Jump to content

rmb0

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

rmb0's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Witam mam problem z dostaniem licencji w menedżerze ACM. Jest to plugin darmowy więc chyba nie powinno być problemu, ale jeśli ktoś z was się orientuje przy próbie ściągnięcia licencji bezpośrednim połączeniem wyskakuje komunikat że połączenie nawiązano ale nie ma nic do ściągnięcia. Próbowałem ręcznie ściagnąć licencję poprzez firewall tools ze strony acm.archvision.com, Ale te licencje też są puste. Wie ktoś może z czego to wynika. Bez tego nie mogę wstawić w scenę obiektów RPC.
  2. cześć wszystkim ostatnio pojawił się problem z maxem 8 polegający na tym że po kilku - kilkunastu ruchach myszą wybraniu funkcji z menu albo jakiegoś narzędzia z panelu create zżera całą pamięć ram i konsumuje dalej pamięć wirtualną do momentu aż wystąpi error scena ma 250 tys poligonów wczesniej taki błąd juz się pojawiał ale zniknał sam teraz powrócił i reinstalki nie pomagają mam 1gb ramu i graf radeon 9600 ram jest markowy więc to raczej nie przyczyna max ma 5 gb wolnego na partycji gdzie jest zainstalowany pamiec wirtualna około 3giga moze to wina sceny że zawiera jakiś bład z pluginów mam zainstalowany power nurbs próbowałem tez merge ale nie pomogło moze juz ktos sie spotkał z takim problemem scena niby duża ale wczesniej była większa i nie było problemu
  3. Chyba znalazłem przyczynę mianowicie jak była wyłaczona funkcja : use cached d3dxmeshes w zakładce viewports/configure driver. Jak ją właczam to chodzi normalnie poza wyjątkiem kiedy zaznaczam duzo polygonów na raz - wtedy jest to samo co było wcześniej ale w sumie jakoś z tym juz sobie poradzę.
  4. Hm ale ja nie wiem czy mnie dobrze zrozumieliście. Napisałem objętość pliku w megabajtach a poly ile jest to nie wiem dokładnie zaznaczyłem polygony samej maski i wyszło mi 12184. A w takim razie jaki rozmiar pliku w megabajtach jest rozsądny i do przyjęcia?
  5. Wcześniej tez zmieniałem z opengl na direct3d i na odwrót ale nie pomagało jesli chodzi o szybkość wyswietlania
  6. Od samego początku jak zainstalowałem 3d maxa to zauważyłem że obiekty , które teoretycznie u innych osób nie mulą kompa w trakcie obracania np. w viewportach u mnie powodują że prawie wszystko staje tak się muli. Zrobiłem model samochodu, który ma 5,4 mega około. Do tej pory musiałem czekać kilka sekund zeby zrobic cokolwiek, ale wczoraj w nocy grzebałem w preferences i cos tam zmieniłem co spowodowało że chodzi o niebo lepiej, ale moje pytanie jest następujace co ja takiego wyłaczyłem że sie nie muli. Prosze o podanie mi jak największej ilości funkcji, które mają wpływ na szybkość działania programu. Oczywiscie rendering trwa tyle samo co wcześniej. Potrzebne mi jest to do choćby reinstalu programu. Proszę o wyrozumiałość jestem początkujący. A w helpie raczej tego nie znajdę-chyba.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy