Skocz do zawartości

maksio

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. maksio odpowiedział maksio → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    ok to trzeba zwyklego linka zrobic, ale w oknie preview nie pokazuje, że animuje też te przylinkowane obiekty lol
  2. maksio odpowiedział maksio → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    połączenie ma być sztywne. Np. jest box2 który jest domem, do niego jest przyklejony box3 mniejszy, który jest kominem. i teraz jak je połączyć żeby w reaktorze utrzymała się cała kompozycja. ALE mają one byc osobnymi obiektami. Może to jest proste i wydaje się Wam za proste i szukacie jakiś odpowiedzi dookoła... To moje początki z reactorem...
  3. maksio odpowiedział maksio → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    ze co? nie rozumiem
  4. maksio dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    Prosze pomozcie Panowie, Panie? Mam taką scenę: jeden box jako podłoże, drugi box 2 jako spadający na to podłoże i trzeci mniejszy box 3 jako część tego drugiego ma tez spadać ale byc przyklejonym do tego drugiego po środku. Robię rigid body collection z boxa 1, 2 i 3. Jeśli zgrupuje box 2 i 3 razem to niestety reactor nie pozwala tego zanimowac - nie da się wpisać wartości masy. Jesli przylinkuje box 3 do boxa 2 to box 2 pięknie spada na podłoże ale box 3 zostaje w miejscu... Poradźcie proszę jak zrobić, żeby box 2 ciągnął za sobą box 3 ale żeby zachowanie boxa 3 zależało całkowicie od boxa 2. Żeby był do niego przyspawany i nie chce robić boolean.
  5. maksio odpowiedział maksio → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Cwaniakowanie i kozaczenie: "Morphy nie działają?" Bez cwaniakowania i kozeczenia: "Spróbuj morphami." Subtelna, aczkolwiek różnica. Może jednak nie chciałeś być lekko chamski i po prostu źle odebrałem intonację. Może zadałeś to pytanie z nutką zaciekawienia, że może max mi nie działa.
  6. maksio odpowiedział maksio → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    @ Grave. Dziękuję. Pomogłeś. Działa :D @ asblaze nie pomogłeś. Tak się nie pomaga, tylko cwaniakuje.
  7. maksio dodał odpowiedź w temacie → w Rigging & Animation
    Koledzy mam prośbę bo już nie mam pomysłu: jak zanimować zmniejszanie i zwiększanie się źrenic. Ale tak, żeby też tęczówka się adaptowała do tej zmiany. Mam standardowe oko, tzn. kula z odciętym okrągłym i odwróconym kawałkiem, który jest tęczówką. Mam na tym teksturę tęczówki i źrenicy. Proszę o jakieś wskazówki. Gdzieś przeczytałem o linkedxform, ale nie potrafię tego zrobić. Dziękuję

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności