Jump to content

Mazer Rackham

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

City (optional)

  • Miasto
    Exeter, UK

Mazer Rackham's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Na pewno wielu juz to zna, ja dopiero niedawno wpadlem na ta strone i gre, no i jestem pod wrazeniem!!! Szykuje sie a raczej juz jest i caly czas sie rozbudowuje ogromny wszechswiat wirtualny z naprawde dobra grafika. no nic nie zawracam gitary, namawiam do zapoznania sie z tematem tym, ktorzy go nie znaja pozdrawiam
  2. witam, wpadl mi w rece dzisiaj komputer, ktory najwyrazniej nie ma zamiaru wyswietlac dobrze 3D, choc wydaje mi sie, ze powinien... jak to bywa przyjacielowi sie nie odmawia i obiecalem, ze zobacze co jest grane po instalacji nowych driverow do wszystkiego co sie da, grafika wyglada jak na zalaczonych obrazkach.... jest stary komp, ale niby karta grafiki kupiona niedawno procek: AMD Athlon 1.1GHz, Socket-A ram: 320 MB grafika: NVIDIA GeForce4 MX 4000 128MB da sie cos z tym zrobic? co moze byc nie tak? ktos wie jaka to funkcja nie dziala? pozdrawiam P.S. jesli ktos potrzebuje wiecej info o tym zlomie, chetnie znajde parametry w celu rozwiazania problemu
  3. moge wybrac tylko z MSI i Asus'a jesli chodzi o plyty glowne, jaka wybrac i jaki procek lub dwa? ten temat w kolko bedzie powtarzany bo co chwile pojawia sie cos nowego, dokladne przeanalizowanie wszystkich specyfikacji sprzetu, ktory sie pojawil i przeczesywanie kilkudziesieciu stron z testami zajmuje wieki, dlatego tez pytam Was o to... Jaki kregoslup czyli plyta glowna i jakie procki? pozdrawiam P.S. np. ASUS Skt 939 nForce4 SLI chipset PCIex16 SATA USB2 MoBo
  4. Witam, czy ktos orientuje sie gdzie moge tanio kupic w necie wzornik kolorow PANTONE? pozdrawiam.
  5. nie moge tego znalezc na forum, bo nie wiem jak to nazwac... :( Chodzi mi o wyrenderowanie w maxie samuch zarysow, konturow (outlines)? Jak to zrobic? same kontury jako kreski czarne np. wypelnione pelnym kolorem, bez cieni, dwa kolory jako rezultat, obrys plus jednolite wypelnienie
  6. hehe, nikt nic nie powie.... (moze powinienem zmienic avatar na jakis kretynski :) )
  7. powaznie nikt nie wie co to moze byc? no nie da sie bez tego pracowac.... :(
  8. no tak to taki banal i w dodatku nie "tworczy", ze sam bym chyba ten post zignorowal...
  9. chodzi o 3ds max'a 7 - po kliknieciu na "render scene dialog" okienko to nie pokazuje sie poprostu... czy to z powodu 2 monitorow?
  10. render scene dialog - zaginal bez sladu... ktos wie co sie moglo stac?
  11. poza tyan'em zna ktos jeszcze inne opcje na dual plyty glowne? jesli 2GB ramu to jaki? hmm
  12. wiec wyglada na to, ze wszyscy z grubsza sie zgadzaja z konfiguracjami zasugerowanymi przez dirty'ego (za co zreszta dzieki) ? jesli to sa najlepsze propozycje to gdzie najlepiej zakupic te komponenty, czy moze lepiej zamowic w jakiejs firmie caly zestaw?
  13. super, to na prawde przegiecie i sciema na maxa... w szczegolnosci ten model: http://www.go-l.com/monitors/athens/features/index.htm z rozdzielczoscia do 19200 x 2400 mysle, ze za 2 lata 3 panelowe beda stosowane, jak sie pojawia odpowiednie karty do nich ale wracajac z przyszlosci i marzen -> to znaczy, ze wypadalo by zaopatrzyc sie w dodatkowa karte grafiki o slabszej mocy do tego "pomocniczego" monitora? przy dwoch monitorach po 1600 x 1200 to jest faktycznie spore obciazenie (3.84 mln px)
  14. na prawde nikt nic na ten temat nie moze powiedziec? to gdzie moge sie zwrocic o porade w tym temacie, jak nie tutaj?
  15. a czy nie lepiej trzymac sie jednego procesora a zainwestowac w karte grafiki np. PNY Quadro FX 1300 ? generalnie to procki odpowiadaja glownie za czas renderowania, chyba wazniejszy bylby dla mnie komfort tworzenia niz czas oczekiwania na rendering czy ktos ma jeszcze jakies sugestie? inne konfiguracje? bede wdzieczny :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy