Skocz do zawartości

grand99

Members
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

grand99's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

24

Reputacja

  1. ok, jakby kogos interesowalo to znalazlem cos takiego:) http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=590979 ............. Create 3 bones (b01,b02,b03) with an ik limb, and one point. Unfreeze length of the bones. Use the point as swivel angle. Add float list controller on the x position of the 2 last bones, with : - a float script calculating distance from point to b01 for b02 - a float script calculating distance from b02 to point for b03 - a float bezier as second slot for b02 and b03 Add float script to the float list weight controller (to avoid animation). Now we need some change handlers : ----------------------------------------- clearlistener() gc() deleteAllChangeHandlers id:#ElbowIk_Sel when select #($'Point01',$'IK Chain01') changes id:#ElbowIk_Sel handleAt:#redrawViews obj do ( if selection[1] == $'Point01' then ( Farm = $'Bone02'.controller.FK_Sub_Control.position.contr oller.x_position.controller Wrist = $'Bone03'.controller.FK_Sub_Control.position.contr oller.x_position.controller Farm[2].value = Farm[1].value Wrist[2].value = Wrist[1].value Farm.weight[1].controller.script = "1.0" Farm.weight[2].controller.script = "0.0" Wrist.weight[1].controller.script = "1.0" Wrist.weight[2].controller.script = "0.0" print "Point Select" ) if selection[1] == $'IK Chain04' then ( Farm = $'Bone02'.controller.FK_Sub_Control.position.contr oller.x_position.controller Wrist = $'Bone03'.controller.FK_Sub_Control.position.contr oller.x_position.controller Farm[2].value = Farm[1].value Wrist[2].value = Wrist[1].value Farm.weight[1].controller.script = "0.0" Farm.weight[2].controller.script = "1.0" Wrist.weight[1].controller.script = "0.0" Wrist.weight[2].controller.script = "1.0" print "ik Chain Select" ) ) deleteAllChangeHandlers id:#Ik01 when transform $'IK Chain01' changes id:#Ik01 handleAt:#redrawViews do ( $'Point01'.pos = $'Bone02'.pos ) deleteAllChangeHandlers id:#Elbow01 when transform $'Point01' changes id:#Elbow01 handleAt:#redrawViews do ( Farm = $'Bone02'.controller.FK_Sub_Control.position.contr oller.x_position.controller Wrist = $'Bone03'.controller.FK_Sub_Control.position.contr oller.x_position.controller Farm[2].value = Farm[1].value Wrist[2].value = Wrist[1].value ) Feel free to try and comment. If needed i can post an example file. ............... tylko mam problem robie 3 kosci, ustawiam IK, nie freezuje kosci, dodaje w float list controller w 2 ostatnich kosciach (b02,b03) pod x position float script i bezier float, tylko co pozniej? jak dodac ten scrypt ktory napisal?? moze ma ktos jakies rozwiazanie?
  2. Hej Mam pytanie. Posiada ktos linka/info jak zrobic stretchy arm system w 3ds? Wiem jak zrobic ik/fk blending system, tylko chcialbym do tego doddac stretchy arm z kontrola lokcia (ktory tez moze byc rozciagany) z gory dzieki:)
  3. Siewka;) Pare latek temu na forum max3d.pl ktos podal linka do animacji w ktorej glowny bohater zakladal magiczne buty i walczyl z jakims wrestlerem na ulicy:) animacja 3d:) Jesli ktos orientuje sie o jaka animacje chodzi to prosze o podanie linka. Z gory dzieki:)
  4. VS jakbys wyraznie przeczytal post to bys wiedzial, ze w zaden inny sposob nie mozna sie z nim skontaktowac, a na forum niedawno sie pojawil.
  5. Witam. Szukam pokoju/mieszkania w Warszawie (cena nie gra roli ale bez przesady;)) Moze ktos z was szuka wspollokatora pracujacego w branzy 3d?:P
  6. grand99

    Moja Apokalipsa

    Linki juz dzialaja http://rapidshare.com/files/36499179/mojaapokalipsa.avi http://www.czarekkwasny.com/mojaapokalipsa.avi
  7. grand99

    Moja Apokalipsa

    linki zostaly wylaczone...do produkcji dostal sie dosc nieprzyjemny chochlik
  8. grand99

    Moja Apokalipsa

    Dzieki za komenty:) Do mrkrzysiek: jak robilem film temat tarczy byl jeszcze obcy (poczatek produkcji filmu grudzien). Jednak interpretacje zostawiam widzowi:) Do Leru: fajnie pomyslane i nawet muzyka pasuje;) Do roadrunner: Mimika jest:) ale trudna ja zauwazyc:)
  9. Witam. Zapraszam do obejrzenia mojej pierwszej animacji „Moja Apokalipsa”. Linki juz dzialaja http://rapidshare.com/files/36499179/mojaapokalipsa.avi http://www.czarekkwasny.com/mojaapokalipsa.avi
  10. grand99

    Problem z vrayem

    zgadza sie GI mam zalaczone:) hm..czyli nie ma jednoznacznej przyczyny? chyba tylko pozostaje mi wyrenderowanie calej sceny bez podzily na warstwy:)
  11. grand99

    Problem z vrayem

    Witam Mam nastepujacy problem. Kiedy renderuje scene wszystko jest ok, ale kiedy np. najpierw renderuje tlo, nastepnie dodaje tlo do enviroment i renderuje postac to postac staje sie polprzezroczysta.... ktos wie dlaczego? dzieie sie tak i na maretialach vraymtl i na zwyklych maxowskich.
  12. http://www.pzpn.pl/me_2012.php?inf=3015
  13. Witam Co nalezy zrobic, aby podczas renderowania byla widoczna siatka obiektu jednoczesnie z calym obiektem? i w jaki sposob mozna zmienic kolor tej siatki nie zmieiajac koloru obiektu?
  14. grand99

    pomoc w UI

    dzieki za pomoc, juz wszystko gra:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności