-
Kilka pytań
ok to działa tyle, że widać niebo (obrazek przedstawie łąkę i niebo) wiec musze przesunac to tło, by było widać łąkę... jak to zrobić?
-
Kilka pytań
wyszło coś takiego: i nadal nie wiem czsemu nie wyświetla tego tła w tym renderze... a poza tym nie moge przesunąć owego tła...
-
Kilka pytań
mintrill: a jak przesunąć ten background, bo nie moge tego zrobic... max sam wpasował go do sceny EDIT: kiedy załączę tło wtedy nawet sie nie renderuje, why?
-
Kilka pytań
jak stworzyć teksture cytryny tak, by mozna było nałożyć na każdy poligon jaki materiał sie chce. A nie tak jak zazwyczaj, że znaleźć w necie teksture, czy nawet samemu zrobić i tylko nałożyć jak we viewporcie dać background? wymodelowałem cytryne w edit poly, dałem mesh smooth i gdy dałem noise (chca by wyglądała jak cytryna-nie tak dokładnie, perfekcyjnie) nic sie nie zminiło czemu? EDIT: co do drugiego... czy jeszcze mozna jakos przesuwać ten obrazek w background'zie... czy to sam program przypisuje i nie można tego zmienić?
-
Punkt obrotu obiektu
Testuje sobie różne animacje, po prostu próbuję i wczasie tychże testów napotkałem pewien problem, otóż mam boxa, którego następnie nieco zmodyfikowałem w editable poly i teraz chcę ustalić jesgo pivot za pomocą narzędzia align (względem niego samego), da się to wykonać? czy muszę ręcznie to zrobic... popatrzec w editable poly i skumac na vertexy umieszczone najniżej i dopiero wstawic te wartosc do pivotu...?
-
Kilka pytań odnosnie texturowania i modelowania w 3ds max'ie
SSS, co to takiego? na razie cos takiego... swiatło Omni, gdy dodam cienie, wtedy dopiero jest masakra, a materiały to naprawde ciezko zrobic, daje zeby plastik był biały a w renderach wychodzi siwy :/:
-
Kilka pytań odnosnie texturowania i modelowania w 3ds max'ie
Jak zrobic do tego 3 materiały (Scanline): -plastik przeźroczysty, -plastik biały, -zielone mydło w płynie?
-
Kilka pytań odnosnie texturowania i modelowania w 3ds max'ie
joko działa... tylko trzeba było dać jeszcze mod. Normal, próby:
-
Kilka pytań odnosnie texturowania i modelowania w 3ds max'ie
no nic... motam sie z tym wymodelowaniem płynu (detach'em), bo lathe to prościej, ale chciałem nauczyc sie innego sposobu. A co do materiału płynu... to chce uzyskac taki materiał po prostu wyglądający jak materiał płynu :) koloru zielonego
-
Kilka pytań odnosnie texturowania i modelowania w 3ds max'ie
Robie tak jak radzisz... zaznaczyłem wewnetrzne poligony i dałem CLONE i wtedy mi cała butelka sie kopiuje... coś nie tak robie?
-
Kilka pytań odnosnie texturowania i modelowania w 3ds max'ie
xeav: napisałem przecież, że Scanline, a co do wymodelowania płynu: masz na myśli detach i potem przeskalować te czesc?
-
Kilka pytań odnosnie texturowania i modelowania w 3ds max'ie
Po pierwsze: robię scenę w której rolę główną okupuje mydło w płynie :) 1. Jak stworzyc (wymodelować) płyn w śodku tego pojemnika? 2. Jaki nadac materiał (korzystam ze scanline'a) dla pojemnika, by wyglądał jak zwykły, przezroczysty plastik. 3. Najgorsze... jak stworzyc materiał płynu? Z góry dziękuję za odpowiedzi, które mam nadzieje się pojawią ;]
-
Woda w szklance
a jakie jest IOR dla szkła i wody? Skąd to wiadomo? Pewnie z fizyki ale dobra...
-
Jak wymodelować deskorolkę?
wg Twojego opisu wyszło mi coś takiego... :| to nadaje sie chyba tylko do game art'u albo i nawet nie :P
-
Jak wymodelować deskorolkę?
Jak wymodelować ten obiekt, tak aby to ładnie wyglądało? Próbowałem już niejednego sposobu: box modelingu, loft prostokąta po ścieżce (profil deski z boku).
Johnny Bravo
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta