Jump to content

tuall

Members
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About tuall

  • Rank
    Member
  1. co Wy tak rzucacie chłopakowi w twarz inne rozwiązania ? trochę to niezbyt eleganckie. Może lepiej się wypowiadać w temacie tego konkretnego silnika, a nie głównie w tonie "eee kicha tamci to mają lepiej" ? Cena z kosmosu jednak dynamiczne cienie z takim prostokreślnym raytracem to jednak porażka we wnętrzach.
  2. 1. a jaką masz kartę graficzną ? 2. jaki jest komunikat przy błędzie ? 3. jaki system operacyjny ? z góry dzięki za odpowiedź. tyle jest tych konfiguracji i systemów, że nie da się wszystkiego przetestować. Nie było to testowane na Vista i nie pójdzie na zintegrowanych kartach Intela.
  3. Stronka nie była aktualizowana przez prawie rok bo nadal trwają prace nad udoskonaleniem softu. Niedługo pojawi się update. na razie można pobiegać po przykładowym domku http://www.archetyp.pl/orzeszek2.exe przepraszam za opóźnienia i niedziałające linki ale brak czasu
  4. wejdź w oknie Edit UVWs w OPTIONS (te na górze pod paskiem niebieskim) - Unwrap options - i w ramce COLORS wybierz jakiś sposób hatchowania selekcji ... np.CROSS HATCH Diagonal Upward . może to to Ci się odhaczyło przez przypadek ? pozdrawiam
  5. poszperaj tu http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/distributed_rendering.htm można też zastanowić się który sposób wybrać można postępować wg. tego rozwiązania http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/tutorials_imap2.htm można też powypalać textury http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/tutorials_baking_part1.htm jeszcze innym rozwiązaniem jest http://www.tuall.pl/download/tuall2006beta.wmv dodatkowo można sobie w sposób swobodny chodzić po wnętrzach i dookoła budynku w czasie rzeczywistym pozdrawiam
  6. Bardzo celne uwagi. Problemem nie jest szybkość łącza ( i w przeglądaniu online i offline takie same dane muszę przecisnąś się przez kabelek, bo renderowane są lokalnie). Problemem jest oprogramowanie samych przeglądarek, jeżeli DirectX z każdym cyklem musi czekać na IE to wydajność karkołomnie spada na łeb na szyję. Może przy MS Vista coś się zmieni? Tak jak wspominałem, jeżeli będzie więcej tego rodzaju zapytań to pomyślimy nad tą ścieżką. Zawsze można odpalić przeglądarkę w tle i po ściągnięciu .2all na pulpit odpalić go offline. Może rozwiązaniem byłby skrypt który po ściągnięciu pliku przez przeglądarkę sam odpala TUALLa? Jak to mówiono w "REJS"sie "możliwości jeste wiele"
  7. Hmmm ... no jeżeli takie będzie zapotrzebowanie rynku to pewnie trzeba będzie pomyśleć. Na dzień dzisiejszy to raczej niechętnie. Prezentacje w przeglądarkach mają sporo ograniczeń i poważne problemy z wydajnością. O wiele lepszym rozwiązaniem wydaje nam się ściągnięcie pliku .2all na dysk i odpalenie go lokalnie.
  8. tuall

    Polski silnik

    Witam ponownie! Jakby ktoś chciał sobie machnąć jakiś level i pobiegać po nim BEZ rakietnicy to zapraszam do nowego edytora, który w końcu ujrzał światło dzienne. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28928
  9. W tym poście będę wpisywał odpowiedzi i tipsy jeżeli się jakieś pojawią. 1. problem: na karcie RADEON 9200SE nie importuje się .ART Jeżeli wystąpią problemy przy importowaniu pliku .ART należy przed importem zmienić opcje grafiki (skrót O) na najniższy poziom a po zaimportowaniu zmienić dopiero na wyższy. 2. ściągnięty przykładowy plik .maxa proszę umieścić w katalogu w texturami wtedy nie powinno być problemu ze ścieżkami dostępu. Jeżeli nadal są problemy to wrzucić wszystkie texturki do jednego katalogu i wskazać ścieżkę w MAXie.
  10. Witam ponownie wszystkich zainteresowanych. Zapraszam do nowego wątku gdzie można ściagnać EDYTOR do tworzenia scenek do exploracji w TUALLu. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28928 - potrzebny Autodesk 3ds MAX - komputer z wypasioną kartą graficzną - przeczytanie manuala który pojawi się katalogu programu po instalacji pozdrawiam
  11. Witamy! Mamy przyjemność zaprezentować wersję DEMO edytora do tworzenia i exploracji przestrzeni wirtualnej. TUALL EDITOR 2006. Całość sceny tworzona jest w Autodesk 3ds MAX a następnie wyexportowana do TUALL EDITORA 2006 (WYSIWYG). W nim można doszlifować ostatnie poprawki i wyexportować do pliku .2all który odczytuje darmowa przeglądarka. W wersji demo możliwość exportu została zablokowana. Plik instalacyjny wraz z instrukcją obsługi znajduje się pod tym linkiem http://www.tuall.pl/ness/TuallEditor2006Demo060711.zip Przykładowy plik w formacie .max (max 7.0) który można wyexportować z Autodesk 3ds max lub Autodesk VIZ i zaimportować do TUALL EDITORA znajduje się pod tym linkiem. Powinien on być pomocnyn przy nauce tworzenia scen. http://www.tuall.pl/ness/TE2006MaxFile1.zip opis programu znajduje się pod linkiem http://www.artefacttech.com/index.php?sel=tualleditor&lang=pl poprzedni wątek prezentujący darmową przeglądarkę TUALL http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=27782 Oprogramowanie jest teraz w fazie BETA 1.2 tak też mogą wystąpić nieprzewidziane zdarzenia czy bugi. Prosimy zgłaszać je na stronie www.tuall.pl/bugs Wszelkie pytania i niejasności proszę zgłaszać w tym wątku, postaram się na bieżąco wyjaśniać. Pytania wymagające skrytości i tajemnicy proszę kierować pod adres [email protected]
  12. Dziękuję Wszystkim za komentarze sugestie propozycje i linki. Większość spostrzeżeń i pomysłów jest współbieżnych z moimi co rokuje dobrze w kontekście konkursu na pracodawcę roku. Może przynajmniej dojdę do półfinału? pozdrawiam
  13. http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=27782 już za chwileczkę już za momencik wyjdzie edytor do prób i testów. prosimy o cierpliwość ściągnij demko - dach zdejmuje się klawiszem J.
  14. Oczywiście! Po to został zrobiony ten program, aby jego twórcom zapewnić spokojną i dostatnią starość :D. Jadę teraz w "trasę promocyjną" po Polsce, po zebraniu w większej porcji wiedzy będę mógł skalkulować cenę. W razie pytań technicznych odpowie Master Coder. Jakbym ja był niezbędny to GSM 0 504 682 562. Pozdrawiam P.S. sugestie co do ceny też oczywiście są bardzo intrygujące tak też proszę pisać. Oczywiście potem się okaże że mamy zupełnie rozbieżne zdania co do liczb :D. P.S. 2 Prawdopodobny termin wypuszczenia licencji na świat to po długim weekendzie. No chyba że jakaś wielka firma architektoniczna zaproponuje 6 milionów dolarów za wyłącznośc to wtedy nie będzie premiery ;).
  15. Witam! Przepraszam za przerwę w dostawach informacji, ale potrzebny był "reset systemu". 1. AA nie działa w wersji beta. 2. Co do dziwnych zjawisk prosimy o raporty wraz ze screenshotami (skrót F9). Istotny jest rodzaj karty graf. oraz tryb (poziom grafiki) (skrót O) na którym występują te niepokojące ze wszech miar zjawiska. Prosimy wpisywać tu www.tuall.pl/bugs 3. nesstro zapomniał się przedstawić ;). To master coder o którym już wspominałem, jak coś napisze to tak jakbym ja napisał. 4. Całą scenkę robi się w maxie i exportuje do pliku zewnętrznego. Edytor jeszcze nie opuścił rodzinnego gniazda. To co można ściągnać to darmowa przeglądarka plików które wyjdą z Edytora. Podsumowując. będą trzy elementy- plugin (exporter) do maxa - wyexportuje pliki .ART TUALL EDYTOR - edytor WYSIWYG (w nim otwieram pliki .ART wyexportowane z maxa) a zapisujemy nieedytowalne pliki .2all - można Edytor porównać do ADOBE ACROBAT TUALL - darmowa przeglądarka otwiera tylko pliki .2all (to to co można teraz ściągnąć z sieci) - można porównać do darmowego Acrobat Readera.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy