Skocz do zawartości

timon221

Members
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    poznan

timon221's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. dzieki, wlasnie ciagne demo mam nadziej ze zorietuje sie co i jak oraz ze bedzie dzialac. jeszcze raz thx
  2. Witam mam problem, jako prace mgr mam zrobic wizualizacjie mojego instytutu, to nie jest problem bo same rendery nie sprawiaja mi wiekszego problemu ale opcja parcy ma byc mozliwosc pzrechodzenia sie po tym instytucie, czy ktos wie gdzie mozna dostac silnik w ktorym mozna importowac obiekty z maxa i zrobic 'mimi gre' powiedzmy. orietowalem sie troche i dostalem crystalspace-src-1 lub irrlicht-1.1 ale nie posiadam zadnego odpowiedniego srodowiska, wiec nie wiem jak to odpalic. Wiec moze ktos zna jakis programik do wygodnego robienia takich rzeczy. dzieki z gory
  3. Witam kolejna moja pracka. Scena przedstawia znaleziana przez sady badawcze krypte nie znanej jak dotad cywilizacjii,:-) tak to sobie wymyslilem. Praca w Max3ds 5.1 +vray i odrobina ps. zapraszam na wieksza rozdzialke bo ta optymalizacjia chyba nie wyglada za bardzo przed ps: http://alfredolender.w.interia.pl/wejsie5.jpg i po: http://alfredolender.w.interia.pl/wejsie51.jpg pozdrawiam
  4. Auto fajne(bo nie potrafie jeszcze takiego wymodelowac):) ale tak naprawde to o co tu chodzi?? o TT czy o Ewunię??:) pozdrawiam
  5. Model super, widzialem jak powstaje w wip'e, jednak materialy chyba sa bardzo srednie, jednak jak dla mnie praca fajna. pozdrawiam
  6. Wlasnie obejrzelem pierwsza serie odcinkow tego serialu i zaczyna nastepna, szczerze to ja czailem sie na mysliwiec cylonow, jest bardziej penerski:P model jest spoko. pozdro
  7. Nie mam pomyslu na otoczenie, zastanawialem sie nad poprostu kuchnia, jakies noze, deski, laleze. mam jeszcze leciutki problem z texturami jak zawsze:). pozdrawiam, czekam na komenty (tak dla pewnosci to czerwone to maja byc pomidory, marchew i glupie banany:-) )
  8. ktos tu nie lubi miska?:P mam pytanko mozesz pokazac bitmape do displace, bo jako lama nie wiem jak taka zrobic. pracka super pozdro
  9. spoko jest zabezpieczona ;-). dzieki za komenty. nastepnym razem bedzie lepiej. pozdro to all
  10. hmm... ladnie to wyglada ale gdzies juz to widzialem. koncept az zludnie podobny http://alfredolender.w.interia.pl/542.JPG to nie moje ale wiedzialem ze juz cos takiego widzialem
  11. Witam. Do sceny rozpedzil mnie ten cyber przestrzenny rozrzutnik protonow:). Ciegle mam problemy z renderem wiec tym razem lekko pomoglem sobie ps. pozdroawiam czekam na komenty 3max 5.1 vray a tu leprza jakosc http://alfredolender.w.interia.pl/armor.jpg
  12. jak juz wspomnialem to jest pierwsza proba modelowania postaci wiec nie licze na wow jesli chodzi ksztalty, nie wiem czy dobrze sie do tego zabralem bo robilem wszystki czesci tj, nogi, ramiona, glowe osobno i je spawalem wiec pewnie tu sie troche popapralo, wiem ze mozna zrobic polowicznie a potem symetrie ale jak to pozniej ladnie polaczyc w jedno??
  13. Witam. Zrobilem swoj pierwszy charaker ale nie mam pojecia jak zrobic do niego texture, wiem ze trzeba naniesc uvmap, i tak dalej ale jak zaczac teksture obrabiac w ps? czy wziasc front widok i tam kombinowac?? Fajnie jak znajdzie sie osoba ktora mi to jakos skladnie pokaze. Wiadomo postac bedzie miala oczy zeby i pazurki jeszcze sie zastanawiam nad skrzydlami. z gory thx
  14. pracka mi sie podoba, mam pytanie jak zrobiles takie rozmazanie smigiel? to jest przezroczyste czy cos innego sie z tym robi? pozdro
  15. tzn. hmm... nie wiem dokladnie o co ci chodzi wiec daje ci tu link do spt scr moze to ci cos powie. http://alfredolender.w.interia.pl/print.jpg thx
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności