Skocz do zawartości

malik

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. malik odpowiedział malik → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    chodzi ci o kurz w powietrzu, czy taki juz opadniety? (z tym drugim moze byc problem :] ) Czy zna ktos dobry sposob na zrobienie pajeczyn? Nie wiem czy zrobic je ze splainow, czy lepiej bedzie zwykly plane z odpowiednim opacity?
  2. malik odpowiedział qwasnydeszcz → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Oswietlenie ladne. Rozmyte tekstury (zwlaszcza te sciany i rynna), no i jakos za czysto tu. Przydalo by sie dodac brud, jakis piasek rozsypany, smieci, rupiecie (moze stary rower), trawke wyrastajaca miedzy plytami chodnika itp.
  3. malik odpowiedział malik → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Witam, nareszcie wrocilem z wakacji i moge wziasc sie troche za robote ;) Znalazlem wczoraj (raczej dzisiaj) troche czasu i zrobilem taki tam klaser, wymienilem materialy oraz pobawilem sie troche oswietleniem. Napiszcie co i jak moge tu jeszcze pozmieniac.
  4. malik odpowiedział c4rl0s → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Nie wiem czemu, ale ten budynek przypomina te z 7 lewelu (port chyba) pamietnej gry (ale wiecznie zywej) "CLAW" ;)
  5. malik odpowiedział mkk3a → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    No naprawde jest wypas, detale powalaja. Mam taką samą lampke :P i chyba ta tekstura bialo niebieskiej kratki jest rozmyta pozdro a, i jeden lisc przenika przez doniczke :]
  6. malik odpowiedział meiker → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Popraw okna, maja za malo szczegułów, przydaly by sie jakies kwiatki, no i ten kontakt jakis taki "gruby" :P pozdro
  7. malik odpowiedział malik → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    heh, stare rzeczy są wyblakłe. Tomuś, chodzi mi wlasnie o to zeby bylo dosc obficie starych rupieci (ale masz racje, co za duzo to nie zdrowo ;P ) Napiszcie cos o teksturkach i oswietleniu, (jest to moja pierwsza pracka wystawiona na forum, wiec chcialbym sie jak najwiecej dowiedziec tego, na jakim stoi ona poziome)
  8. malik dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam Pracka jest ukonczona w jakiś 60% , przedstawia starą komode z różnymi pamiątkami Mam zamiar dostawic tu jeszcze jakis klaser, figurke, cygaro, no i nie wiem co jeszcze. Prosze o jakieś sugestnie na temat tego co mógłbym tu zmienić (nie licząc oczywiście nieoteksturowanych jeszcze obiektow), oraz jake jeszcze pamiatku tu wladowac ;]
  9. Witam. To jedna z moich pierwszych pracek. Może nie zarewelacyjne, ale od czegoś czeba zacząć :) Roboty jakieś 30 min, render ok. 20s
  10. No może to i tak wygląda, ale naprawde nie dawałem idealnych kolorów, nadałem im tylko słabe odbice i może dlatego tak to wyszło, a może to wina renderu? :]
  11. malik odpowiedział malik → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Wielkie dzięki. Miałem maxa 6 to nie mogłem tego otworzyć, teraz wiem w czym problem :) Pozdro
  12. malik odpowiedział malik → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Wielkie dzięki Czy mógłbyś mi jeszcze powiedzieć gdzie znjaduje się ten sss bo szukam wszędzie a nie moge nic znaleść. :(
  13. malik odpowiedział malik → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Southside mógłbyś być taki dobry i zamieścić zdięcie kostki jakie użyłeś? bo ja za chiny ludowe nie moge nigdzie znalezc. I jak się używa tego sss w mentalu :)
  14. malik odpowiedział malik → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Hehe,może faktycznie przypomina gume do żucia :) Przyznam się szczerze, że też nie jestem "wielkim ekspertem" i nie wiem do końca co to jest sss i jak tego używać :( . Może jakaś mała podpowiedź?
  15. malik odpowiedział malik → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Coś tam się pobawiłem i coś mi tam wyszło http://img457.imageshack.us/my.php?image=kostki0qt.jpg Nie wiem czy może być. Materiał zwykły raytrace. Ambient biały, Diffuse coś pod fioletowy, Luminosity szary, Bardzo sile odbicie światła, bump: Speckle. No i Scatter na boxie

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności