Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Lorilay

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. kolejne małe zmiany :)
  2. tak - plan jest taki, żeby był animowany :) dzięki za wskazówki!
  3. apdejcik.
  4. Pierwszy raz w życiu biorę się za zwierzątko czteronożne. To co poniżej to jakaś godzinka pracy, na podstawie widoku z boku wrzuconego w maxa i referencji z gugli. Proszę o uwagi, szczególnie jeśli chodzi o siatkę :) taki jest jeszcze nie do końca proporcjonalny z każdej strony, ale mam nadzieję, że uda mi się go ogarnąć.
  5. Lorilay odpowiedział rdawlud → na temat → Modeling
    może np bridge?
  6. ctrl+L nic nie zmienia. ale po przeszukaniu netu pomogła zmiana domyślnego oświetlenia viewportu z 2 świateł na jedno. Wygląda na to, że jest to bug związany z kartą graficzną (max 2012 i wyżej)... znalezione tu: http://www.polycount.com/forum/archive/index.php/t-86982.html
  7. dzięki, żadnych innych błędów oprócz uvw xview nie pokazuje...
  8. eh... po nałożeniu uvwmap cały model robi się zielony... już nic nie rozumiem ;) zrobiłam test - zwykła kostka z 3 podziałami na x i y, przekształcona na poly i też flipped uvw faces i overlapped uvw faces częściowo wyskakują... :/
  9. tzn 2 poligony w tym samym miejscu?
  10. Kubajaniak - krawędź już jest, ale to nic nie zmieniło... Ctrl+L nie działa, zmiana Viewportu na Shaded także nie. xview pokazało 2 rzeczy: Overlapped uvw faces: i Flipped uvw faces: reszta czysta. Nie wiem skąd to się wzięło, bo model jest prostym boxem przekształconym na poly + kilka(naście) razy connect edges...
  11. mam podobny problem... we viewporcie po którymś podziale poligonów niektóre z nich zrobiły się ciemniejsze. Przy renderingu bez świateł/kamery to widać, przy odpaleniu świateł i kamery w vrayu problem znika (ale nie z viewportu). Wkurza to okrutnie bo z siatką ewidentnie jest coś nie tak, a naprawianie tego jest upierdliwe... Dzieje się tak raz na jakiś czas przy polymodelingu. Ktoś wie czy da się to naprawić automatycznie czy tylko kasując poligony i tworząc je od nowa? Obrazki: Viewport, model bez MS Viewport, model z MS render w perspective view, bez świateł: render z vraycamera, światła ON
  12. tarcze hamulcowe koniecznie inny materiał - teraz wyglądają jak z plastiku ;) felga też trochę plasticzna...
  13. tak... coś było pokombinowane w receive/generate GI... dzięki wielkie.
  14. Uh... no to zainstalowano mi 2011 i gubię się jak dziecko we mgle... Tak jak zwykły ME został w miarę niezmieniony (choć chwilę zajęło mi znalezienie np miejsca wczytywania bibliotek materiałów - super pomysł, żeby coś co jest widoczne na 1 rzut oka zastąpić niepozorną strzałką) to Slate jest dla mnie jakąś czarną magią... Pytanie odnośnie zwykłego edytora -> - wczytywanie bibliotek automatycznie zostawia je w oknie get material. Usunąć (zamknąć) pojedyńczo się da - a wszystkie wczytane oprócz standardowych/vrayowych? Bo przy korzystaniu z wielu bibliotek tam się robi niekończąca się opowieść o materiałach, a od pojedyńczego zamykania dostaje się zawału... Pytanie odnośnie Slate -> czy istnieje jakieś dobre źródło pokazujące jak tego używać?... F1 nie dało (tymczasem) dobrych rezultatów...
  15. widzę, że ciężko z koncepcją ;) Jeszcze zauważyłam w okienku vraya, że pisze o renderowaniu 2 świateł... a w scenie mam tylko sun. Przy hidden lights włączonym wychodzi w miarę normalny obrazek. Przy hidden light wyłączonym i włączonym samym sun - wychodzi czarny screen + białe spoty światła w kilku miejscach (tam gdzie są świetliki n.p.) a czy jest możliwość zresetowania w maxie wszystkich ustawień świateł i kamery do zera? Bo jakoś nigdy tego nie potrzebowałam, a może to by pomogło...?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.