Skocz do zawartości

Lorilay

Members
  • Liczba zawartości

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Lorilay w dniu 20 Kwiecień 2009

Użytkownicy przyznają Lorilay punkty reputacji!

Lorilay's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

25

Reputacja

  1. kolejne małe zmiany :)
  2. tak - plan jest taki, żeby był animowany :) dzięki za wskazówki!
  3. apdejcik.
  4. Pierwszy raz w życiu biorę się za zwierzątko czteronożne. To co poniżej to jakaś godzinka pracy, na podstawie widoku z boku wrzuconego w maxa i referencji z gugli. Proszę o uwagi, szczególnie jeśli chodzi o siatkę :) taki jest jeszcze nie do końca proporcjonalny z każdej strony, ale mam nadzieję, że uda mi się go ogarnąć.
  5. może np bridge?
  6. ctrl+L nic nie zmienia. ale po przeszukaniu netu pomogła zmiana domyślnego oświetlenia viewportu z 2 świateł na jedno. Wygląda na to, że jest to bug związany z kartą graficzną (max 2012 i wyżej)... znalezione tu: http://www.polycount.com/forum/archive/index.php/t-86982.html
  7. dzięki, żadnych innych błędów oprócz uvw xview nie pokazuje...
  8. eh... po nałożeniu uvwmap cały model robi się zielony... już nic nie rozumiem ;) zrobiłam test - zwykła kostka z 3 podziałami na x i y, przekształcona na poly i też flipped uvw faces i overlapped uvw faces częściowo wyskakują... :/
  9. tzn 2 poligony w tym samym miejscu?
  10. Kubajaniak - krawędź już jest, ale to nic nie zmieniło... Ctrl+L nie działa, zmiana Viewportu na Shaded także nie. xview pokazało 2 rzeczy: Overlapped uvw faces: i Flipped uvw faces: reszta czysta. Nie wiem skąd to się wzięło, bo model jest prostym boxem przekształconym na poly + kilka(naście) razy connect edges...
  11. mam podobny problem... we viewporcie po którymś podziale poligonów niektóre z nich zrobiły się ciemniejsze. Przy renderingu bez świateł/kamery to widać, przy odpaleniu świateł i kamery w vrayu problem znika (ale nie z viewportu). Wkurza to okrutnie bo z siatką ewidentnie jest coś nie tak, a naprawianie tego jest upierdliwe... Dzieje się tak raz na jakiś czas przy polymodelingu. Ktoś wie czy da się to naprawić automatycznie czy tylko kasując poligony i tworząc je od nowa? Obrazki: Viewport, model bez MS Viewport, model z MS render w perspective view, bez świateł: render z vraycamera, światła ON
  12. tarcze hamulcowe koniecznie inny materiał - teraz wyglądają jak z plastiku ;) felga też trochę plasticzna...
  13. tak... coś było pokombinowane w receive/generate GI... dzięki wielkie.
  14. Uh... no to zainstalowano mi 2011 i gubię się jak dziecko we mgle... Tak jak zwykły ME został w miarę niezmieniony (choć chwilę zajęło mi znalezienie np miejsca wczytywania bibliotek materiałów - super pomysł, żeby coś co jest widoczne na 1 rzut oka zastąpić niepozorną strzałką) to Slate jest dla mnie jakąś czarną magią... Pytanie odnośnie zwykłego edytora -> - wczytywanie bibliotek automatycznie zostawia je w oknie get material. Usunąć (zamknąć) pojedyńczo się da - a wszystkie wczytane oprócz standardowych/vrayowych? Bo przy korzystaniu z wielu bibliotek tam się robi niekończąca się opowieść o materiałach, a od pojedyńczego zamykania dostaje się zawału... Pytanie odnośnie Slate -> czy istnieje jakieś dobre źródło pokazujące jak tego używać?... F1 nie dało (tymczasem) dobrych rezultatów...
  15. widzę, że ciężko z koncepcją ;) Jeszcze zauważyłam w okienku vraya, że pisze o renderowaniu 2 świateł... a w scenie mam tylko sun. Przy hidden lights włączonym wychodzi w miarę normalny obrazek. Przy hidden light wyłączonym i włączonym samym sun - wychodzi czarny screen + białe spoty światła w kilku miejscach (tam gdzie są świetliki n.p.) a czy jest możliwość zresetowania w maxie wszystkich ustawień świateł i kamery do zera? Bo jakoś nigdy tego nie potrzebowałam, a może to by pomogło...?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności