Skocz do zawartości

chinczyk

Members
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

chinczyk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. ustawic swiatlo to nie problem, moze na takim malym obrazku nie za wiele widac, ale to wyglada tak, jakby te niby dachowki sie rozplywaly, brak cienia to pikus... zobacze dzis te ustawienia, a noz pomoze[hmmm]
  2. aha... i jeszcze - ten spline byl najpierw multires, potem boolean
  3. siatka to jest wyextrudowany spline i widac go dobrze tam, gdzie sie nie \"wygladza\" sampling o ile dobrze pamietam: min 1 max 2 gi sampling min -1 max 2 view rate 20 second rate 8 filtr mitchell netravali default accellerator full shade diffuse map material basic 2-sided phong bez bajerow zadnych i chyba tyle...
  4. dlaczego siatka sie tak wygladza w zaznaczonym miejscu i nie tylko . material brazil basic wszedzie, skylight i jedno swiatlo omni, gi direct i indirect. podpowiem, ze kiedy swiatlo pada na ta dachowke troche od tylu, to sie nie wygladza. bardzo prosze o pomocvzdenerwowany]
  5. ok ale niestety w poniedzialek[no]
  6. niech ci Bog w dzieciach wynagrodzi za poswiecenie dla ludzkosci i ciezka prace. mam tylko jeden problemik odnosnie global photons. otoz dalem w swiatlach (brazilowych) inverse square, ale szczerze mowiac nie pomoglo to na tyle, zeby zlikwidowac plamy. najlepszy... hm, najmniej zly efekt byl przy advanced, bo przy analysis wychodzi mi dzika psychodela[rotfl2]. moze jakies inne ustawienia trzeba jeszcze zrobic. ustawialem parametry dokladnie jak w tutorialu, jakby co... a caustic pieknosci, i nie wali komputra, nawet jak jest pomarszczony ze starosci[co?]
  7. chinczyk

    dziwne szklo

    z tego co widac, to postawiles kulke na jakims podlozu, i to co niby dzieli kulke na dwie czesci, to jest po prostu zalamanie swiatla, ustaw kulke tak zeby w calosci znajdowala sie na jednolitym tle, moze sie cos zmieni?
  8. chinczyk

    Prawdziwe szkło

    a moze refraction?
  9. chinczyk

    plamy

    a to skad moglo sie wziac?
  10. no to zostaje tylko material, gdzies tu sie paleta opis funkcji brazila, autorstwa bodajze m@tiego
  11. toz mowie... jest tam jeden typ swiatla,ktorego typ mozna sobie ustawic w modyfikatorach. nie mam tego akurat przed oczyma, ale to jest tam u samej gory gdzies. jak chcesz, to jest omni, jak chcesz - to jest area (wlasnie w tej wersji). zmiany od razu widac w oknach widokowych
  12. swiatelko brazilowe ma pare opcji: moze byc omni, spot, itd i m.in. area rec albo ellipse bardzo ladnie swieci
  13. dzieki, odezwe sie jak cos przetestuje
  14. dzieki, ale jeszcze pewnie bede was meczyl dalej :P P.S. a czemu na forum raz jest angielski a raz polski? ;)
  15. mam takie pytanko: w jaki sposob rozklada sie swiatlo, kiedy ustawi sie bounces na powiedzmy duzo wiecej niz 2, chodzi mi o realizm oswietlenia. wiadomo bowiem, ze kazdy material pochlania jakis procent promieniowania. czy brazilowe materialy zachowuja sie w taki sposob, ze \"zjadaja\" czesc promieni? ja niestety nie jestem w stanie tego sprawdzic na swoim sprzecie :(, bo trwaloby to pewnie do wydania drugiego numerka brazila
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności