r.o.b.o.
Members-
Liczba zawartości
24 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Wrocław
r.o.b.o.'s Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
Mam do sprzedania stacje graficzną z 2ma procesorami 4 rdzeniowymi Intel Xeon X5570 2,93GHz. Karta graficzna Quadro FX 4800 daje przyspieszenie do 300% w aplikacjach 3D (CAD/CAM, 3D Studio Max, Cinema, XSI) w porównaniu do typowych kart graficznych. Komputer przetestowany w środowisku 3D Studio Max. Spisuje się znakomicie, podczas renderingu jest dużo szybszy od komputerów wyposażonych w 1 procesor. Specyfikacja komputera: procesor 2x Intel Xeon x5570ES 2,93GHz 8MB Cache (8 rdzeni, 16 z HT) płyta główna ASUS Z8PE D12X pamęć 24GB Kingston z dodatkowymi radiatorami (12x2GB PC 8500) chłodzenie wodne 2x Corsair H50 k.graficzna NVIDIA Quadro FX 4800 1,5GB RAM zasilacz COLERMASTER 1000W obudowa Thermaltake Armor nagrywarka DVD/CD LG głośniki Logitech M520 5.1 port kart pamięci Płyta główna jest na gwarancji do 20-10-2012r. Gwarancja ASUSA na podstawie nr. seryjnego. Zasilacz posiada gwarancje około 2 lat. Na procesory daje gwarancje 60 dni Na kartę graficzną 30 dni. Pamięci Kingston posiadają dożywotnią gwarancje. Możliwość obejrzenia oraz przetestowania komputera we Wrocławiu. Możliwość zamienienia procesorów na 6rdzeniowe X5675 3GHz z dopłatą 2500zł. w razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt mailowy bądź nr. tel 793329141.
-
Będzie ciężko ponieważ waży ona 1,5GB. Trochę tego się nazbierało. Scena - animacja przedstawia Warszawę Centralną (dworzec, ludzie, perony itp) oraz pociągi - kilka szt. o wadze 150-450MB. Próbuje zanimować wjazd pociągu na peron, ale niestety przypisując wagon(y) (grupay obiektów po około 150) do ścieżki, dzieją się takie cyrki. Po załadowaniu obiektów do nowej sceny. Rozbiciu grup oraz zresetowaniu i ponownym zgrupowaniu wychodzi takie coś jak na zrzucie ekranu poniżej
-
Niestety też nie działa. Zaznaczając 2 grupy obiektów i przesuwając je po ścieżce, zachodzą one na siebie zamiast trzymać ustalony odstęp. Następnie używając opcji cofnij, Max cofa je ale nie do położenia przed przesunięciem tylko zostawiając jeszcze większą przerwę lub grupy obiektów się nakładają. Zastanawiam się czy to nie jest błąd Maxa, który najwyraźniej nie może sobie poradzić z przesunięciem grup obiektów (120-130)
-
Tez nie działa. Wygląda na to że pierwszy obiekt posuwa się najwolniej, a reszta szybciej, powodując zachodzenie na siebie. Dziwne jest to ponieważ w PATH CONSTRAINT jest opcja CONSTANT VELOCITY odpowiadająca za równe przerwy pomiędzy obiektami. Czyżby autodesk zapomniał o niej...?
-
Niestety nie działa. Obiekty po zlinkowaniu do dummy oraz przesunięciu po ścieżce (do, której zostały przypisane dummy) zachodzą na siebie nie trzymając odległości pomiędzy sobą. Jest jeszcze jeden problem, a mianowicie kiedy ustawiam ręcznie grupę obiektów do każdej klatki kluczowej po zapisaniu pliku oraz jego ponownym wczytaniu wszystko się sypie, tzn niektóre z grup obiektów zachodzą na siebie, a niektóre oddalają.
-
Witam Mam pewien problem z animacja po lini (path constraint) obiektów (grupy obiektów). Jest to prosta animacja po łuku, obiektów ułożonych jeden za drugim w jednakowym odstępie. Klatki kluczowe co 25. Problem tkwi w tym, że często pomiędzy klatkami kluczowymi niektóre obiekty przyspieszają inne zwalniają zachodząc na siebie bądź robiąc większe przerwy pomiędzy nimi. rys2. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Constant Velocity ustawiony na ON, Weight wynosi tyle samo dla wszystkich grup obiektów.
-
Posiadam na sprzedaż kilka typów procesorów 6-rdzenowych z serii INTEL XEON 56XX. Głównie są to inżynieryjne sample, charakteryzujące się dużo lepszymi właściwościami na podkręcanie niż ich zwykłe odpowiedniki. Warunkiem ich podkręcania jest posiadanie płyty umożliwiające przetaktowanie CPU. Procesory są używane, daję na nie 2 miesiące gwaracncji: Są to bardzo żadkie egzemplarze, praktycznie niedostępne: Ceny podane są za 2 szt procesorów. 2xINTEL XEON X5675ES 3,07GHz, turbo 3,3GHz. TDP 130W(na tych procesorach swego czasu padł rekord w podkręcaniu około 5,2GHz), cena 5500zł w Cinebench11,5 wynik około 16 2xINTEL XEON X5650ES 2,66GHz, turbo 3,07GHz, TDP 90W, cena 4500zł 2xINTEL XEON E5649ES 2,53GHz turbo 2,8GHz, TDP 60W, cena 3500zł
-
Dorzucę swoje wyniki 2x X5675ES 3,15s max 2009x64 bez HT 3,30s max 2009x64 z HT PS Chciałbym zobaczyć wynik około 3min na komputerach z 1 CPU bo jakoś trudno w to uwierzyć.
