Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

gutekmtb

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. gutekmtb odpowiedział gutekmtb → na temat → V-Ray
    wielkie dzieki xeav , pozdrawiam
  2. hej nie wiem czy to juz bylo poruszane na forum ale mam pytanie odnosnie renderu na na 2-3 komputerach jednoczesnie chodzi mi o ustawienia v-raya do tego typu obliczen jesli ktos moze mi pomoc - wielkie dzieki
  3. gutekmtb odpowiedział gutekmtb → na temat → V-Ray
    barton_fink - - umywalki ? to jest kibelek i bidet ;)
  4. gutekmtb odpowiedział gutekmtb → na temat → V-Ray
    oto to co mi wyszło przy proponowanych przez Was ustawieniach, *Marcin - vraylighty - są 2 - 1 w oknie dachowym , drugi w duzym oknie za kamerą - wartosc- 1,2 + no decay, skylight - 4,0 . Na początku było tak że miałem oprócz tych świateł także skylight, jego wartość musiałem ustawiać na 0,3 - 0,4 ponieważ bardzo mocno rozświetlał i kolory stawały się nienaturalne, Inny problem - przy renderingach - jedna klataka wychodziła ok, bez błędów kolejna natomiast z błędami - prześwietlony materiał - od czego to zależy, i dlaczego raz wychodziło ok , raz nie? w zalaczniku zrzut z błędów aha - no i render 5 h... dzieki za wskazówki !
  5. gutekmtb odpowiedział gutekmtb → na temat → V-Ray
    fajna dyskusja się zaczyna...:) super - już zmieniam ustawienia... :)
  6. hej, w końcu po wielu staraniach udało mi się wyrenderować w miarę wyglądające jpgi, myślę że nie jest źle, choć do końca nie jestem zadowolony, nie wygląda to bardzo realistycznie a o to mi chodziło, będę wdzieczny za pomoc, komentarze, podpowiedzi, dzieki !
  7. gutekmtb odpowiedział gutekmtb → na temat → V-Ray
    jesli chodzi o exponential dark mltp 1,0 black 1,8 ...
  8. gutekmtb odpowiedział gutekmtb → na temat → V-Ray
    mozesz mnie naprowadzić gdzie jest exposure?
  9. gutekmtb odpowiedział gutekmtb → na temat → V-Ray
    no wlasnie wogole to jest mułowate... nie wiem jak ustawic parametry aby to fajnie naturalnie wygladalo, swiatla mam cakowicie biale , bez kolorów, a calosc jest wg mnie w jakis dziwnych kolorach, po lewej jest okno - duze - z jednym vraylight na srodku, drugi wraylight jest ponad oknem dachowym, no i ten nieszczesny materail na murku - rozswietlony na maxa ...
  10. witam , Mam problemy z direct light - jak widac na zalaczonym obrazku rozswietla bardzo mocno material na murku na srodku oraz scianie. Ustawialem natezenie swiatla ale to nie daje rezultatów - mat. zawsze jest bardzo jasny. Próbowalem tez bawic sie materialem - jest on vrayowy, przyciemnialem go i rozjasnialem, ale to tez nic nie dalo. Swiatla w oknach to vraylight oraz jedno direct light na zewnatrz. Dzieki
  11. witam , może ktoś mi pomoże ...:) taki mały problem - krany mają nadany ten sam materiał w całej scenie - krany wanny posiadają prawidłowy materiał - krany zlewów mają materiał czarny z jednym pokrętłem srebrnym .. ;) ot taki figiel żart wyszedł po renderze i druga sprawa - szkło szafki po prawej stronie ma ten sam materiał co szkło pokrywające obraz - z tym że szafki jest zielone, obrazu bez koloru... to wszystko to materiały vrayowe, renderowane vrayem, aha - i jeszcze jedno - na murku na srodku - na rogu murka - wyskakuje błąd - murek jest w rzeczywistości prosty, jak to tłumaczyć ? wielkie dzieki
  12. gutekmtb dodał temat → w V-Ray
    dziwne pytanie ale jakos mnie zagiął temat przezroczystosci materialu... ;) materiał vrayowy, 2 mapy - kolor i bump, chce mu nadac lekka przezroczystosc, wielkie dzieki
  13. gutekmtb odpowiedział gutekmtb → na temat → V-Ray
    to jest normalne szklo wziete z maxa, nie wiem pewnie to jest banalnie proste ale jak mam uzyskac szklo z odbiciem w vrayu? wczesniej ta scene renderowalem bez niczego , gołym maxem
  14. gutekmtb odpowiedział gutekmtb → na temat → V-Ray
    hej - tutaj jest screen - okno po lewej stronie z mapą za oknem , na srodku duze, prostokatne lustro - nie znam przyczyny dlaczego jest czarne..., po obu stronach lustra - szklane szafki -odbijają mapę zza okna lub "przybierają" mapę zza okna oraz po prawej stronie - obraz ktory pokrywa szklana szyba - takze przybrała mapę zza okna... wielkie dzięki za sugestie
  15. gutekmtb dodał temat → w V-Ray
    Hej, jestem zupelnie nowy odnosnie vraya - mam taki problem - renderowalem scene w ktorej wczesniej uzywalem szkla - z odbiciami itp, po wyrenderownaiu ww sceny vrayem szklo - "przybralo " mapy ktore wystepowaly w scenei w innym miejscu prosze o pomoc lub podpowiedz jak moge uzyskac szklo z odbiciami w vrayu, Pozdrawiam serdecznie ,

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.