Jump to content

wonski

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About wonski

  • Rank
    Member
  • Birthday 12/30/1985

City (optional)

  • Miasto
    Wroclaw
  1. dzieki za rade:) bardzo pomogles pozdrawiam
  2. a to taka wersja z kaustyka:) wie ktos moze jak zrobic fajny rozmyty cien?:D pozdrawiam
  3. ma ktos pomysl jak do tego szkielka zrobic cienie? nie mam pojecia jak sie do tego zabrac:/ pozdrawiam http://img149.imageshack.us/my.php?image=62bc.jpg
  4. witam! to taka moja chyba pierwsza rzecz ktora nadaje sie do pokazania na tym forum:D siatka jest narazie straszna (jeszcze nie wiem jak sie zabrac za poprawianie ale moze cos wymysle;] ) wiec pokazuje tylko smootha. z gory dzieki za oceny:) pzdr http://img70.imageshack.us/my.php?image=lukasz8tw.jpg
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy