-
postać 3D: Królowa (potepionych?)
kolejne update: wymodelowane od poczatku ucho kilka poprawek w siatce i lini policzek i rezygnuje z brushowanie tej postaci ma byc to mlodka kobieta a w zbrushu to tylko potrafie postarzec ludzi ;) chyba ze znacie jakies dobre motywy w zbrushu ? ktore mogly by nadac temu modelowi wiecej "dynamizmu" myslalem o jakies bliznie przechodzacej przez oko skoro to panna potepiona ;)
-
postać 3D: Królowa (potepionych?)
nie nie to nie przez miejscie na dysku wolnego jest jeszcze bardzo duzo ;) problem juz rozwiazalem do multi displacement 3 jest inny kod bym wszystko gralo z maxem dla tych co nie znaja to : DE-LAEK-EAEAEA-R32 wieczorem albo jutro rano wysle pierwsze sceny z zbrusha :* .. ;)
-
postać 3D: Królowa (potepionych?)
Dziekuje Kuba wlasnie sie zajolem tymi trojkatami a oto co wyskakuje gdy chce ustawic mape disp w maxie
-
postać 3D: Królowa (potepionych?)
z taka baza moge juz wchodzic do zbrusha czy cos jeszcze poprawic ?
-
postać 3D: Królowa (potepionych?)
dziekuje wszystkim za komentarze :) nielot - dzieki za porady i ostry ? komentarz ;) wziolem sie troche za ta moja baze i poprawilem usta nos calkowicie od poczatku modelowany bledy na siatce rowniez postaralem sie zniwelowac do minimum co do referek to to co widziales jednak model tworze z glowy bez referencji staralem sie tylko by oczy aha noo tak oczy tez poprawilem bo sie wam nie podobaja :P ale jednak caly czas chce by byly nieco kocie wizz - bo ja tworze nowy styl :P hehehe cookiez - :P byl szczery ale ja to cenie mozecie ostro jechac po mojej pracy dzieki temu ja bede porawial i mam nadzieje ze na lepsze :D soad - pisalem ze uszy tak wygaldaj bo mam problem z zbrushem i nie moge nalozyc mojego displacementu w maksie bo wyskakuje mi blad (a ustawienie mapy disp w zbrushu mam wedlug videotutka od klicka) z faktem tylko ze urzywam zbrusha 3.1 z multi disp 3 razi - nie tyle co poczatki co powrot po 3? latach do maxa ;) a sie od tego czasu duzo zmienilo w swiecie grafiki :D wiac hmm fakt poczatki ;) bacry - SiSi tak :D a wspominalem juz ze nie umiem nalozyc mapy ? ;P OKEJ ale sie rozpisalem teraz update:
-
postać 3D: Królowa (potepionych?)
specjalnie dla Ciebie Blade :) a pisalem ze zamieszcze wieczorem poniewaz mam problem z displacementem gdy go juz weksportuje z zbrusha max mowi ze nie moze odczytac tego tifa ..uzywam zbrusha 3.1 z multi disp 3 .. dodam ze mam wszystko chyba tak ustawione jak bylo to mowione w jednym z videotutoriali zamieszczonych na forum i przez ten problem z disp ucho i kilka innych czesci wyglada dosc fatalnie
-
Postać 3D: Batman
pierwsze model jaki wykonales byl duzo lepsze bardziej kojarzyl mi sie z tym komiksowym batmanem ale bede bacznie obserwowal :)
-
postać 3D: Królowa (potepionych?)
Witam wszystkich zaczynam nowy projekt model cartoon ktory tworzylem wczesniej z kazdym dniem mi sie nie podobal i widzialem wiecej bledow. Tym razem bedzie to portret wzorowany na Akashy z filmow krolowa potepionych tutaj link do plakatu http://queenofthedamned.warnerbros.com/images/poster-onesheet_t.jpg i kilka z filmu http://gfx.filmweb.pl/ph/19/08/31908/6623.1.jpg http://gfx.filmweb.pl/ph/19/08/31908/6624.1.jpg lecz nie bede sie trzymal kurczowo stylu krolowej i bardzo luzno do tego podchodze. Wieczorkiem pierwsze rendery :)
-
Postać 3D: CartoonNyga ;)
Koncze ten projekt .. nie jestem z niego zadowolony a moze wreszcie skoncze moja krolowa ciemnosci WIP powinien pojawic sie za jakis czas na forum wrzucam tutaj ostatni test render jaki wykonalem dla tej pracy http://www.marcingrygier.yoyo.pl/mentalreytest.jpg [uwaga rozdzielczosc 1000]
-
Postać 3D: CartoonNyga ;)
Dziekuje wszystkim za komentarze :) ale jako ze jestem czlowiekiem problemowym prosze znow o pomoc tym razem odnosnie zbrusha (uzywam 3.0) i displancement map .. tworze caly detal na modelu i po stworzeniu alphy prawie nic na niej nie widac gdy dodam to juz do maxa nawet przy wartosciach 100 a lumino mam ustawione na 0.5 detal wychodzi bardzo slabo i nie jest taki jak w zbrushu od czego to moze zalezec ? za jakakolwiek podpowiedz bardzo dziekuje :)
-
Postać 3D: CartoonNyga ;)
Poprawilem nieco model w zbrushu ale pojawil mi sie problem wypadlo na to dosc duzo poli przy takiej ilosci detali jak wyeksportowac to znow do maxa bo przez import jest to niemozliwe max mi sie zwiesza albo mysli godzinami .. czy jest inny sposob by moc utrzymac te ilosc detali ? z gory dzieki za pomoc
-
Postać 3D: CartoonNyga ;)
Mam pytanie ! model glowy wykonuje w Brazilu ale wlosy chcial bym wykonac w podstawowym renderze osobno jak to pozniej polaczyc jak stworzyc maske dzieki ktorej pozniej polacze te dwa rendery ? czy moze znacie jakis lepszy sposob ?
-
Postać 3D: CartoonNyga ;)
to prawdopodobnie juz ostateczna wersja materialow skory bump teraz zajme sie detalami takimi jak oczy broda rzesy + opaska nike na glowe ;)
-
Postać 3D: CartoonNyga ;)
Kolejny SKINTEST przepraszam za wielkosc ale nie widzialem sensu by wieksze na razie renderowac ;) i caly czas stawiam pytanie co w poscie powyzej
-
Postać 3D: CartoonNyga ;)
Mam pytanie jak zmniejszyc wyswietlanie wlosow w shag fur w oknie pracy (nie render) bo strasznie mi zamula i nic sie nie da zrobic
Yamakasi
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta