Witam mam problem, jako prace mgr mam zrobic wizualizacjie mojego instytutu, to nie jest problem bo same rendery nie sprawiaja mi wiekszego problemu ale opcja parcy ma byc mozliwosc pzrechodzenia sie po tym instytucie, czy ktos wie gdzie mozna dostac silnik w ktorym mozna importowac obiekty z maxa i zrobic 'mimi gre' powiedzmy. orietowalem sie troche i dostalem crystalspace-src-1 lub irrlicht-1.1 ale nie posiadam zadnego odpowiedniego srodowiska, wiec nie wiem jak to odpalic. Wiec moze ktos zna jakis programik do wygodnego robienia takich rzeczy.
dzieki z gory
Witam kolejna moja pracka. Scena przedstawia znaleziana przez sady badawcze krypte nie znanej jak dotad cywilizacjii,:-) tak to sobie wymyslilem.
Praca w Max3ds 5.1 +vray i odrobina ps.
zapraszam na wieksza rozdzialke bo ta optymalizacjia chyba nie wyglada za bardzo
przed ps: http://alfredolender.w.interia.pl/wejsie5.jpg
i po: http://alfredolender.w.interia.pl/wejsie51.jpg
pozdrawiam
Wlasnie obejrzelem pierwsza serie odcinkow tego serialu i zaczyna nastepna, szczerze to ja czailem sie na mysliwiec cylonow, jest bardziej penerski:P model jest spoko. pozdro
Nie mam pomyslu na otoczenie, zastanawialem sie nad poprostu kuchnia, jakies noze, deski, laleze. mam jeszcze leciutki problem z texturami jak zawsze:). pozdrawiam, czekam na komenty
(tak dla pewnosci to czerwone to maja byc pomidory, marchew i glupie banany:-) )
hmm... ladnie to wyglada ale gdzies juz to widzialem. koncept az zludnie podobny http://alfredolender.w.interia.pl/542.JPG to nie moje ale wiedzialem ze juz cos takiego widzialem
Witam. Do sceny rozpedzil mnie ten cyber przestrzenny rozrzutnik protonow:). Ciegle mam problemy z renderem wiec tym razem lekko pomoglem sobie ps. pozdroawiam
czekam na komenty 3max 5.1 vray
a tu leprza jakosc http://alfredolender.w.interia.pl/armor.jpg
jak juz wspomnialem to jest pierwsza proba modelowania postaci wiec nie licze na wow jesli chodzi ksztalty, nie wiem czy dobrze sie do tego zabralem bo robilem wszystki czesci tj, nogi, ramiona, glowe osobno i je spawalem wiec pewnie tu sie troche popapralo, wiem ze mozna zrobic polowicznie a potem symetrie ale jak to pozniej ladnie polaczyc w jedno??
Witam. Zrobilem swoj pierwszy charaker ale nie mam pojecia jak zrobic do niego texture, wiem ze trzeba naniesc uvmap, i tak dalej ale jak zaczac teksture obrabiac w ps? czy wziasc front widok i tam kombinowac?? Fajnie jak znajdzie sie osoba ktora mi to jakos skladnie pokaze. Wiadomo postac bedzie miala oczy zeby i pazurki jeszcze sie zastanawiam nad skrzydlami.
z gory thx