Jump to content

Noth

Members
  • Content Count

    66
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Noth

  • Rank
    Member
  1. dzieki ale to byl tylko taki tescik maly, tu bardziej chodzilo mi o udowodnienie brakow mojej znajomosci technologi :)
  2. O.k masz racje zrobilem testowo bardzo szybka siatke , 15 minut edycji w Zbrush expot modelu high-poly, potem xnormal i rezultaty sa takie tyko ze tutaj jest rowniez sporo "plackow" w meshu a jednak dziala , anyway trzeba bedzie chyba co kazdy kolejny element modelu upewniac sie ze wszystko jest pod kontrola
  3. jakby zakladla Viewer mi dzialala to bym uzywal Zmapper w Zbrush ;) , moja karat nie obsluguje shaderow wiec nic z tego miedzy innymi z tego powodu chce uzywac xnormal bo nie wymaga podgladu
  4. Wiec poszedlem za twoim przykladem i zastosowalem xnormal i pierwszy rezultat utwierdzil mnie w przekonaniu ze dobrze postapilem :) z malym wyjatkiem otrzymuje jaki blad niestety znowu w UVW , pewnie nie potrafie czegos ustawic w exportowaniu modelu high-poly w OBJ z Zbrusha3.1 , wyglada to tak jakby skrzydla odbily sie w odbiciu lustrzanym horyzontalnie i wertykalnie przynajmniej raz :)
  5. o.k tak zrobie i dziekuje serdecznie wszystkim za zangazowanie i pomoc
  6. aha i ten bazgrol powyzej powstal w 3.1 :)
  7. aha czyli nic nie zrobie z widoczynymi sciankami obiektu low-poly, w takim razi polecacie jakis zewnetrzny program do wypalania
  8. Jezeli ktos z was wie jakie sa powody takich efektow, niech mi wskaze co robie zle
  9. zrboilem to dzisiaj :) ale efekt pozostaje tan sam i to juz z dwoma modelami , cos robie nie tak najwyrazniej , przy wypalaniu zbrush wypala normlake hi-def ale pokazuj rowniez elementy Low-poly jak na ilustracji wyzej nie wiem co robic
  10. Otiweram Zbrush , zakladka import importuje ten samo model co wyslalem , ustawiam na scenie , klikam Edit potem Store MT z zakladce tools, potem Div do 6 levelu podnosze , potem je obnizam do 1 levelu , w zakladce Store MT klikam Switch i tak jak widac ponizej, a rezultaty sa takie jak w ostatnim poscie
  11. Tak tez robie a rezultat nie ulega zmianie
  12. jeszcze jedna rzecz bardzo wazna ja nie wypalam normala Zmapperem bo moj sprzet nie obsluguje shaderow w OpenGL przez co plug-program sie nie uruchamia , dlatego robie to z poziomu normal-map w Tool i efekty sa takie z zalaczona opcja Smooth odlaza krawedzie ale to co jest w srodku nadal pozostaje takie same
  13. tak widze dzieki bardzo(szczegol) , ale nadal mi odlaza normale na korpusie
  14. a tu model w formie OBJ dla zainteresowanych http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=9A3CB41520834A1A
  15. zeet miales racje :) , teraz juz nie ma bledow ale w miejscach w ktorych schodza sie polowki wypalony normal odchodzi od krawedzi :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy