Skocz do zawartości

ufyjolk

Members
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Lublin

ufyjolk's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. OK, thx Multipier zadziałał ;) Pozdrawiam i wesołych swiat :)
  2. zajzyj do helpa maxa, tam masz opisane w odpowieniej zakladce jak sie animuje parametry Miałem pisać - nie mam ani helpa ani podstawowych tutoriali =\ Ale postaram się robić to, co mi podpowiadacie ;) Pozdrawiam i dzięki! ~ /Merry Christmas ;)
  3. Cześć, Mam pytanie: jak zrobić, by dany obiekt (w tym przypadku światło) pojawiało się o określonej porze w określonym miejscu, tj. w klatce 34 nie ma światła, w klatce 35 jest. Dokładniej jest to światło typu directional... Pozdrawiam!
  4. OK - znalazłem tutorial ;) na 3dkingdom.org :) Pozdrawiam, ufyjolk
  5. Ustawiłem key'e (te poziome) w CE, ale jeździ z pozycją końcową (nawet nie mam pojęcia, czy poprzednie się zachowały...), a jak wybieram layer, to nic się nie dzieje =\ Pozdrawiam /edit: Jak ustawiam w jakikolwiek sposób klucze, to wszystkie się zmieniają na ustawienie końcowe - co jest =\
  6. OK, ale już nie mam głowy do bawienia się (późna noc ;) )... Ale jeżeli ktoś znajdzie czas, żeby wytłumaczyć to jak lamerowi, to chwała mu za to i moja dozgonna wdzięczność :) Pozdrawiam!
  7. Jak rotate ustalę, to zostawia w całej animacji. A jak zrobić, żeby od klatki 0 rotate na osi y=0 przechodziło w rotate na osi y=45 w dwusetnej klatce? Oczywiście płynnie. No i nie mogę przesunąć za żadne skarby modelu, żeby nie był równoległy do osi y. (i.e. odl. oś Y - dziób = 200, odl. oś y - tył (bagażnik ;) ) = 185) Wszystkie odległości przykładowe... /edit: Sprawę nierównoległości już rozwiązałem :) Pozostaje jeszcze płynne zmiany nachylenia i nierównoległości, jednym słowem: sprawa płynnej zmiany rotate...
  8. Witam, Mam pytanie: Otóż tworzę animacyjkę promu kosmicznego lecącego w przestrzeni kosmicznej, i podczas ruchu wykonuje w miarę łagodny skręt. Problem jest taki, iż chciałbym, żeby podczas tego skrętu prom łagodnie przechylił się do środka (skręca w lewo, więc chciałbym, żeby w lewą stronę się skręcał - tak, żeby było widać dach). No i jedna rzecz, która mnie od początku nurtuje: jak dodać realistycznie wyglądające gwiazdy do animacji (tak, żeby lekko się poruszały względem siebie, przynajmniej częsciowo - np. warstwy). Oczywiście nie chodzi o gwiazdy w przybliżeniu, tylko małe białe kropki :) . Pozdrawiam i z góry dzięki! ufyjolk /edit: Zauważyłem jeszcze, że prom leci cały czas równolegle względem osi Y, a nie środkiem dzioba po linni, znaczy: skręca tylko jego położenie, a nie ustawienie (skośność nazwijmy to ;) ), czyli jest cały czas prosto, a nie robi przekręca się dziobem do kierunku lotu - co z tym zrobić?
  9. Witam, Mam małe doświadczenie (no i 3ds MAXa 7 ;) ) Usiłuję zrobić tutorial z grzybem ( http://www.max3d.pl/tut.php?id=226 ), ale utknąłem na fragmencie oknie widokowym perspective, wybierz blaszkę01 i kliknij na przycisku "array". Pod incremental/rotation/Z-axis zmień parametr amount 10. Zmień ilość obiektów na 36 i kliknij ok. Z zaznaczoną balszką01 kliknij na Attach List w rolecie edit geometry. Wybierz wszystkie nowe blaszki i przypisz im mapowanie cylindryczne z wykorzystujące oś x . Mianowicie mam przygotowanego grzybka i blaszkę: I jak wchodzę w Tools/Array to zaczyna się problem. Nie mam Z-axis i amount, a jak próbuję cokolwiek zrobić to sama breja wychodzi. Najlepiej wygląda, jak ustawię 10 na osi Y w środkowym rzędzie, ale wtedy obracają się względem środka blaszki, a nie grzyba... Ponadto, jak kombinuję z arrayem, to znika mi modify po prawej stronie, tj. nie wyświetla nic nt. zaznaczonego obiektu (nawet nazwy). Proszę o pomoc. Pozdrawiam, ufyjolk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności