Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

samur

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Zajmuje się tworzeniem gier flash i pilnie poszukuje do swojego zespolu w AdAction.pl (agencja advergamingowa) programiste flash. Moze strona agencji nie przyciaga, ale stoi na solidnych filarach link dla ciekawskich: http://tinyurl.com/2e5394 Od kandydatów oczekuje: Wymagania: * Bardzo dobra znajomość ActionScript2 (Flash oraz ActionScript3 (Flash 9 i 10); * Przynajmniej minialne doświadczenie w tworzeniu gier flash poparte portfolio (minimum jeden projekt gry skończony i działający); * Umiejętność współpracy w grupie; * Umiejętność realizacji projektu od specyfikacji po w pełni funkcjonalną aplikację; * Solidne podstawy OOP (Object Oriented Programming); * mile widziane doświadczenie z silnikami fizycznymi, programowaniem backendowym oraz dynamicznym 3D. Oferuje: * Ciekawą pracę w młodym zespole specjalistów, twórców gier flashowych i nie tylko; * Rozwój zawodowy (coraz większe i ciekawsze projekty gier flash); * Prace na pełny etat z atrakcyjnym wynagrodzeniem adekwatnym do doświadczenia i umiejętności zawodowych. I jeszcze poszukuje tez grafika flash: Tutaj jedynie wymagania inne: * przynajmniej podstawowa znajomosc Adobe Flash; * znajomosc podstaw grafiki wektorowej poparte portfolio - chodzi po prostu o to, aby grafika wektorowa nie byla dla ciebie obca, bo to w oparciu o Illustratora dla przykladu bedziesz robil grafike najczesciej; * umiejetnosc animacji w Adobe Flash; * umiejetnosc wspolpracy w zespole. Gwarantujemy atrakcyjne wynagrodzenie na start, ciekawe projekty, ciekawych ludzi. Praca tylko na miejscu, w Warszawie. Proszę, aby osoby nie zainteresowane pracą na STAŁE nie składały zgłoszeń! Wszystkie osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV wraz z portfolio na [email protected], lub też o skontaktowanie się pod tym numerem telefonu: +48 662 989 710, gg: 2072123.
  2. Hej, Juz od jakiegos czasu nosilem sie z zaprenumerowaniem tej swoja droga bardzo przydatnej gazetki: http://www.gdmag.com/homepage.htm, ale troche odstraszala cena rocznej prenumeraty na Europe - 90$, ale tym razem postanowilem zawalczyc. Let the game begin ;) Postanowilem zlozyc zamowienie grupowe i w ten sposob otrzymac znizke na kazda prenumerate. Na teraz mam 6 chetnych, zdeklarowanych osob. Celem jest, aby zejsc przynajmniej do 70$. Ktos z Was zainteresowany? Jak tak to piszcie, wpisze Was na liste ;) Jak ktos ma jakies watpliwosci to najlepiej na gg: 2072123. Licze, ze nie tylko ja mam tutaj ped do wiedzy :D
  3. Moim zdaniem warto wiedziec o tym serwisie, jestem zaresjtrowany tam juz od jakiegos czasu dzieki czemu widze, jak sie rozwija, a rozwoj liczy sie tutaj glownie w ilosci zlecen. Nawet ostatnio wpadlem na transmisje o serwisie na TV Biznes, podaje dwa linki, bo niektorym jeden nie dziala: TV Biznes Wrzuta Co myslicie o serwisie? ;) Moim zdaniem juz teraz graficy moga wylowiz ciekawe zlecenia. Taki news, moze sie wam przyda :)
  4. hej! nareszcie jest stronka projektu Scrub: scrub.only.pl A w niej w dziale World opis świata. trzy opowiadania fabularne i ogólny opis gry. W dziale Recruitment przedstawienie naszego zespołu oraz do ściagnięcia dokument zbierający wszelkie publiczne informacje: Master Bible. Link do niego: http://scrub.only.pl/index.php?cmd=world&sub=_mb Ażeby was zainteresować przytocze dział Wstęp z Master Bible: Nazwa naszej gry wzięła się od angielskiego słowa "scrub", które oznacza gęsto zalesiony obszar, busz. Nie jest to bynajmniej przypadkowa nazwa, bowiem pasuje ona do fabuły i ogólnego klimatu naszej gry. Scrub będzie grą utrzymaną w mrocznym i tajemniczym klimacie, a widok będzie identyczny do tego z gry "Neverwinter Nights" . Postaramy się połączyć nowatorskie, niespotykane dotąd pomysły ze starymi i sprawdzonymi rozwiązaniami klasycznych gier cRPG. Gra będzie nastawiona na tryb Single Player, a to dlatego że stawiamy na wysoką grywalność i świetną fabułę. Kolejną znaczącą różnicą będzie to, że gra jest projektem Open Source. Więcej wkrótce.. W grze będzie można wykonywać wiele czynności, od chociażby takich przyziemnych, jak jedzenie, po konstruowanie własnych urządzeń. Gra Scrub będzie się znacznie różniła od innych tytułów. Jedną z owych różnic będzie brak widocznych dla gracza "leveli", co zapobiegnie bezsensownej siekaninie i zmusi gracza do wczucia się w fabułę gry. Mamy wiele niekonwencjonalnych pomysłów, jak na przykład nowatorski system handlu wymiennego. Mechanika gry będzie się opierała o system znany z papierowego RPGa, mianowicie Neuroshima. Ci, którzy znają ten system będą się więc czuli jak w domu... Akcja gry toczyć się będzie w postapokaliptycznym świecie, po "Wielkim Katakliźmie". Wtedy to narodziło się nowe pokolenie. Gracz będzie mógł wybrać, poprzez wiek swojej postaci czy chce grać członkiem starego pokolenia, czy też młodego. Więc podsumowując- Będzie to coś całkiem nowego, co mamy nadzieję bardzo się Wam spodoba. W dziele galeria pojawią się same koncepty i screeny modelów 3d. Do połowy listopada będzie level testowy i wtedy będą też screeny. Poszukujemy: najbardziej utalentowanych i mających czas grafików. Jeśli ktoś jest zainteresowany, lub chce poznać więcej szczegółów przoszę o kontakt na gg: 2072123, lub email: [email protected] Stare linki nie działają... wszystkie koncepty, prace znajdziecie pod: scrub.only.pl/pliki/temp/ Dzięki, Samur
  5. hej! Poprzednie informacje, jak chociażby w pierwszym poście były przedwczesne, dlatego też przytocze tutaj dział Wstęp z Master Bible: Nazwa naszej gry wzięła się od angielskiego słowa "scrub", które oznacza gęsto zalesiony obszar, busz. Nie jest to bynajmniej przypadkowa nazwa, bowiem pasuje ona do fabuły i ogólnego klimatu naszej gry. Scrub będzie grą utrzymaną w mrocznym i tajemniczym klimacie, a widok będzie identyczny do tego z gry "Neverwinter Nights" . Postaramy się połączyć nowatorskie, niespotykane dotąd pomysły ze starymi i sprawdzonymi rozwiązaniami klasycznych gier cRPG. Gra będzie nastawiona na tryb Single Player, a to dlatego że stawiamy na wysoką grywalność i świetną fabułę. Kolejną znaczącą różnicą będzie to, że gra jest projektem Open Source. Więcej wkrótce.. W grze będzie można wykonywać wiele czynności, od chociażby takich przyziemnych, jak jedzenie, po konstruowanie własnych urządzeń. Gra Scrub będzie się znacznie różniła od innych tytułów. Jedną z owych różnic będzie brak widocznych dla gracza "leveli", co zapobiegnie bezsensownej siekaninie i zmusi gracza do wczucia się w fabułę gry. Mamy wiele niekonwencjonalnych pomysłów, jak na przykład nowatorski system handlu wymiennego. Mechanika gry będzie się opierała o system znany z papierowego RPGa, mianowicie Neuroshima. Ci, którzy znają ten system będą się więc czuli jak w domu... Akcja gry toczyć się będzie w postapokaliptycznym świecie, po "Wielkim Katakliźmie". Wtedy to narodziło się nowe pokolenie. Gracz będzie mógł wybrać, poprzez wiek swojej postaci czy chce grać członkiem starego pokolenia, czy też młodego. Więc podsumowując- Będzie to coś całkiem nowego, co mamy nadzieję bardzo się Wam spodoba. nareszcie jest stronka projektu Scrub: scrub.only.pl A w niej w dziale World opis świata. trzy opowiadania fabularne i ogólny opis gry. W dziale Recruitment przedstawienie naszego zespołu oraz do ściagnięcia dokument zbierający wszelkie publiczne informacje: Master Bible. Link do niego: http://scrub.only.pl/index.php?cmd=world&sub=_mb W dziele galeria pojawią się same koncepty i screeny modelów 3d. Do połowy listopada będzie level testowy i wtedy będą też screeny. Poszukujemy: najbardziej utalentowanych i mających czas grafików. Stare linki nie działają... wszystkie koncepty, prace znajdziecie pod: scrub.only.pl/pliki/temp/ Dzięki, Samur
  6. hej! Wielu z was zapewne czekało na opowiadanie, które przybliży wam realia świata Scruba, a więc napisałem opowiadanko, a znajdziecie je pod: scrub.only.pl/opowiadanie.html Chciałbym także podziękować firmie only.pl za wspieranie nas pod postacią hostingu! Pzdr Samur
  7. hej! Poszukujemy dobrych grafików mających doświadczenie w projektowaniu modelów 3d. Byłoby super, gdyby grafik 3d umiał wykorzystać normal mapy. Więcej informacji podam zainteresowanym... Najlepiej zainteresowanych proszę o konakt na gg: 2072123 lub maila: [email protected] dotychczasowe wybrane prace można obejrzec tu: http://scrub.sourceforge.net/koncepty/ - różne koncepty różnych grafików http://scrub.sourceforge.net/modele3d/Skit/ - modele 3d Skita http://www.torchen.host44.pl/Scrub/scrub.html - modele 3d torchena Strona projektu to: scrub.only.pl Dzięki Samur
  8. hej! Pewnie myśleliście, że projekt umarł - jesteście w błędzie :-) Całe stare forum zostało już przeniesione do wewnętrznego forum na egroupware. Do egroupware dostęp mają tylko developerzy i jak na razie jest ich 23, co w porównaniu z liczbą 79 ze starego forum daje do myślenia. Team jest zgrany i każdy coś robi. Gracz będzie grał tuż po IV Wojnie Światowej. Po roku 2017 ludzkość jest zdziesiątkowana. Każdy próbuje jakoś przetrwać w nowym świecie, odnależć się, ale nie jest to łatwe. Wielu się załamuje i tracąc jakąkolwiek nadzieje na lepsze jutro zabijają się. Naszym motto są słowa A. Einsteina : "Nie wiem jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na kije i kamienie." Świat zmienił się nie do poznania, ale wiele rzeczy nadal jest takich samych. Jest stare pokolenie - tych co przezyli kataklizm i nowe pokolenie urodzonych po kataklizmie. Ziemie pokrywa wszechobecny busz - pozostałośc po globalnym ociepleniu. Tylko pustynie pozostały pustyniami. Radioaktywność oraz nagła zmiana klimatu doprowadziła do wymierania wielu gatunków oraz mutacji niektórych z nich. Gra będzie tworzona na zmodyfikowanym Engine: Irrlicht. Gra będzie na Windowsa oraz Linuxa. Będzie Open Source i GPL będzię naszą licencją dla kodu. Dla grafiki, modelów itd. myślimy o innej osobnej licencji, np. Crative Commons. Udało nam się także zdobyć prawa do systemu fabularnego Neuroshima na, którym oprzemy cały mechanizm gry. ( www.neuroshima.org) Język to C++ oraz takie skryptowe języki jak Python, czy Lua. Przenieśliśmy się już na egroupware oraz powstało także publiczne forum projektu : http://scrub.sourceforge.net/ - na dniach pojawi się tam opis realiów i inne podobne. Strona Enfine: irrlicht.sourceforge.net Strona projektu na sf: https://sourceforge.net/projects/scrub Proszę też o wzięcie na poważnie tego projektu! Więcej informacji po skontaktowaniu się ze mną. A tutaj do ściągnięcia tech doc: http://rapidshare.de/files/3445590/scrub_tech_02.pdf.html Zainteresowanych współpracą proszę o kontakt ze mną: [email protected] lub nr. gg 2072123 ZAPRASZAMY WSZYTKICH CHETNYCH! Najbardziej potrzebujemy grafików 2d oraz 3d, ale każdy nowy dobry programista też będzie dla nas cennym nabytkiem.Niedługo przyda się też jakiś tłumacz z polskiego na angielski. A oto linki do paru prac: http://scrub.sourceforge.net/koncepty/ - różne koncepty różnych grafików http://scrub.sourceforge.net/modele3d/Skit/ - modele 3d Skita http://www.torchen.host44.pl/Scrub/scrub.html - modele 3d torchena Z góry dzięki: Samur

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.