Jump to content

SZAMPEK

Members
  • Content Count

    319
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

35 Excellent

About SZAMPEK

  • Rank
    Member
  • Birthday 08/10/1987

City (optional)

  • Miasto
    Mielec
  1. SZAMPEK

    Poczatki w Cinema4D

    Dzięki chłopaki! Jeśli chodzi o pędzle, to zaimportowałem ze z PS'a, jeśli chodzi o kolorowa teksturę, to fakt, trzeba było tutaj wsio wrzucić do kanału 'Color', jeśli chodzi o pędzel u UV'ałke, no to nie wiem, chyba takie softy zostały stworzone, po to, żeby się zbytnio mapowaniem nie przejmować... Fajnie maja to rozwiazane ZBrush i Mudbox, ale tamte softy z kolei nie maja innych przydatnych rzeczy... :/
  2. SZAMPEK

    Poczatki w Cinema4D

    Heyah! Słuchajcie, to są moje początki w Cinema4D, a ściślej w BodyPaint3D i mam takie problemy: - nie ładują mi sie brush'e :/ - we wievporcie tekstury wyświetlane sa w skali odcieni szarości, mimo, ze tekstura jest kolorowa: I a po pose tej tekstury, przedstawia ona łaczenie UV'łek. A teraz screen z viewport'u: Jak widzicie, pendzel rozpoznaje mi granice UV'ałek i rozgranicza mi to w viewporcie. Aby zacząć malowac po drugiej stronie granicy, musze większą częścią pędzla objać tamten obszar, ale wtedy przestanie mi on rysować, po tej stronie, co teraz... Jak to wyłaczyć, aby w viewport'cie nie zwracał mi uwagi na granice UV'ałek, bo przecież o to głównie chodzi, żebym ja sie UV'kami nie musiał niby zbytnio przejmować... Z góry dzięki za wszelką pomoc :)
  3. Witam! Mam problem, poruszany na tym forum już kilkakrotnie, ale chyba nigdy tak do końca nie sprecyzowany (przynajmniej ja nie znalazłem...). Chodzi o to, czy można przerzucić rendering finalny na kartę graficzną (profesjonalną, powiedzmy PNY NVidia Quadro FX 5500) - jeśli tak, to w jaki sposób oraz czy taki rendering będzie wykonywał się szybciej, niż np. rendering na 2xIntel Xenon 2,66GHz na szynie 1066MHz? Z góry dzięki za pomoc!
  4. THX za komentarze :) Wiem, ze renderign u mnie leży, ale przynajmniej mam nadzieje, że robie jakies postępy :) Pozdro
  5. Heyah. Nie bede sie za wiele rozpisywał, po prostu wrzucam to, co niedawno wyskrobałem :) Pozdro!
  6. SZAMPEK

    Odbicie swiatla

    dzieki wielkie :) pomogło :)
  7. SZAMPEK

    Odbicie swiatla

    Heyah! Mam pytanko. Mam taki problem, a mianowicie, mam scene, w scenie szafke która dużo odbija (reflection okolo 60) a za kamera mam ustawione VRayLight i ta duża tafla światla odbija mi sie w tej szafce. Jak zrobic, zeby tego nie było?? Z góry thx. Pa
  8. heyah. Nie wiem, czy taki problem był juz poruszany, jeżeli tak, to sorko. Mianowicie, zainstalowałem niedawno Zbrush'a 3.0 i nie mam pojęcia jak używac narzędzia "move" :( W Zbrush 2.0 działało ładnie i pięknie... Jak w nowym Zbrush'u moge przesuwac vertex'y? Wie ktoś? z góry THX za pomoc. Pozdro.
  9. Heyah. Nigdy nie zajmowałem sie animacją,, dlatego rozwiązanie mojego porblemu, moze wydac sie wam zbyt oczywiste, żeby nawet o nie pytac. Nie mniej jednak, dla mnie jest to problem. Rzecz w tym, że ma bipeda i zapisany w pliku *.bip urywek sekwencji chodu. Chodzi o to, żeby tę sekwencję zloopowac. Przeblemem jest to, ze sekwencja zapisana jest względem globalnego układu odniesienia. Z góry thx za pomoc. Pozdro.
  10. Heyah. W życiu każdego grafika przychodzi taki czas, kiedy trzeba zając się organika :( Może to i dobrze. Dla mnie właśnie taki czas nadszedł. Oto moja pierwsza postać. Czekam na konstruktywna krytykę i wytykanie błędów w technice modelingu, ponieważ, nie ukrywam tego, modeling organiki to dla mnie nowość. Pozdrawiam i z góry THX za komentarze.
  11. Bubu -> tak, to jest bump :) A teraz nieco inne klimaty :p Mała dawka organiki. Nie bądźcie zbyt surowi, bo to dopiero moje poczatki :p pozdrawiam!
  12. Heyah. Specjalnie na życzenie model w odcieniach monochromatycznych :) @maczuga - wgłębienia na klawisze sa po prostu modelowanie jako polymodeling, nic specjalnego :)
  13. Heyah. Dłuuuuuuuuuuugo mnie tu nie było. Zapodaje moja kochana komórke :p Powtrzymajmy się jednak od dyskusji, czy jest fajna czy nie, czy lepsza Nokia czy SE, a skupmy się na mojej pracy :) Miłego wytykania błędów. Pozdro!
  14. Można prosic o tego unwrapa?? ps. ładnde BMW :-)
  15. Heyah! Mam takie pytanko. Jak sie ma karta graficzna do pracy w 3d max'ie. Znaczy, przy wyborze sterownika, wybieram DirectX, bo pod tym najlepiej mi viewporty działaja. To jest sterownik obsługiwany przez procka i ram czy przez karte graficzna? Będę wdzieczy za pomoc. Z góry THX. Pozdro.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy