Ja mam problem w modelowaniu z "znikaniem" powierzchni :/ Rysuje sobie spline'm np. maske samochodu i jak naciskam surface to mi znika linia i ta "niby" powierzchnia. Spline jest zamkniety. przy konwertowaniu tego spline'a do Mesha jest to samo. Pracuje na 3ds max 7.
Czyli mam poszukac artow o polymodelingu? A moze macie linki do jakis dobrych tutoriali na temat polymodelingu ?
...::: Edit :::...
Dodaje zdjecie okienka front ukazującego obiekt do wyciecia (zaznaczony bialym kolorem)
Oczywiście, że wycinam boolean'em. Próbowałem konwersji do mesha, poly i patch i za każdym razem to samo. Wyciąłem jedną bryłę, a drugiej się nie da bo wycina na wylot.
Witam! Mam problem z wycinaniem brył w 3d maxie. Utworzyłem 3 obiekty poprzez extrude. Jeden duży i dwa mniejsze. I teraz pierwszy mniejszy obiekt da się wyciąć bez problemu, a drugi wycina tak jakby na wylot. Wszystko jest dobrze ustawione, obiekty wycinane nie wychodzą poza obszar obiektu w którym ma być wycięcie. Czy jest to błąd programu czy też mój :?: Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.