-
architektura Gotycka katedra w Łodzi
r.o.b.o. odpowiedział pomier → na temat → Work in progress (WIP)
Powodzenia w zaliczeniu :) A z czego będzie to zaliczenie? z architektury czy animacji 3D... -
Mam do sprzedania stacje graficzną bez twardego dysku. Komputer złożony przeze mnie, obecnie na nim pracuje. Większość części jest na gwarancji. Na komponenty nie posiadające gwarancji udzielam 4 tygodniowej rękojmi. Ze względu na wagę oraz rozmiary komputera wraz z komponentami preferuję odbiór osobisty we Wrocławiu po wcześniejszym uzgodnieniu. Dane techniczne: procesor 2x Intel Xeon X5570 ES 4 tyg rękojmi płyta główna ASUS Z8PE D12X około 2 lat gwarancji ASUS DOOR TO DOOR pamięć 24GB (2gb DIMM PC8500) z dodatkowymi radiatorami około 24 miesięcy gwarancji chłodzenie CPU 2 zestawy chłodzenia wodnego Corsair H50 zasilacz CoolerMaster 1000W prawie nowy (około 30 miesięcy gwarancji) karta graficzna Quadro FX4800 4 tyg. rękojmi monitor Samsung 2693HM 26 cali zestaw głośników Logitech X530 system 5.1 nagrywarka DVD LG 24x obudowa Thermaltake Armor Cena zestawu 10 000zł. Możliwość wysłania zdjęć komputera oraz testów na e-maila.
-
Kontynuacja testów
-
Wreszcie znalazłem trochę czasu aby napisać ten post. Ostatnio zakupiłem kartę GTX 580 (syn dorasta i chciał sobie pograć w nowsze gry :) ). Pomyślałem skoro najnowsza karta nVidia jest tak zaawansowana to może się w końcu coś zmieni jeżeli chodzi o 3DMax. Otóż nic bardziej mylnego. Karta w maxie jest wolna (często zawiesza Maxa przy dużych scenach i to nie jest wcale problem ze sterownikami ponieważ te same sceny na Quadro śmigają ok), a praca z nią jak ktoś przyzwyczaił się do Quadro może doprowadzić do tego, że szlag człowieka trafia. Poniżej zamieszczam kilka testów porównawczych Quadro FX4800 vs GTX 580. Z moich doświadczeń szybkość wyświetlanej grafiki to jedno ale komfort pracy to 2gie. Przy większych projektach (więcej poly w scenie) podczas przełączania pomiędzy viewportami GTX miał zadyszkę jak cholera. Zdarzało się, że przy większej ilości wyświetlanych detali Max sie zamykał i wyskakiwał do Windowsa. W przypadku Quadro się to nie zdarzyło. Przełączanie widoku w przypadku Quadro odbywa się natychmiastowo (cały czas mowa jest tu tu o większych scenach). Jeżeli ktoś planuje używać Maxa do robienia małych projektów to odradzam zakup Quadro. Około 2 lata temu robiłem prace dyplomową na uczelnie. Scena około 15mil poly, Quadro jakoś sobie z nią radziło, natomiast na GTX to była po prostu rzeźnia. Oczywiście można pochować niektóre obiekty czy pozamieniać na boxy, ale i tak GTX zamula podczas przechodzenia pomiędzy oknami Maxa. Miałem sprzedać Quadro, gdyż na GTXsie można sobie od czasu do czasu pograć bez przeszkód w najnowsze gry (Dead Space 2 wymiata), ale do pracy w Maxie to jest tragedia. Jedynym programem w którym GTX pracował szybciej od Quadro był Vue. Tylko tam więcej operuje się na shaderach niż na siatkach Na koniec podłączyłem 2 karty razem na płycie (nie SLI). GTX zmniejszył taktowanie i dopasował je do parametrów Quadro. W Maxie można było wybrać sobie na której karcie chce się pracować. Poniżej zamieszczam zrzuty ekranów z różnych scen w Maxie 2009 oraz 2011. Wyświetlane klatki (fps) nie zawsze są zgodne z rzeczywistością, dlatego każdy screenshot podpisałem jaka karta i ile fps-ów. PS Niezłą reklamę zrobiłem Nvidii powinni mi za to zapłacić. Nie wiem jak jest z kartami ATI do zastosowań CAD/CAM ponieważ nigdy nie miałem takowej. Swego czasu na necie znalazłem test i na siatkach było duuuużo szybsze od Quadro
-
CPU vs GPU V-Ray RT http://www.youtube.com/watch?v=Ny5Sgqfpguw
-
Trochę dziwne te testy. Jak porównywałem GTX580 do Quadro FX4800 to ta 2ga była jakieś 300-500% szybsza w operacjach na siatkach. Szybkość wyświetlania siatek nie jest uwarunkowane tylko i wyłącznie poligonami. Obecnie pracuje na projektem jak wcześniej wspomniałem domek+ IVY. Na GTX'sie sie wszystko chodzi super aż do momentu jak nie wstawiłem bluszczu. Zaczęły się skoki doczytywania i lekkie zawieszki (scena pkołob3,2mln poly). Jak znajdę troche więcej czasu to zamieszczę test pomiędzy tymi 2ma kartami głównie w Maxie i Vue
-
Jeżeli chcesz pracować komfortowo w Maxie to bierz Quadro. Ja kupiłem do testów ostatnio GTX580 i jak załadowałem scene (waga 160MB domek + IVY) to myślałem, że mnie chyba szlag trafi. Nie dość, że wszystko skacze to jeszcze przy przejściu pomiędzy oknami w view portach trzeba czekać po kilka sek. Można oczywiście pochować to i owo ale czy to ma sens. Przy pracy z Quadro jest naprawdę rewelacyjnie: żadnych zawszeń czy skoków. Mała poprawka scena ma 3,2,mln poly