Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

gobol

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. No i tu się pojawia pewien problem - jak pobieram $gear01.rotation.z zębatki to przebieg tej zmiennej jest sinusoidalny !! I wówczas łańcuch jeździ tam i z powrotem... (troche strange...)
  2. Z zapowiedzi wynika że szykuje się mała rewolucja... ten sam obrazek kompresowany jpegiem z ratio 7.7x - kompresowany Muv - 32x... proponuje looknąc na white paper: http://www.matrixview.com/en/archive/articles/downloads/mv%20technology/MatrixView%20White%20Paper%20-%20Honey%20I%20Shrunk%20the%20Bits!.pdf ojj, będzie sie działo... (nie od razu, ale będzie) pozdrav.
  3. gobol odpowiedział asfalton → na temat → Referencje
    hehe, spoko. niektórzy którzy są na medycynie znają te obrazki na pamięć :) :) Jakby ktoś szukał innych pozycji to polecam atlas anatomiczny Sobotty (2 tomy) albo starszy ale dobry atlas Sinelnikov'a (3 tomy). Dobre rysunki jako referencje... pozdrav
  4. lechoo: Ja też poprawiłem poprawionego, jeśli nie masz nic przeciwko :) Wszechstronnie przetestowany... Powinno być już ok. Jak znajde troche czasu to coś mu jeszcze dopisze. http://gobol.webpark.pl/gears.zip
  5. ok. co do zębatek to trzeba wire parameters z modyfikatorem odnośnie rozmiaru/ilości zębów zębatek. Ale co z tym % Along Path łańcucha... ? Może ktoś ma pomysł. pozdrav.
  6. sprawa jest taka : mam dwie zębatki i łańcuch. zębatki są zlinkowane na odległość orientation_constraint przez co obracają się piknie równo razem. łańcuch jest utworzony na bonesach do których są zlinkowane poszczególne ogniwa i dodatkowo jest spięty SplineIK Solverem. Wszystko hula oprócz łańcucha. Bone01 (czyli pierwsza w hierarchii) jest spięta Path_constraint'em do spline i tam jest % Along the Path - tutaj wykminiłem żeby władować albo Float Expression albo Float Script'a jako kontroler... Float expression - tu połączenie jest możliwe tylko odnośnie klatki/czasu animacji - i to mnie nie bawi Float script - w jaki sposób by można się do tego zabrać aby łańcuch ładnie pasował do zębatek ( na meshach pasuje - nie ma problemu ). pozdrav.
  7. Wow... ale szybki odzew! Dzięki wszystkim. A co do odpowiedzi : 1. wiem że to proste i łatwe do modelowania - można nawet ringwave'm wymodelować jakieś tam kółko. 2. spline+extrude - kupa roboty i pozatym nie musi wyjść wcale ładne :) 3. skrypt na pixelfactory - prawie wszystko ok, tylko : - po utworzeniu gearsa i zmianie jakiegokolwiek parametru skrypt tworzy kolejnego z tym zmienionym parametrem - spójrzcie w schematic view... po kilkunastu poprawkach możemy mieć już całkiem pokaźną kolekcje niewidocznych gearsów... - może ja coś robie źle ?, ale patrzyłem w kod skryptu i tam jest w każdej klauzuli on ... dopisane na końcu Create_gear(). Szukam takiego plugina, bo potrzebuje szybko i łatwo dopasowywać/animować kółka zębate w połączeniu z innymi kółkami i łańcuchem na SplineIK solverze... tak czy siak dzięki za odpowiedzi. pozdrav.
  8. Jak w topicu... pozdrav.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.