Jump to content

pomier

Members
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About pomier

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Płock, Polska
  1. Przy modelowaniu i renderowaniu nie chodziło mi o taki efekt jak na żywo. Jak bym tak chciał to bym poszedł i trzasnął fotki. Owszem trawa jest bitmapą i nie jest przestrzenna ale dla mnie ważniejsza była budowla.
  2. Dzięki "wirnik" znam tą stronkę i nieraz ją wertuję. Na razie modeluję most na te potrzeby chaosu hehe. Robiłem kiedyś model mostu w Wawie na potrzeby wizualki nocnej. Może kiedyś i jego rozwalę model już mam ale najpierw Płock.
  3. No ciekawa pracka, wygląda jak z gry. Myślałeś o renderingu w v-ray? może być jeszcze ciekawszy efekt. Przydało by się troszkę więcej dynamiki.
  4. no masz całkowitą rację, ale to wszystko czas pokarze i testy. Będę się martwił potem na razie wymodeluje wszystko, i postaram się wyanimować katastrofę widzianą z brzegu.
  5. Postaram się do tego wykorzystać tracking oraz camera map do zderzeń aut z obiektami na moście. Robiłem sobie testy w AE również z trackingiem i z maskowaniem obiektów live. na pewno zrobię załą rzekę w 3d bo muszą wpadać odłamki mostu do niej, niebo również wygeneruje w 3D bo chcę uzyskać refleksy świetlne odbijane w chmurach podczas spadania meteorytów. no i jak będzie trzeba to troszkę zbocza razem z trawką i drzewami. Jazdę po moście raczej bez problemu da się odtworzyć po moście 3D czyli prędkość i wymijanki kamerą. Myślę jeszcze o takim ujęciu osoby siędzącej w aucie np. kierowcy i widać troszkę wnętrza auta a wszystko co za szybami to materiał live z materiałem 3D. To by był też fajny efekt jak kierowca widzi uderzający meteoryt w most przed nim i stara się to wyminąć. Na tym etapie to zbieram sobie informacje i robię różne testy. Fotografuje most i kręcę materiał wideo kamerką full HD. Taki ambitny temat zobaczę jak mi to wyjdzie tak jak pisałem wcześniej przeznaczam sobie na to jakiś rok pracy tak na spokojnie by to zrobić. Wodę już testowałem z pluginem realflow, ładny efekt ale troszkę trwa czas przygotowania animacji. Jeszcze nie wiem czy przy tym zostanę.
  6. hmm dobra pomoc i pomysł. dzięki pomyślę o tym. Zauważyłem że nie obędzie się również bez zrobienia kawałka nieba oraz lewego i prawego brzegu gdzie most przechodzi w ulicę. Ale to bez problemu tylko więcej pracy. Wiesz to załatwia sprawę spojrzenia na most z boku. Takiego przypadkowego widza. Ja dodatkowo robię jazdę dynamiczną z wymijankami po moście i w trakcie tej jazdy most będzie się rozpadał. Tu będzie trochę pracy. Pozdrawiam
  7. dzięki za odp, wiem co to jest tracking i już robiłem próby. Dobra zobaczymy co wyjdzie jak tak. Próby robiłem po prostu na zwykłej ulicy i tam wstawiałem sobie auta czy inne budynki ale nie istniejące wcześniej a tu będzie materiał wideo, który już ma most oryginalny i teraz jak wstawię swoje 3D na miejsce istniejącego mostu to jak go zburzę to będzie widać na materiale wideo ten oryginalny. Co do PC to myślę że dam rade mam dwa PC po 2 xeony 4 rdzeniowe i po 24 gb ram i one są połączone razem w sieci do renderingu. Robiłem ostatnio prackę która miała 200.000.000 poligonów i nie było źle. Co do czasu to przewiduję sobie na ta prackę około roku.
  8. Witam wszystkich, podjąłem się zrobienia małej ale efektywnej animacji katastroficznej która ma się dziać w Płocku na nowym moście. Taki jest nowiutki że postanowiłem go rozwalić hehe. Scenariusz już mam, wymyślone również jest już jak będę kręcił materiał wideo z samochodu oraz z widoku osoby stojącej w okolicy mostu. Wszystko fajnie wiem jak to rozwalić i takie tam ale mam dylemat dotyczący połączenia modelu ulic oraz mostu wraz z realnym filmem wideo. Na tym etapie więcej szczegółów animacji nie zdradzę. Zastanawiam się jak wykasować istniejący prawdziwy most z filmu i wstawić swój 3D i tu mam pytanie do was drodzy użytkownicy czy macie jakąś wiedzę na ten temat albo jakieś materiały. Pracuję również z premiere i after effects może by coś w tym zdziałał. Myślałem coś w rodzaju maski na łożonej na ten most ale co z tłem? Z góry dzięki za jakieś podpowiedzi.
  9. no słabiutkie bo nie skupiałem się nad otoczeniem ale wiem że jak by troszkę bardziej popracować nad otoczeniem było by o wiele lepiej
  10. noo zaczyna coś wychodzić i odrazu render spadł do 1:30 a nie 20 godzin i jest ładnie bez migotania hehe Jeszcze tylko mam problem z plamami cienia nie jest takie płynne przejście tonalne Po kilku godzinach testów i ustawień i co najważniejsze zrozumieniu tego wszystkiego wreśćie jest OK !!! Dzięki za pomoc
  11. tak masz rację robie tak jak tam jest opisane ale coś nie do końca mi to wychodzi.
  12. No właśnie szukam i szukam kurde
  13. Witam wszystkich, mam taki problem i pytanko. Muszę zrobić prostą animację która pokazuje wnętrze mieszkania. Zwykły ruch kamery po ścieżce. Problem jest taki że każda klatka się różni tzn. miga światełko i cienie co z tym zrobić? Dodam tylko że swiatełko to sunvray oraz używam GI Proszę o jakąś pomoc. Dzięki
  14. hehe no nie jest to 100% odwzorowania oryginału ale jest blisko 99% .
  15. Witam chciałem pokazać moją ostatnią pracę 3D nad którą pracuję. Nie jest to taki wypas jaki możemy zobaczyć na tym forum ale i tak jestem zadowolony. Wizualki dzienne oraz nocne iluminacje. na razie nocne są dwie ale będzie więcej ujęć. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy