Skocz do zawartości

demag

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. demag odpowiedział zeusik → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Może spróbuj ręcznie Target Weldem połączyć te wierzchołki.
  2. Nie znam się, ale myśle, że zamiast directxa, w Linuxie na opengl by to jednak chulało.
  3. Jeśli o mnie chodzi, na Viste nie zamierzam przechodzić. Pare dni temu coś mnie podkusiło aby potestować wersje RC1. Ujmę, to tak. Fajna "gierka" na pare godzin. Z maxem miałem nie małe kłopoty w viewportcie, ale to może wina niedopracowanego directa. Te wszystkie mechanizmy antypirackie które są wręcz wbudowane w system, w przypadku niektórych użytkowników jedynie zamulają system.
  4. demag dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Jak nadać dwie tekstury na obiekt, z tym, że jedną teksturę tylko na jednym POLYGON'ie, a drugą na reszcie?
  5. A co z kochanym Flash-em?
  6. Jestem poczatkujący, jeżeli chodzi o modelowanie, a dręczy mnie pytanie, jak ty to robisz? Używasz do tego jakis pluginów? Jeśli tak, to jakich? A po za tym, jak łączycz te dwa obiekty (maske i nadkole)?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności