Dzięki za opinie. Może i mi wyszła karykatura gdyż raczej na niczym się nie wzorowałem (tylko rzut oka na Ki-61). Niestety siatka jest gęsta ale jeszcze nie umiem jej za dobrze rozplanować, może w następnych modelach lepiej mi wyjdzie. Nad śmigłami troszkę popracuje. Kabina przyznaje jest nie najlepsza ale za bardzo nie mam pojęcia jak ją naprawić.
Podoba mi się ten samolocik z gry wyżej co prawda to tylko spód (http://img211.echo.cx/img211/5050/il2fb20050527010354420tj.jpg). Dosyć fajne texturki są na nim dane no i dosyć szczegółowe, właśnie o takie cos mi chodzi. Jeszcze jedno czy możecie mi powiedzieć jak robicie textury bo nie za bardzo wiem czy właściwy sposób wybrałem. Na początku zaczynam nadawać materiały na samolot mniej więcej tak aby była jakaś kolorystyka, następnie nadaje modyfikator Unwrap UVW i wybieram w nim sposób mapowania. Następnym krokiem jest Render to Texture, fotke do Photoshopa maluje i do maxa. No i właśnie tu pojawia się błąd ( ta czarna plam pod kokpitem ) i nie wiem czy to wszystko dobrze robię. Dzięki za obszerne porady ~kaa. W najbliższym czasie jak będę mógł to poprawie błędy i zamieszczę modelik.
Ps.: Może macie jakieś fotki MG-17, no i nie wiem jak za bardzo wygląda wydzielony wiatrochron. KoMic ten samolocik raczej nie był przeznaczony na cartoon ale tak wyszło może coś z tym zrobie a co do renderów to spróbuje się poprawić.