Skocz do zawartości

gutekmtb

Members
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Polska

gutekmtb's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. gutekmtb

    render na kilku komputerach

    wielkie dzieki xeav , pozdrawiam
  2. hej nie wiem czy to juz bylo poruszane na forum ale mam pytanie odnosnie renderu na na 2-3 komputerach jednoczesnie chodzi mi o ustawienia v-raya do tego typu obliczen jesli ktos moze mi pomoc - wielkie dzieki
  3. gutekmtb

    oceńcie, doradźcie...

    barton_fink - - umywalki ? to jest kibelek i bidet ;)
  4. gutekmtb

    oceńcie, doradźcie...

    oto to co mi wyszło przy proponowanych przez Was ustawieniach, *Marcin - vraylighty - są 2 - 1 w oknie dachowym , drugi w duzym oknie za kamerą - wartosc- 1,2 + no decay, skylight - 4,0 . Na początku było tak że miałem oprócz tych świateł także skylight, jego wartość musiałem ustawiać na 0,3 - 0,4 ponieważ bardzo mocno rozświetlał i kolory stawały się nienaturalne, Inny problem - przy renderingach - jedna klataka wychodziła ok, bez błędów kolejna natomiast z błędami - prześwietlony materiał - od czego to zależy, i dlaczego raz wychodziło ok , raz nie? w zalaczniku zrzut z błędów aha - no i render 5 h... dzieki za wskazówki !
  5. gutekmtb

    oceńcie, doradźcie...

    fajna dyskusja się zaczyna...:) super - już zmieniam ustawienia... :)
  6. hej, w końcu po wielu staraniach udało mi się wyrenderować w miarę wyglądające jpgi, myślę że nie jest źle, choć do końca nie jestem zadowolony, nie wygląda to bardzo realistycznie a o to mi chodziło, będę wdzieczny za pomoc, komentarze, podpowiedzi, dzieki !
  7. gutekmtb

    problemy z direct light

    jesli chodzi o exponential dark mltp 1,0 black 1,8 ...
  8. gutekmtb

    problemy z direct light

    mozesz mnie naprowadzić gdzie jest exposure?
  9. gutekmtb

    problemy z direct light

    no wlasnie wogole to jest mułowate... nie wiem jak ustawic parametry aby to fajnie naturalnie wygladalo, swiatla mam cakowicie biale , bez kolorów, a calosc jest wg mnie w jakis dziwnych kolorach, po lewej jest okno - duze - z jednym vraylight na srodku, drugi wraylight jest ponad oknem dachowym, no i ten nieszczesny materail na murku - rozswietlony na maxa ...
  10. witam , Mam problemy z direct light - jak widac na zalaczonym obrazku rozswietla bardzo mocno material na murku na srodku oraz scianie. Ustawialem natezenie swiatla ale to nie daje rezultatów - mat. zawsze jest bardzo jasny. Próbowalem tez bawic sie materialem - jest on vrayowy, przyciemnialem go i rozjasnialem, ale to tez nic nie dalo. Swiatla w oknach to vraylight oraz jedno direct light na zewnatrz. Dzieki
  11. witam , może ktoś mi pomoże ...:) taki mały problem - krany mają nadany ten sam materiał w całej scenie - krany wanny posiadają prawidłowy materiał - krany zlewów mają materiał czarny z jednym pokrętłem srebrnym .. ;) ot taki figiel żart wyszedł po renderze i druga sprawa - szkło szafki po prawej stronie ma ten sam materiał co szkło pokrywające obraz - z tym że szafki jest zielone, obrazu bez koloru... to wszystko to materiały vrayowe, renderowane vrayem, aha - i jeszcze jedno - na murku na srodku - na rogu murka - wyskakuje błąd - murek jest w rzeczywistości prosty, jak to tłumaczyć ? wielkie dzieki
  12. dziwne pytanie ale jakos mnie zagiął temat przezroczystosci materialu... ;) materiał vrayowy, 2 mapy - kolor i bump, chce mu nadac lekka przezroczystosc, wielkie dzieki
  13. gutekmtb

    Szkło w Vrayu

    to jest normalne szklo wziete z maxa, nie wiem pewnie to jest banalnie proste ale jak mam uzyskac szklo z odbiciem w vrayu? wczesniej ta scene renderowalem bez niczego , gołym maxem
  14. gutekmtb

    Szkło w Vrayu

    hej - tutaj jest screen - okno po lewej stronie z mapą za oknem , na srodku duze, prostokatne lustro - nie znam przyczyny dlaczego jest czarne..., po obu stronach lustra - szklane szafki -odbijają mapę zza okna lub "przybierają" mapę zza okna oraz po prawej stronie - obraz ktory pokrywa szklana szyba - takze przybrała mapę zza okna... wielkie dzięki za sugestie
  15. gutekmtb

    Szkło w Vrayu

    Hej, jestem zupelnie nowy odnosnie vraya - mam taki problem - renderowalem scene w ktorej wczesniej uzywalem szkla - z odbiciami itp, po wyrenderownaiu ww sceny vrayem szklo - "przybralo " mapy ktore wystepowaly w scenei w innym miejscu prosze o pomoc lub podpowiedz jak moge uzyskac szklo z odbiciami w vrayu, Pozdrawiam serdecznie ,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności