p_skowron
Members-
Liczba zawartości
20 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
p_skowron's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
finished 2d Teczka2D: Ilustracje UPDATE 12 feb 08
p_skowron odpowiedział p_skowron → na temat → Work in progress (WIP)
te dwa "portrety" powstały na podstawie starych rodzinnych fotografii, raczej nie przedstawiają konkretnych osób ponieważ dość luźno opierałem sie na tych zdjęciach, użyłem je bardziej jako pewna podpowiedź jeśli chodzi o formę. "Yellow tunic" "Black coat" a tutaj mały making of: pozdrawiam -
finished 2d Teczka2D: Ilustracje UPDATE 12 feb 08
p_skowron odpowiedział p_skowron → na temat → Work in progress (WIP)
ok, te ostatnie prace powstały przy dużym udziale technik tradycyjnych, szczególnie mam tu na myśli "Vivid", "Less", "Golden Marylin" i "Ethanol", w skrócie i dużym uproszczeniu cały proces wygląda tak: szkic na kartce skanuje do shopa, gdzie powstaje solidny outline, później drukuje całość (albo osobno postać i tło) i dalej pracuje nad tym w tuszu, akrylami, akwarelą itp ogólnie wszystkim co jest pod ręką żeby uzyskać porządany efekt, znowu skanuje i składam wszystkie części "układanki" by ostatecznie bawić się tym w shopie i painterze aż uznam że praca jest skończona ;), czasami niektóre elementy pojawiają się pod sam koniec pracy nad ilustracją, jak np. pozawijane linie w "Golden Marylin" i one też powstały najpierw na kartce. w tych wcześniejszych pracach tez jest trochę "nie-cyfrowych" elementów jak np. zęby wieloryba w "Moby Dicku", tworząc w taki właśnie sposób czyli składając niejako prace z różnych "klocków" trudno zachować jednolitość i spójność pracy, na co trafnie zwrócił uwagę Bigleb, o ile w "Vivid" chciałem celowo stworzyć taki efekt gdzie nawet perspektywa jest spłaszczona, to w "Amelii" ta niespójność jest niezamierzona. Co do konturu to już od kilku lat słyszę, że jest jednolity a co za tym idzie - nudny, muszę nad tym popracować :) Dzięki za mile komenty i konstruktywną krytykę pozdrawiam -
finished 2d Teczka2D: Ilustracje UPDATE 12 feb 08
p_skowron odpowiedział p_skowron → na temat → Work in progress (WIP)
witam po krotkiej przerwie, wszystko co widzicie to ilustracje nad ktorymi ostatnio pracowalem, zamieszczam je chronologicznie czyli krotko mowiac najnowsze na samym dole ;) "Painbringers" "Pinocchio" "Amelia" "Red Riding Hood" "Moby Dick" "Less" "Vivid" "Golden Marylin" "Ethanol" "Interior:1991" szczegolnie jestem ciekawy co sadzicie o tych ostatnich pracach, pozdrawiam -
finished 2d Teczka2D: Ilustracje UPDATE 12 feb 08
p_skowron odpowiedział p_skowron → na temat → Work in progress (WIP)
Bigleb: faktycznie glowy demonow sa raczej 'standardowe' ale posiadanie w portfolio takiej szablonowej pracy, jednej lub nawet kilku, nie jest chyba zupelnie negatywne jesli chodzi o pozyskiwanie potencjalnych klientow? Dzieki wszystkim za pozytywne komentarze i sugestie :) -
finished 2d Teczka2D: Ilustracje UPDATE 12 feb 08
p_skowron odpowiedział p_skowron → na temat → Work in progress (WIP)
SzU: niestety nie mam stepsow z tej pracy ale z tego co pamietam to wygladalo to tak: na osobnej warstwie za pomoca ksztaltow i free transform stworzylem tarcze o plaskim kolorze i pozniej Magic Wandem zaznaczałem każdy z kolorow niebieski/czerwony/bialy i dodawalem brushem ciemniejsze badz jasniejsze tony, pozdrawiam :) -
