happy-angel -dzieki -wlasnioe z tego korzystam sss jest juz na jednym obiekcie - dlaczego drugi zachowuje sie "dziwnie" ?
Cruzh3r - to przyjdzie - narazie testy
szukam tez jak polaczyc sss z displacementem
witam , chce zrobic w koncu jakis fajny render - mam model wyeksportowany z zbrusha - robie sss i nic nie łapie - a kiedy ten sam materiał daje na model podstawowy - źródło to shader działa :/
co jest ??
hej , planuje zmianę monitora
moze ktos sie podzieli wrazeniami pracy na 22 calach albo 20 - zastanawiam sie jaki wybrac - praca to glownie mayka zbrush - granie i www
narazie numer jeden to Monitor 22" Samsung LCD 226
no i cos mi sie udalo - w zbrushu zrobilem nowa teksture potem GUVtiles -i export displacement`a
export low poly i do Majki
a Teraz co mnie rozwalało za kazdym razem - zapomnialem ze po zbrushu trzeba obrocic teksture
w majce displace podlaczylem do bumpa i na shader
i co mi wyszlo - chyba rozdzialke tekstur podrecic aby detal lepszy dostac - prawda ?
dzieki Lewus za rady - nie ma narazie ZMapper 3 wiec dlatego te zabawy z konwersja
http://3dsmaxer.blogspot.com/2007/06/exporting-high-quality-nomal-maps-in.html
koniec koncow i tak musze cholera rzezbic od nowa :/
ehhhhh kogel mogel to ja mam w glowie od tych UV`ek :)
podsumowujac
1. model w maya - baza
2. zrobic uv w maya
3. export obj do zbrush`a
4. sculpt
5. powrot do obj z najmniejszym podzialem
6. wypalenie displacement w zbrushu
7. przerobic displace na normal w programiku xNormal
8. import do maya obj i nakladanie normal`a
dobrze rozumiem ?
przeinstalowałem system - potem maya - do tego zbrush - odinstalowałem visual c++ - dalej była lipa - odinstalowałem zbrusha - dalej kicha
instalacja visuala ze stronki - lipa
instalacja zbrusha i CUD
najpierw łyknął 2,1 mln potem 3,6mln - ciesze sie ale najgorsze nie wiem co sie stalo ze zaczal pracowac poprawnie :/