Mam pewien problem a mianowicie , robie sobie pewna rzecz i teraz nakładam modyfikacje meshsmooth no i wszystko ładnie mi wygładza , ale również ostre krwędzie mi zaokrągla ,w tym miejscach postanowiłem ustalić pewne wartości wagi dla wierzchołków ,jednak po takim zabiegu przeważnie zawsze uzyskuje efekt którego nie chce ,co prawda troszke kanty mi się wtedy ostre robią ale nie takie jakbym chciał ,jak uzyskac typowe ostre kanty po modyfikacji meshsmooth ??
Witam!!!
Mam maly problem a mianowicie przy instalacji i pozniej probie uruchomienia 3ds max (próbowałem na 3ds max 3 i 4 )wywala mi sie błąd na ekranie i nie wiem co jest grane czy to program czy w systemie mam cos nie tak ,zamieszczam screen tego błedu ,pozdrawiam
A z mojej strony takie pytanie , czy jesli chcem cos wygładzic funkcją meshsmooth ( np. karoserie samochodu ) i chcem zeby naprzyklad była bardzo ładnie wygładzona ale w rogach zeby miała normalną ostrość (bo po meshsmooth robia sie zawijasy) to wystarczy nadac w tym miejscu smoothing groups czy cos jeszcze ??? bo bawiłem sie tym ale nie moge dostac zadawalającego efektu ,meshsmooth za bardzo mi to zaokrągla ,pozdro
witam ,czy zna ktos moze wykonawce i tytuł piosenki z reklamy bodajże na polsacie leci ,reklama dotyczy ubrań "CCC lasocki" a moze butów i to jest taka fajna wpadająca w ucho piosenka ,pozdro
Dzięki Ci bardzo ,o to mi chodziło i bardzo mi to pomogło ,bede teraz więcej jeszcze kombinował ,miedzyinnymi łączenie kilku parti ruchów (przejścia z chodu w bieg itp.) ,pozdrawiam . ps. masz u mnie browca :)
A dokladniej ??? Bo robiłem w tej sposób ze wlasnie nalozylem kilka stópek i ulozylem postac juz ze zgietymi kolanami ....i jak dalem "dopasój do stópek" to znowu biped sie wyprostowal i szedl wogule inaczej niz ja chcialem , a mnie zadawalał by efekt zeby moja postać była ułożona w pozycji której jej nadam na poczatku ale żeby szła po stópkach..., pozdro
Witam!!!
Mam pewien problem a mianowicie ,wstawiam bipeda i ustawiam go na poczatku naprzyklad bardzo pochylonego i ze zgietymi kolanami i chcialbym zeby w tej pozycji szedl i teraz jak ustawie stopki i dam zeby dopasowal bipeda do stópek to on sie prostuje ,mozna to tak zrobic zeby w tej pozycji co chcem dopasowac go do stopek ??
witam poszukuje referek do auta Skoda Pickup (na bazie Felicji) bok, przód i tył w dość porządnej rozdzielczości ,ewentualnie jakichś tekstur świateł ale do tego autka ,pozdro
Mam takie pytanko ,bo albo cos zle robie albo cos przestawilem ,mam postac z bipedem i teraz chcem ja animowac ,daje naprzyklad na 40 klatke (Auto Key jest wlaczony - max6) przesuwam reke i teraz wracam na 1 klatke i reka jest w miejscu w ktorym przesunalem ja w klatce 40 ,czyli zadna animacja sie nie tworzy nie moge zanimowac postaci ,co jest nie tak???
Kris_R moglbys ten efekt z matrixa opisac dokladniej o co biega z ta kamerka wokol obiektu?? trzeba umiescic wokol obiektu linie i przypisac kamere do niej ,taak? dokladnie nie skumalem o co chodzi z tym \"zamrazaniem\" i kilkoma renderami z kamery ,chodzi o to ze ma byc kilkanascie kamer??? i z kazdej kamery render ??
Pierwsze pytanko: nie wiem czy o to chodzi ,ale wystarczy pobawic sie klatkami animacji im wiecej klatek tym ruch jest dluzszy im mniej klatek tym ruch jest szybszy (w zalozeniu ze w obu przypadkach jest ta sama odleglosc).
A co do tego glowa to sam nie wiem czemu sie tak dzieje.
Trzecie pytanie:tutaj tez wystarczy zrobic ruch do ktorejs klatki ,nastepnie od tej klatki ruch kamery wokol przedmiotu (mozna przypisac kamerke do wczesniej wykonanej lini) ,a gdy ruch ten sie skonczy ,znowu zrobic animacje przedmiotu od ostatniej klatki ruchu kamery.Mam nadzieje |e o to chodzilo.