Skocz do zawartości

Jakob

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Jakob odpowiedział Jakob → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    w slot materialu
  2. Jakob odpowiedział Jakob → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    texturka to jakies 2300x1900 wiec chyba ok jak dam wiekszy dis to dzieja mi sie dziwne zeczy
  3. Jakob odpowiedział Jakob → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Zmienilem filtrowanie mapy i wrzocilem mapke dis oto ona ale po dodaniu mapki disp robia mi sie dziwne zeczy rys render nr 2 a sianki dale proste jak ..... no nic pobawie sie zbrushem i zobaczymy co z tego wyjdzie troszke mi to zajmie wiec kwilke mnie nie bedzie jak mi cos wyjdzie wreszcie pochwale sie rezultatami dzieki za wszystkie rady wkrotce do was wroce aha jeszcze mapka dis moze z nia cos jest nie tak
  4. Jakob odpowiedział Jakob → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    [Zmienilem blur na 0.01 jak radziliscie i z daleka jest ok jak dam zblizenie cos dale jest nie tak a tekstury mialem o wymiarach 2952x1892 300 dpi wiec chyba nie takie zle a i jeszcze jedno co zrobic zeby zaznaczone miejsca wygladaly bardziej naturalnie
  5. Jakob dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    Jak poprawic jakosc textur jestem nowy wiec dopiero sie ucze na boxa nalozylem dwie mapy diffus i bump z daleka moze nie wygladaja tak zle ale ciagle mi cos nie pasuje troszke gorsza jest sytuacja przy zblizeniu wtedy teksturki wygladaja fatalnie co moge zrobic by to poprawic jescze jedno bede chcial na jednej ze scian zrobic okienko i teraz pytanie czy kamienie do okola okna wymodelowac recznie z boxow i nalozyc na nie tekstury czy pociac poligona i extrudowac elementy dalej je modelowac czy poprostu zrobic mape bump i nalozyc text za wszystkie wskazowki z gory dzieki
  6. Jakob odpowiedział Jakob → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Po przelaczeniu miedzy direct3d i open gl problem pozostaje jedynie znika przy ustawieniu na software ale w tedy mam problem z texturami
  7. Jakob dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Jak sie tego pozbyc
  8. Jakob odpowiedział Jakob → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    dzieki zobacze co mi sie uda z tym zrobic pozdrawiam i wracam do pracy
  9. Jakob odpowiedział Jakob → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Probowalem pobawic sie textura dachu ale to chyba jeszcze nie to nie mam pojecia jak to poprawic napisales zeby dac miekszy cien mam nadzieje ze chodzi ci o panel modyfikacji oswietlenia co do rozlozenia siadki UV tak to prawda jak na razie nie mam o tym pojecia ale bede sie staral
  10. Jakob odpowiedział Jakob → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    swiatlo bedzie z pochodni jeszcze nie jest skonczona
  11. Jakob odpowiedział Jakob → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    dzieki zaraz zabieram sie za poprawki
  12. Jakob dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam wszystkich powiedzcie co o tym myslicie jestem poczatkujacy dlatego pytam nad czym powinnienem jeszcze popracowac co zmienic jest to pierwszy element mojej scenki dlatego pytam nie chcial bym powielac bledow
  13. Jakob odpowiedział Jakob → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    to wyglada mi na wyzsza szkole jazdy ale bede probowal bo nic innego nie pozostaje
  14. Jakob odpowiedział Jakob → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    ok obeszlo sie bez unwrapa tym razem zobaczcie jak to teraz wyglada ja wracam do pracy jeszcze wiele jest do zrobienia
  15. Jakob odpowiedział Jakob → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    czy bawiac sie unwrapem moge nadac roznym poligonom rozna wartosc displacement

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności