Skocz do zawartości

marq

Members
  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

marq's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. marq

    Rendering obrazu z linuxem

    o... coś takiego by mnie cieszyło. Ale czy nie trzeba mieć przy tym maxa zainstalowanego?. Bo jak robiłem kiedyś rendery sieciowe na finalRenderze to program był wymagany. Takie jeszcze sprostowanie: to są specjalnie zamawiane kompy z procesorami "wyciągniętymi" z ps3 więc z pamięcią nie bedzie problemów (chyba że cache). Instalacja maxa i rendera na wine w linuxie też może przynieść (chyba) korzyści... nawet jak będzie działał z 50% mocy to daje mi to teoretycznie 15*1.75GH. Jak na darmowy prezent od uczelni to i tak bym był zadowolony... Tylko nie wiadomo jak jest z supportem dla maxa w wine i jak by się z siecią dogadywał...
  2. marq

    Rendering obrazu z linuxem

    heh... ut... ambitnie:). ale wracając do tematu to zastanawiałem się nad instalacją maxa na maszynie wirtualnej. Nie jestem tylko pewien ile to wyciągnie z procków 3.5 (z konsoli ps3). Słyszałem też o jakimś programie DrQueue tylko że nie wiem jeszcze za bardzo do czego on jest. Poza tym, z tego co wiem to duże firmy mają sieci renderujące postawione właśnie na linuxie...
  3. Witam. Mam takie małe pytanie:) Udostępniono mi na uczelni sieć 15tu szybkich kompów z (niestety) linuxem. Chciałbym w jakiś sposób zmusić je wszystkie do renderowania obrazu. Domyślam się, że będzie z tym spory problem (tym bardziej, że używam 3dsa z finalrenderem i nie mogę zamienić systemu). Zacząłem się już trochę rozglądać w tym temacie ale myślę że warto zapytać ekspertów o opinię (jak najlepiej wykorzystać tę sieć jeśli jest to możliwe?). Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki .
  4. marq

    problem - Białe viewporty

    ale jak zmieniam na software to jest wszystko ok:/
  5. marq

    problem - Białe viewporty

    stery są fabryczne. Zmiany o których mówisz też już robiłem. Nie pomaga.
  6. ciekawa... ale nie wiem czy to dobry pomysł jak na firme. Z tego co widzę będzie ciężka. Poza tym jestem przeciwnikiem używania flasha a u ciebie widzę potrzebe jego użycia przy tych żółtych karteczkach (lub czegokolwiek co obraca napisy). Strona robi niezłe wrażenie ale nie jest w moim guście. Reklama powinna być agresywna jeśli chodzi o IT (wg mnie oczywiście :)). Pozdrawiam
  7. Witam. Zainstalowałem sobie maxa 7 na nowym kompie 2 rdzeniowym z vistą. Problem polega na tym, że gdy zaczynam cokolwiek klikać w programie 2 z 4 viewportów się wyłączają (robią się całkiem białe). Poprawnie działa tylko aktywny oraz ten na którym wcześniej pracowałem. To jakiś znany i powszechny problem czy trzeba się z tym zgłosić do producenta?.
  8. marq

    Smoothy na tekscie

    ale jakto? z boxa na przykład? to nie wyjdzie to samo co ze splinea?
  9. marq

    Smoothy na tekscie

    nie dałem do tego MS. Chamfera też nie. Dla tego że cała siatka się załamuje jak robię MS na całości obiektu. Po zastosowaniu wygląda to tak jakby wszystkie wierzchołki zbiegły się w środku ciężkości obiektu. Trochę efekt ten poprawia zastosowanie HSDS moda przed MS ale nadal wychodzi brzydko. Na moim screenie jest litera M zrobiona ze splinea potem konwersja na poly i bevele. Jak już to miałem odłączyłem "pokrywkę" obiektu (deatch) a do reszty dałem Smoothing Groups (1). Dla tego wygląda jak wygląda. Chodzi mi jednak o to żeby zrobic to jakoś inaczej. Żeby wyszło tak jakim stylem jak na pierwszym screenie ten element. Musi ktoś znac jakis sposob. ja już chyba nic nie wymyslę.
  10. Witam. Oto mój problem, z któym borykam się od pewnego czasu. Modeluję sobie logo, chcę żeby wyglądało podobnie do QuickTime'owego. Może to by proste kółko z literą "M" w środku. Robię spliney kółko ładnie sobie chamferuję i dodaję Meschsmooth i jest ładne: http://www.std.xo.pl/3d/1.jpg Gorzej jest z tym M. Nakłądanie na niego jakiegokolwiek smooth'a powoduje posypanie się siatki do wewnątrz. Jedyną rzeczą, którą udało mi się wymyśleć to bevele i smooth group ale wygląda to fatalnie i nie pasuje do reszty: http://www.std.xo.pl/3d/2.jpg http://www.std.xo.pl/3d/3.jpg Byłbym wdzieczny za jakiś sposób. Jak mówiłem juz od jakiegoś czasu szukam na to sposobu.
  11. marq

    Hdrki są czarne

    Witam. Taki problem z 3dsM. Pakuję hdrkę pod Mape HDRI albo prosto pod Environment Map a wyświetla mi ją jako ciemność. Robi mi tak ze wszystkimi mapkami. Prawdopodobnie pozmieniałem niechcący jakieś ustawienia ostatnio. Pracuję na FinalRenderze ale ten sam problem mam nawet na mentalu. Nie wiecie co to może być?. Jakoś nie daję rady tego naprawić.
  12. marq

    Ślad za obiektem

    No tak... ale rendering będzie dlugo trwał. A to ma być taki mały obiekt 2d do filmu. Dla tego musi być jakiś inny sposób do zrobienia takigo myku.
  13. cze. chodzi mi o animacje 2d w której animowany obiekt (w moim wypadku kropka) będzie zostawiała długi ślad za sobą. Chciałem to zrobić w 3d ale samo MOTION BLUR mnie nie zadowala a poza tym strasznie dlugo się będzie obliczać jeśli chciałbym to jakoś ładnie zrobić. Proszę o jakiś pomysł. nie wiem jak się zabrać za to.
  14. marq

    Czym zmodelować kukurydzę ??:D

    Heh... Dzięki za pomoc... posiedziałem nad tym kawałek czasu i wymyśliłem sposób. Zrobiłem model za pomocą spline'ów i jednego boxa. Model wyszedł tak jak chciałem... czyli dość realistycznie. Niestety przy renderze zaczęła mi winda skakać, że mam za mało ramu (przy skatterze 6000kopi). Widocznie model ma zbyt gęstą siatkę. Prawdopodobnie dokończę to w taki sposób, że te realistyczne modele porozkładam na pierwszym planie, a na dalesze odległości zrobię inny model z bardzo niedokłądną siatką. A jak pytałem się czym modelować to chodziło mi o metodę, a nie program:D
  15. A jak się robi światła fluorescencyjne??. Widziałem coś takiego kiedyś, ale wtedy chodziło tylko o szkło z rozmyciem... a pod nim lustro i obiekty z outputem. O to chodzi??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności