-
2d eksperyment- cz. 2
heheh, bynajmniej ;) http://www.redjellyfish.com/fun/street-art4.html http://www.redjellyfish.com/fun/street-art5.html http://www.redjellyfish.com/fun/street-art.html ...no i oczywiście wspomniany już wczesniej Escher, który to wszystko zapoczątkował.... dawno, dawno temu....
-
2d eksperyment- cz. 2
1. zrób lepszą fotografię, bo ta jest płaska 2. pomyśl o kompozycji 3. pooglądaj sobie prace Eschera ;)
-
[Logo :)] podejscie 3 - REBEL studios
no to peter_muler mnie wyręczył :) A wracając do tematu...skoro robią gry to nawiąż do gier i ich stylistyki. A co do pęknięć...wow...człowieku, ja myślałęm że do jakieś niedoróbki, wiesz...syf który sie pojawia podczas pracy. Koniecznie z tym coś zrób (czytaj wywal). Pamiętaj, że logo to mały znak, a nie taki kolos jak nam tu pokazałeś, jak go przeskalujesz to tych 'pęknięć' czy co to tam jest nie bedzie widać. No i właśnie...co do prezentacji, to tak się przyjęło, że logo przedstawia się w dwóch wersjach - małej (o podstawie np. 1-2 cm) i dużej(o podstawie np. 10-15 cm). Więc zamieszczając tu kolejne propozycje , daj też miniatury, wtedy tak naprawde bedziemy mogli to ocenić.
-
[Logo :)] podejscie 3 - REBEL studios
zacznijmy od tego, że to nie jest logotyp, tylko logo, chociaż to też zbyt dużo powiedziane, jak na to co zaprezentowałeś... Ta synteza jest zbyt duża, przez co wygląda to nieciekawie - gdzieś po drodze czyszcząc projekt zgubiłeś tą maskę, słabo sie to czyta. Powinieneś więc cofnąć się o kilka króków do tyłu, kilka duzych kroków. Zacznij od pomysłów - im więcej tym lepiej, tak żeby było z czego wybierać. Jak bedziesz się kurczowo trzymał jednej koncepcji, to nic dobrego nie zaprojektujesz. No więc....czekamy na pomysły ;) P.S. Notujac pomysły musisz mieć jakiś punkt zaczepienia, coś co bedzie uzasadnieniem dla projeku - myśl wyjściowa. A więc logo powinno nawiazywać do firmy i tego czym się ona zajmuje, to jest podstawa. Przypadkowych znaczków można tworzyć multum, ale to nie tylko ma byc ładne, ale też funkcjonalne...przedewszystkim
-
postac 2D: HITLER
wykadruj tak jak jest na miniaturce - wtedy jest znacznie mocniejsze! po za tym cała reszta jest dużo słabsza, karykaturalna, a twarz to portret, więc wykadruj
-
php+ xml maly problem z zapisem
http://www.flashzone.pl/
-
7th day (siódmy dzień)
czy to Bóg z brodą, czy Bóg bez brody? bo na obrazku nie widać, który z nich:]
-
Obrazek propagandowy
To chyba nie bedzie mozliwe! Skąd sie koleś urwałeś? Jesteś wyznawcą Ojca Dyktatora Rydzola i jego neofaszystowskiego radyjka? Dobra, nie będę komentował, twoich poglądów, kazdy ma prawo do głupoty. Ale plakacik jest infantylny - wygląda na zbuntowanego 16-latka (trafiłem z wiekiem?) I co to za porównanie - unia i faszyści (?!) Wagorowałeś podczas lekcji historii?? To tyle na otrzeźwienie. A jeśli już tak bardzo chcesz korekty technicznej to proszę... Przedewszystkim, jest to przegadane - dwa razy opowiadasz tą sama makabryczną bajkę. Skoro strzelcy mają na ramieniach flagi UE zamiast swastyk (naprawdę poroniony pomysł), to chyba już wszystko wiadomo o co chodzi (?)Po co w takim razie ten napis? No właśnie napis - tragedia, jak już koniecznie musisz, to pokusiłbyś się o jakąś typografię. Bo to co jest teraz...no cóż forma na tym samym poziomie co przekaz. To narazie tyle, w zasadzie mam ochotę zjechać cię dużo bardziej, ale przecież są święta.
-
Obiekt 3D: Ghost Drums
papaVader-książe zabawek odpowiedział Pinki → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)Jaką abstrakcje? ja tu ciągle widzę perkusję (w negatywie)
-
Kinematyka - zniekształcenia przy obrotach
a u mnie nie widać:)
-
Obiekt 3D: Pocztówka firmowa
papaVader-książe zabawek odpowiedział Kuciel → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)Ten kadr na miniaturce jest duuużo, dużo lepszy. To co jest w oryginale jest tendencyjne, nudne i wygląda....pocztówkowo ;/ więc proponuje to wykadrować. A tak po za tym, to nie prościej było zrobić zdjecie?
-
Kinematyka - zniekształcenia przy obrotach
to raczej nic nie da, bo obojętnie czy przeskaluje wcześniej obiekt czy nie, tam zawsze wyswietla się 100%, więc max nie zapamiętuje oryginalnych rozmiarów obiektu, a w kazdym razie nie w tym miejscu ;)
-
Kinematyka - zniekształcenia przy obrotach
a jak można wrócić do oryginalnej skali?
-
Kinematyka - zniekształcenia przy obrotach
wprawdzie nie używam kości, ale asblaze ma racje. Śródręcze było przeskalowane i stąd te deformacje. Wymodelowałem je od nowa, bo nic innego nie pomagało (Xform, Import, Export itp). Teraz jest ok;) Dziękuje wszystkim za pomoc:)
-
Kinematyka - zniekształcenia przy obrotach
nic to nie zmienia ;/
papaVader-książe zabawek
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta