prezentuje sie całkiem nieźle
drzwi, maske i klapę bagażnika powinienes powycinac, a przynajmniej wyostrzyc krawędzie - dziwnie to wygląda
no i szyby troszke psuja cały efekt
pozdr
witam
to moja pierwsza praca w finished works :)
troszke czasu przy nią siedziałem, a i tak nie jestem usatysfakcjonowany efektem końcowym
to jest czysty render scanline z maxa 5
jedynym pluginem z jakiego korzystałem to shag fur,
materiały - proceduralne, bądź standardowe maxowskie mapki, prócz konika oczywiście,
kurt_hectic - w tej scenie zbyt jasno też nie może być, właściwie to w tej szopie nie ma innego źródła światła niż słońce, w dzień oczywiście :)
pionier - dzieki - tutek nawet ciekawy, ale nie chciałem używać zadnych zdjęć w tym projekciku, może wykorzystam w innej scence ;)
pozdr
dzieki za komentarze
oto moje starania nad poprawą sceny - niestety są żałosne
mimo moich usilnych prób nie mogę osiągnąć zadowalającego mnie efektu oświetlenia sceny - pewnie dlatego że brakuje mi umiejętności :D, dlatego tez jest to końcowy - jak nie ostateczny rendering tej sceny
oczywiście bardzo chętnie posłucham, albo raczej poczytam opinii jakiekolwiek one będą :D
pozdr
dzieki
klicek - grzywa do poprawy - bo mu sie schowała w sierści ;)
jest tak bo mam problem z maxem i po 40 min renderingu mi sie często wywala i mam problem w nanoszeniu poprawek, no i poprawie materiał
Jim mee - no może i przesadziłem z oświetleniem sierści- poprawie, kopytka też ;) - artystą malarzem nie jestem, ale spróbuje :D
siano będzie - już nawet prowadziłem próby
a głowę konika ma zamiar odwrócić trochę w stronę kamery - może bedzie lepiej przez to scenka wyglądać
mały update, po walce z maxem i swiatłem ;)
ogólna scenka ma wyglądać własnie tak
mam problem z dwoma rzeczami
- światło wpadającce przez szpary między deskami pozostawia na ziemi prostąkotne "znaki" - nie wiem jak to zmienić - "render scanline"
- gdy dam efekt "Volume light" do swiatła, to całą scene zalewa mgła - (dodam że światło znajduje się za sceną)
wszelkie uwagi mile widziane ;)
pozdr
tak jak lonek16 napisał stolik - ten ze szklanym blatem - za mały i jakoś mi tam nie pasuje, a poza tym poprawiłbym szafke pod telewizorem - bo mało stabilnie to wygląda
jeżeli chcesz umieścić tak duże okna to składające się przynajmniej z dwóch "skrzydeł" - chyba tak się to nazywa
a co do schodów - to gdzie one będą prowadzić ;)
powodzenia
Jim mee - zrobiłem to w bardzo prosty sposób - wręcz banalny, wszystkie deski to zwykłe box`y z lekko zagęszczoną siatką i dodanym modyfikatorem "noise" :)
Ania C - staram się w miarę możliwości robić modele dokładne, jeżeli zrobi się render w wyższej rozdzielczości to będzie widać więcej detali
więcej modeli w scenie już nie umieszcze - zabieram sie za texturowanie, - chyba że są jakieś propozycje :)