Ciekawi mnie jak można uzyskać taki efekt w 3dsie[V-ray]
Byłbym wdzięczny za linki do tutoriali, bądź podzielenie się własnymi metodami :)(szukałem i większość odsyła do adobe after effects - mnie interesuje tylko 3ds)
Ja na razie coś takiego testuje na kuli zamieniającej się w sześcian (blur plus efekty cząsteczkowe...) ale nie mam pomysłu jak zrobić żeby cząsteczki złożyły się z niczego w coś.... i muszę robić parray i potem puszczać od tyłu... ;/...
Też mi się tak wydawało, ale po pierwsze to z połowa tych elementów niknie podczas transformacji albo jest zastąpiona inaczej wyglądającymi... a po drugie wydaje mi się że podczas takich animacji robi się z 4 modele przejściowe i potem to jakoś łączy... tylko jak.
Chodzi mi o przekształcanie czegoś w coś... i morphing nie rozwiąże problemu bo w morphingu musi być taka sama ilość vertexów...
Chodzi mi bardziej o coś takiego
tyle że nie na samochodach tylko ogólnie.
Witam
ostatnio z tego co widzę to trochę burzliwy temat po premierze pewnego filmu... no i mnie też to zainteresowało. Czy mógłby ktoś się podzielić swoją wiedzą na ten temat na jakimś prostym przykładzie? Ja staram się zrobić to na cząsteczkach... ale chyba nie w tą stronę trzeba iść. Mały tutorial tez byłby mile widziany :) .
Może wrzucajcie do tego tematu swoje pomysły na zrealizowanie prostych transformacji jak i tych trudniejszych?
Za wszelkie porady z góry dziękuję.
Pierwsze słyszę, żeby radiatory alu tak reagowały z pastami... może kiedyś te pasty, były niedopracowane, teraz chyba już nie ma takich problemów. Zresztą jak ktoś się obawia to przecież są różne rodzaje past, tyle tylko, że te ze srebra są najlepsze...
Procek nie powinien przekraczać 60* (przy 100% obciążenia) nawet w takie i większe upały. Zmień sobie pastę pod wentylem bo to na 80% przez źle położoną pastę... taka pasta to wydatek 15pln góra 20… np.
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13836
tylko radziłbym najpierw poczytać jak się to robi, bo o ile na pIV jest to w miarę proste to na amd jest już trochę trudniej. Pasty nie może być za dużo bo gdy wycieknie może nastąpić zwarcie.
EDIETD
A i jeśli jest tak ciepło to zawsze możesz otwierać obudowę... zawsze będzie kilka stopni w dół.
Ciekawi mnie jak można uzyskać efekt widoku z oczu osoby patrzącej przez takie urządzenia... Czy po postu musimy przed kamerą ustawić płaszczyznę półprzezroczystą i na niej się bawić? Czy jest od tego jakiś plugin, a może jeszcze inna metoda? Help me :P . Z góry thx za pomoc.
Jeszcze raz proszę kogoś kto kożysta z vray'a, żeby wrzucił jakąś scenę z maxa przy z działającą kaustyką... bo albo ja coś źle robie albo mój vray 1.50.09 ma jakieś problemy... od razu mówię, że w mentalu coś mi wychodzi, ale wolę vraya.
EDITED dobra już wiem o co chodzi... fajnie ze w jakimś tutorialu pisało coś o ustawieniach podłoża... już powoli i w vrayu widać kaustykę w moich renderach. :P
Mi się chyba coś vray sypie... Może ktoś zrobić jakąkolwiek scenę z caustic na vray i ją wstawić? Męczę się już jakiś czas i tylko cień mi wychodzi... przeczytałem kilka tutoriali, szkło wygląda ładnie włączam caustic a tu najwyżej trochę szkło mi się rozjaśnia...
Myślałem, że tutaj będzie bardziej pasować, ponieważ chodzi mi konkretnie o 3ds Maxa, ale jeżeli jakiś moderator uważa, że temat powinien być gdzie indziej to niech go przeniesie.