Skocz do zawartości

Sof_pl

Members
  • Liczba zawartości

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Sof_pl's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Ok, w takim razie jutro wrzucam renderka z podłogą ustawioną równolegle do okna ;).
  2. Sorry, że mało zmian, ale poprzedni render zepsułem - ciemnoooo i w ogóle :). forestt - hmm, z tą podłogą to ciekawa propozycja, tylko niech się jeszcze wypowiedzą inni ;). Odsunąłem nieco fotel w stronę okna i chyba troszeczkę lepiej już z tą nogą, przynajmniej jakiś zarys na podłodze.. Aha i jak textura na nogach? Może zostać taka?
  3. Mam nadzieję, że nogi od stołu już w miarę? :). Co do tej nieszczęsnej nogi po lewej - robiłem, próbowałem, wydaje mi się, że dalej tak samo jest, myślę, że to przez ten fotel, który zasłania światło od okna tej nodze i przez to nie ma cienia.. a może się mylę.
  4. Heheh - no masz rację głośniki skopane aż miło, ale nie chciało mi się poprawiać od razu, ze względu na czas rendera. Stolik... kurde bardzo dobrze przylega do podłogi, byłem przekonany, że to będzie to, ale NIE :). A swoją drogą jak można szybko zesnapować jak to powiedziałeś np. meble ze ścianą, z podłogą, bo zauważyłem pewne niedoskonałości :). A jak nie, to być może coś z tymi HSPh subdiv. Dzięki za komenty
  5. Trochę późno ten Up, ale jest ;). Nadal nie umiem sobie poradzić z tym dywanikiem... Poprawiłem trochę drewno na nogach stołu, pare szczegułów na nim, pokolorowałem troszeczkę książki na dolnej półce.
  6. stąd te plamy - kolega autor uprzedził :)
  7. Hehe, czemu, mi się podobają, ręczniki, kafelki...
  8. Świetne materiały :)
  9. Podłoga za bardzo odbija, przez co wygląda jak kafelki i texturka jakby za bardzo rozciągnięta, szafki zrobiłbym od nowa, mam wrażenie, że stanowią jedną bryłę i nie ma przerw między dzwiczkami, tylko czarne krechy, może się mylę, ale tym elementom warto nadać więcej realizmu. Porozciągane na szerokość czy tylko mi sie tak wydaje? Niezły materiał blatu. Powodzenia
  10. Jutro postaram się poprawić tą lewitację. Jeżeli chodzi Ci o ten róg koło okna po prawej, to tam jest jeszcze mała wnęka - taki korytarzyk, to nie jest róg pokoju.
  11. Cieszę się, że sie podoba :). Ups, jeśli komuś nie odpowiedziałem to przepraszam :). Oświetlenie to environment i sunlight. Wiem właśnie kurcze z tymi nogami... chodzi tu o to, że te słoje, które w miare dobrze widać na blacie się ściągnęły bliżej siebie i wygląda to jak jednolity kolor. Muszę przemapować ;).
  12. Kroczek do przodu Wiem, blada ta podłoga, ale chciałem odwzorować z referki maksymalnie. Dodać jeszcze odbicia na podłogę, czy wystarczy? Nie przejmujcie się materiałem pudełek na CD, wiem, że kicha, bo próbny :). Poprawiona ziarnistość na drewnie. Jutro kolejny Up.
  13. No widzę, że z Waszą pomocą coś z tej pracy może być :). Wielkie dzięki za te uwagi. Podłodze na pewno nadam trochę więcej odbicia, bo też mi się to nie widzi... swoją drogą wydaje mi się, że to jakaś wykładzina, bo nawet na referce nie wygląda to jak parkiet ;). Dzisiaj się za to zabieram. Aha a dywanik to vRayDisplacement + vRayMtl - może ten materiał trochę psuje?
  14. Ustawienia szkła masz w moim poprzednim poście ;). Jutro postawie coś na ten stolik. Pytanie do specjalistów od wizek: czy nadanie modelom (meblom) MS lub TS polepszy jakość renderu, czy raczej nie warto obciążać kompa?
  15. Starając się uwzględnić wszystkie Wasze rady powstało to: [/url] Czy jest trochę lepiej?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności