedzi, które mam nadzieje się pojawią ;]
  13. Johnny Bravo

    Woda w szklance

    a jakie jest IOR dla szkła i wody? Skąd to wiadomo? Pewnie z fizyki ale dobra...
  14. wg Twojego opisu wyszło mi coś takiego... :| to nadaje sie chyba tylko do game art'u albo i nawet nie :P
  15. Jak wymodelować ten obiekt, tak aby to ładnie wyglądało? Próbowałem już niejednego sposobu: box modelingu, loft prostokąta po ścieżce (profil deski z boku).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności