kolejne update:
wymodelowane od poczatku ucho kilka poprawek w siatce i lini policzek i rezygnuje z brushowanie tej postaci ma byc to mlodka kobieta a w zbrushu to tylko potrafie postarzec ludzi ;) chyba ze znacie jakies dobre motywy w zbrushu ? ktore mogly by nadac temu modelowi wiecej "dynamizmu" myslalem o jakies bliznie przechodzacej przez oko skoro to panna potepiona ;)
nie nie to nie przez miejscie na dysku wolnego jest jeszcze bardzo duzo ;)
problem juz rozwiazalem do multi displacement 3 jest inny kod bym wszystko gralo z maxem dla tych co nie znaja to : DE-LAEK-EAEAEA-R32
wieczorem albo jutro rano wysle pierwsze sceny z zbrusha :* .. ;)
dziekuje wszystkim za komentarze :)
nielot - dzieki za porady i ostry ? komentarz ;) wziolem sie troche za ta moja baze i poprawilem usta nos calkowicie od poczatku modelowany bledy na siatce rowniez postaralem sie zniwelowac do minimum co do referek to to co widziales jednak model tworze z glowy bez referencji staralem sie tylko by oczy aha noo tak oczy tez poprawilem bo sie wam nie podobaja :P ale jednak caly czas chce by byly nieco kocie
wizz - bo ja tworze nowy styl :P hehehe
cookiez - :P byl szczery ale ja to cenie mozecie ostro jechac po mojej pracy dzieki temu ja bede porawial i mam nadzieje ze na lepsze :D
soad - pisalem ze uszy tak wygaldaj bo mam problem z zbrushem i nie moge nalozyc mojego displacementu w maksie bo wyskakuje mi blad (a ustawienie mapy disp w zbrushu mam wedlug videotutka od klicka) z faktem tylko ze urzywam zbrusha 3.1 z multi disp 3
razi - nie tyle co poczatki co powrot po 3? latach do maxa ;) a sie od tego czasu duzo zmienilo w swiecie grafiki :D wiac hmm fakt poczatki ;)
bacry - SiSi tak :D a wspominalem juz ze nie umiem nalozyc mapy ? ;P
OKEJ ale sie rozpisalem teraz update:
specjalnie dla Ciebie Blade :)
a pisalem ze zamieszcze wieczorem poniewaz mam problem z displacementem gdy go juz weksportuje z zbrusha max mowi ze nie moze odczytac tego tifa ..uzywam zbrusha 3.1 z multi disp 3 .. dodam ze mam wszystko chyba tak ustawione jak bylo to mowione w jednym z videotutoriali zamieszczonych na forum
i przez ten problem z disp ucho i kilka innych czesci wyglada dosc fatalnie
Witam wszystkich zaczynam nowy projekt model cartoon ktory tworzylem wczesniej z kazdym dniem mi sie nie podobal i widzialem wiecej bledow.
Tym razem bedzie to portret wzorowany na Akashy z filmow krolowa potepionych
tutaj link do plakatu
http://queenofthedamned.warnerbros.com/images/poster-onesheet_t.jpg
i kilka z filmu
http://gfx.filmweb.pl/ph/19/08/31908/6623.1.jpg
http://gfx.filmweb.pl/ph/19/08/31908/6624.1.jpg
lecz nie bede sie trzymal kurczowo stylu krolowej i bardzo luzno do tego podchodze. Wieczorkiem pierwsze rendery :)
Koncze ten projekt .. nie jestem z niego zadowolony a moze wreszcie skoncze moja krolowa ciemnosci WIP powinien pojawic sie za jakis czas na forum
wrzucam tutaj ostatni test render jaki wykonalem dla tej pracy
http://www.marcingrygier.yoyo.pl/mentalreytest.jpg [uwaga rozdzielczosc 1000]
Dziekuje wszystkim za komentarze :)
ale jako ze jestem czlowiekiem problemowym prosze znow o pomoc
tym razem odnosnie zbrusha (uzywam 3.0) i displancement map .. tworze caly detal na modelu i po stworzeniu alphy prawie nic na niej nie widac gdy dodam to juz do maxa nawet przy wartosciach 100 a lumino mam ustawione na 0.5 detal wychodzi bardzo slabo i nie jest taki jak w zbrushu od czego to moze zalezec ? za jakakolwiek podpowiedz bardzo dziekuje :)
Poprawilem nieco model w zbrushu ale pojawil mi sie problem wypadlo na to dosc duzo poli przy takiej ilosci detali jak wyeksportowac to znow do maxa bo przez import jest to niemozliwe max mi sie zwiesza albo mysli godzinami .. czy jest inny sposob by moc utrzymac te ilosc detali ? z gory dzieki za pomoc
Mam pytanie !
model glowy wykonuje w Brazilu ale wlosy chcial bym wykonac w podstawowym renderze osobno jak to pozniej polaczyc jak stworzyc maske dzieki ktorej pozniej polacze te dwa rendery ? czy moze znacie jakis lepszy sposob ?