-
speed painting
To co powyżej fajne fajne :) A ode mnie paputek:
-
speed painting
ode mnie standardowo 'nofyn speszal'
-
Ot czarulka
Możliwe, ale teraz mam bardziej na głowie sesje, jak sie skończy to bezsenne szaleństwo to może ponaprawiam tu i tam
-
Ot czarulka
Huh, wieki mnie tu nie było, tablet kurzem zaszedł itd; trzeba by się z czymś pokazać :) Jakby ktoś szukał, referka: http://drawingboard.org/viewtopic.php?t=45056 Pozdrawiam
-
WIP: Domek Jednorodzinny
Mnie najbardziej przeraża przeogromna powierchnia tarasów, szczególnie jeżeli założymy, że dookoła domu jest jakiś ogród. Proponowałbym zostawienie części tarasu na górze i dole (na rysunku #2) ucinając niepotrzebny taras przy hall'u (wtedy schody da rade przesunąć bliżej okna (bo póki są na środku w jakiś sposób zakłócają ciąg komunikacyjny). Na parterze można by zamienić miejscami 'bathroom' z 'guests room', ewentualnie można by się pokusić o jakiś WC, zaś łazienkę połączyć z pokojem dla gości. A jeżeli idzie o konstrukcje tarasów to albo trzeba będzie pomyśleć nad słupami na których będą podparte, albo pogodzić się z tym, że efekt wizualny zniszczy ciężka konstrukcja żelbetowa. btw, jak zmieniać illustratora na CAD'a to i MAX'a na SketchUp'a (bajecznie prosty program 3D, do fazy koncepcyjnej jak znalazł). Pozdrawiam
-
speed painting
Ahoj! Aleście wszyscy do przodu poszli a ja cos w miejscu stoje :/
-
Projekt Domu Jednorodzinnego - arch. proekologiczna
O ile dół jest jeszcze jako taki, o tyle góra jest zbyt monotonna,płaska. Jest kawał fajnej przestrzeni, na której można by się pokusić o jakiś ciekawy taras. Nie byłoby IMHO głupim rozwiązaniem wprowadzenie wejścia na dach/taras z ogrodu. Skoro jest to dach zielony to naturalnym wydaje się wykorzystanie go jako dodatkowej przestrzeni ogrodowej (na której notabene może rosnąć coś ciekawszego niż trawa > patrz Neufert).
-
Konkurs Sin City - Wygraj aparat cyfrowy ;)
Man, jakbym był w komisji to już niedługo miałbyś na półce nowego Fujika
-
Concepty butow:)
Chociaż osobiście nie gustuje w takich kolorach/stylach (wole klasyczną czerń ew. z dodatkiem bieli i szarości) to trzeba przyznać, że całkiem nieźle Ci to wychodzi. Tylko czekać aż któregoś pięknego dnia w tv zobacze jak reklamuje je Nowitzki.
-
Crazy Pilot
Jeżeli chodzi o perspektywe to cały problem polega na tym, że różne fragmenty rysunku zdają się mieć punkty zbiegu na różnych wysokościach, a nie tak jak pan Bóg przykazał - na horyzoncie. Tak dla przykładu - kładka widoczna w tle po lewej stronie jest poniżej lini horyzontu (sugerowanej przez tło) a mimo wszystko leci jeszcze w dół (no chyba, że jest to pochylnia, wtedy zwracam honor). Podobnie ma się sprawa z platformą na której stoi lotnik - wygląda jakby była pochylona. Inna sprawa, że lotnika umieściłbym bardziej na tle nieba, tak, żeby dawał fajny kontrast z jasnym niebem. Anyway: fajne kolory & klimat.
-
scenka: Ludek na łące :]
Obrazek byłby fajny gdyby w środku coś się działo (jak chociażby wodospad pare postów wcześniej). Ewentualnie jeżeli w środku nic się nie dzieje można by pokusić się o obniżenie punktu z którego oglądamy obrazek, coś na kształt Mullins'owego Tarzana wtedy nudny 2 plan zostaje zredukowany do minimum. Ale co ja się tam znam...
-
praca 2d --dziewczynka
Twarz wyszła fajnie, uwaga miwt'a odnosnie dłoni jest jest jak najbardziej słuszna, a ja dodam od siebie taki mały tips - w przeważającej większości lepiej wyglądają prace robione pędzlami bez wygładzonych powierzchni ustawionymi na niskie opacity (można zacząć od wyższego opacity i potem stopniowo schodzić w dół), niż te tworzone miękkimi pędzlami. Można ewentualnie użyć miękkich pędzli do stworzenia szybkiego podkładu pod dalszą pracę - http://www.furiae.com/images/hair/5.jpg - bo same miękkie pędzle, jak pisze zresztą Linda Bergkvist, są nudne i nie życiowe
-
2d:First sketches of new project+(plansze)
Można by trochę kontrasty zwiększyć; ostatnia plansza jakaś mdła jest - za dużo jasnoszarego wnętrza; a autka fajne :) szkoda tylko ze takie małe...
-
2d concept kasku
i właśnie dlatego, że 1 nie zaskakuje niczym nowym bym go kupił (of coz gdybym lata świetlne temu nie zawiesił rolek na kołku). Pozostałe jakoś dziwnie mi się kojarzą z różnymi dziwnymi produktami, które bardziej wyglądają niż zabezpieczają (no chyba, że jakiś inżynier cierpiący na bezsenność by troche posiedział przy modelu, ale wtedy pewnie by wszystko wyglądało nieco innaczej). IMHO niepotrzebnie rysowałeś głowę jako głowę - raczej odciąga uwage od właściwej części obrazka (tj. kasku). Myśle, że lepiej byłoby zastąpić 'żywego' modela manekinem, ewentualnie zamalować głowę na czarno (lub jakiś inny pozytywny kolor). Można by nawet wyciąć taką głowę z jakiegoś zdjęcia - zamalowana głowa będzie wtedy wyglądała najbardziej naturalnie (ze względów oczywistych) i można by się skupić już tylko na kasku. Ale co ja się znam...
-
2d:First sketches of new project+(plansze)
Dwie rzeczy mnie męczą: dziwnie wygięty dach (za bardzo) - chyba powinien być bardziej płaski; no i przednie koło - nie ta oś powinna być dłuższa :) a reszta wygląda całkiem wporządku (przynajmniej dla mojego amatorskiego oka)
BeLiAL
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta