Szczerze mowiac... dziwi mnie ten calkowity brak zainteresowania.
Dobra, w takim razie trzeba rozwiac troche watpliwosci - ten projekt zostanie ukonczony. Nie jestesmy koleja ekpia rzucajaca sie na projekt ktorego nie da sie skonczyc. Chocby dlatego za sami napisalismy juz caly silnik graficzny (naprawde dosc szybki), dzwiekowy, fizyke i siec no i sporo gameplay'u. A jest nas... dwoch. I wlasnie dlatego ten projekt sie powiedzie - bo nie dochodza/odchodza co chwile nowe osoby.
Drugim dowodem na ukonczenie tejze gry jest niski poziom jej skomplikowania. Robimy po prostu remake GTA2 (co mozna bylo wywnioskowac z podanych wyzej linkow do screen'ow :P).
I teraz dosc istotna informacja. Ostatni grafik ktory mial z nami wspolpracowac zrezygnowal po 5 minutach twierdzac ze gra jest nudna (widzial 2 screen'y). A powodem sa kafelkowane miasta (czyli jak w GTA2). Nasz obecny grafik (jedyny poki co) tez na to psioczy ale juz sie pogodzil z tym faktem :P. Pewnie wielu z was tez sie pomysl kaflowanego miasta nie podoba i uwazacie ze duzo lepsze jest modelowane. No oczywiscie, ze tak, ale spojrzcie na to z innej perspektywy - modelowane miasto to 10x wiecej roboty dla nas, programistow, bo momentalnie duzo trudniejsza staje sie fizyka, AI i zarzadzanie geometria sceny. I to jest na nasza korzysc, bo nie komplikujemy sobie zycia tworzac hiper-super-duper remake GTA4 ktorego w mniej niz 50 osob nie da sie skonczyc, ale "prosty" remake GTA2. Przy czym "prosty" to jest naprawde pojecie wzgledne. Moge was zapewnic, ze w grze znajdzie sie mnostwo atrakcji, z ladna oprawa graficzna wlacznie. Dowod?http://maxest.fm.interia.pl/gct6.JPG - tak, w pelni dynamiczne oswietlenie i cienie. Teraz wyobrazcie sobie wiecej samochodow (oczywiscie to czy kazdy reflektor bedzie rzucac cienie bedzie trzeba dac do konfiguracji dla gracza, bo to tani efekt nie jest), do tego latajace wszedzie pociski (zostawiajace slady na budynkach i samochodach), bazooki rozswietlajace otoczenie... Dla ciekawskich: ten screen zostal wykonany w rozdzialce 1280x800 na karcie GF8400 (wydajnosc 1.5x GeForce 6600). Na GF8800 gra wyciaga z 500-600 fps'ow (w konfiguracji jak na screenie).
http://maxest.fm.interia.pl/gct5.JPG - jako ze gre ma cechowac fajna rozpierducha nie moze zabraknac sladow po pociskach i... krwi :). Ostatnio sie troche meczylem z tymi decal'ami ale efekt koncowy jest fantastyczny. I tak - na tym screen'ie jest tylko 35 fps'ow. To dlatego ze w tle druga instancja gry jest uruchomiona (abym mogl utworzyc dwoch graczy i jednym zabic drugiego zostawiajac krew :P).
btw: moze to malo istotny szczegol, ale gra jest w pelni cross-platformowa i daje do wyboru rendering zarowno przez Direct3D9 jak i OpenGL