finished 2d Teczka2D: Ilustracje UPDATE 12 feb 08
p_skowron odpowiedział p_skowron → na temat → Work in progress (WIP)
mayk: uzywam raczej standardowych brushy w shopie, w painterze najbardziej lubie Blenders i Oil pastels, czasem zdarza sie ze we wczesnym etapie pracy nakladam teksture i pozniej po niej maluje, tak bylo w "Trick or Treat". A Velinov chyba uzywa zwyklego okraglego brusha z opacity ustawionym na pen pressure, czyli tak ja bardzo czesto ;) floo: Octopus sie usmiecha przeciez :), Dzieki wszystkim za opinie i sugestie, pozdrawiam -
Witam, pierwszy raz od dłuższego czasu pokazuje moje prace szerszemu gronu :), jakos tak sie zlozylo, ze przez chyba dwa lata rysowalem mozna powiedziec do szuflady, moze to zle, moze dobrze, zobaczymy :) na poczatek 3 prace, ktore powstaly dokladnie rok temu, zamieszczam poniewaz mam do nich sentyment i je lubie Hipogryph - concept Captain America "WhiteCrow" teraz nieco swiezego staffu, mam nadzieje ze widac jakis progress "Fistless monstah" - concept "Treat or Trick!" - poczatkowa nazwa byla zupelnie inna, nie bede jej przytaczal, obecny tytul nadaje pracy wiekszy sens :) i wpisuje ja w jeszcze aktualny, mam nadzieje, klimat Halloween od jakiegos czasu zaczalem eksperymentowac z ZBrushem i probami efektywnego laczenia 3D z 2D, wykonując nawet prosty model 3d i pozniej malujac po nim mozna zaoszczedzic duzo czasu a efekty bywaja nieraz lepsze,a oto wyniki "Octo-CRAZY-pus" tutaj mala inspiracja Timem Burtonem :), praca dzisiaj skonczona, jeszcze ciepla na koniec zapodaje concept lub jak kto woli W.I.P, w zamysle ilustracja ma miec nazwe "Singers", wszelkie uwagi i sugestie mile widziane :) Dzieki za uwage, pozdrawiam
-
glownie shop tym razem, eksperymentuje z technika... pozdrawwiam
-
Deus: to drugie dobre, tylko co to jest? ;) Plastique: hehe zabawne... tlo fajne ale nie pasuje do reszty bitwa na EF, 30min raczej concept niz speed... ps i painter: pozdrawiam
-
arturros: glownie uzywam oil pastels, blenders, palette knives... do paintera trzeba sie po prostu przyzwyczaic, pedzle dzialaja zupelnie inaczej niz w photoshopie, mam mniejsza konrole nad tym co rysuje... dlatego tez uzywam obu :). pozdro
-
giorgione: dzieki :D maciekG: wysmienite swiatlo i faktura... kolejnyspeed, stary wojownik/rycerz... poznaje paintera 9 :) pozdrawiam
-
witam, moje pierwsze dwa speedy tutaj... ps7 i painter9 pozdrawiam
-
Moment krytyczny: "The Beast Attack"
p_skowron odpowiedział p_skowron → na temat → Bitwa 2D 06: Maszyny bojowe/Moment krytyczny
jesli chodzi o inspiracje to byl to Chelmonski, malarz nasz polski Jozef ;), nie widzac tego moze ale wlasnie ogladajac jego obrazy wpadlem na ten pomysl... wiecie ukrainska wies zima to dobry klimat ;) poozdrawiam! -
Maszyny bojowe: "Mały konflikt"
p_skowron odpowiedział Marduk → na temat → Bitwa 2D 06: Maszyny bojowe/Moment krytyczny
lewy gorny rog fajny, szczegolnie te galezie we mgle a reszcie brak przestrzeni. Ogolnie pomysł bardzo dobry, slimaki to git pomysl... pozdrawiam -
maszyny bojowe:vtg 900
p_skowron odpowiedział mnemon → na temat → Bitwa 2D 06: Maszyny bojowe/Moment krytyczny
troche pusto narazie... mam nadzieje, ze dodasz jeszcze jakies ciekawe przedmioty, ludzi itp. pozdrawiam i czekam na kolejne updaty!