ojej.... do czegoś takiego nie wsiadłbym nawet jako pasażer-> samochód jest zbyt wiejski czyt. przesadziłeś z tym kicz-tuningiem
co do modelu to ok, ale wolałbym zobaczyć seryjne auto a nie to coś:)
Mam taki problemik np. Mam wymodelowany objekt i nakladam w programie 3dsMax 7 na niego teksture, biore render i wszystko wyglada pieknie. Nastepnie exportuje object do pliku .3ds i wrzucam go w programie BWIU. Otrzymuje sama bryle objektu bez tekstur. jak zrobic abym mial tekstury widoczne nie tylko w Maxie?
Jak utworzyc realistycznie wygladajace oczka siatki bramkarskiej, oczywiscie w gre nie wchodzi modelowanie :( za duzo poly bo tu jeszcze trybuny "mają powstac".
PS. Juz szukalem na forum ale nie uzyskałem jednoznacznej odpowiedzi. Niech ktos pomoze tylko tak ładnie zebym "skumał" PLS
wczoraj juz miałem napisac post ale forum siadło :/
dorobiłem drzwi, progi, oraz zderzak :
sorry za takiego screena ale czasu nie miałem...
A teraz co sie tyczy kwestii nadkoli :
Według mnie tak własnie powinno to wygladac, nie widze aby tam było spore zaokrąglenie. Prosze oto zdjecie do porównania i siatka nadkola modelu:
#foto
#siatka modelu
czekam na komenty ds. maska-nadkole ;)
Nie wiem czy powinienem ujawniać swojej umiejętności modelowania bo są raczej kiepskie ale co tam, do odważnych świat należy...
Zmodelowałem taki oto bolid, a raczej jego część. Tak mnie dziś naszło na Audi więc oto i ona:
Powiedzcie co o niej sądzicie,wytknijcie błedy do porpawienia itp.:)
o nie :) samochody lepsze bez dwóch zdań :) zobacz ile jest w nich takich bajerków, a tu sama blacha :) ale zeby nie bylo ze krytykuje ten piekny model:) GRATZ for AUTOR :)