Skocz do zawartości

Snake5

Members
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Snake5's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Dziękuje za pomoc.
  2. Witam, nie wiem gdzie zrobic ten temat więc postawie go tu w Modelingu. Chciałbym się dowiedzieć jak wsadzic pliki zapisane w .3ds i .obj do 3DSMax, czy wogule istnieje taka mozliwosc, konwertacja ?
  3. Mam pytanko czy jest możliwość wsadzenia pliku zapisanego pod .p3d do Maxa lub jego konwertacja do pliku czytanego przez maksa. Znalazłem 1 sposób ale niezbyt przydatny bez kasy :/. Dowiedziałem się że można .p3d przekonwertować na .obj i za pomocą programu "Obj import 3d studio max" wsadzić do maksa ale wersja pełna trochę kosztuje a tzw. betka ma ograniczenie chyba do poligonów czy faceów. Jeśli jest jakaś inna możliwość lub istniej programik bez ograniczeń to prosze o pomoc ;)
  4. Wszytko działa fajnie ale wie ktoś czemu nie moge przewinąć do przodu lub cofnąć ?? Chyba wina kodeków ? Edit 02.03.07 Dzięki za tutka już zrobiony ;), teraz wezme sie za poprawki i spróbuje zrobić całe autko, ale jestem początkującym wiec posiedze na szukaniu tutków i wykończeniu autka.
  5. Wielkie dzięki już mam ;).
  6. Mam mały problem nie wiem jak przesunąć suwak jakiegoś elementu w inne miejsce, jeśli można go przesunąć to powiedzcie jak, przedstawiam screna o co mi dokładniej chodzi. Nazwałem ten element suwakiem bo nie wiem jak go nazwać. http://img69.imageshack.us/img69/2718/problemor3.jpg
  7. OK dzieki, znalazłem wszystko.
  8. Gdzie włączyć GI i FG ?
  9. meshsmooth lub turbosmooth pomógł, dzieki za linka też sie przyda ;)
  10. Jakiej funkcji trzeba użyć aby w viewporcie wygładzić model. Przed wygładzeniem http://img441.imageshack.us/img441/4110/image3121ox5.jpg Po... http://img441.imageshack.us/img441/170/image3141jt6.jpg Byłbym wdzieczny za dokładną odpowiedź.
  11. Witam, mam pytanko, jak otrzymać render który przedstawiam na zdięciach: http://img144.imageshack.us/img144/6568/render11kc0.jpg http://img255.imageshack.us/img255/157/render21gl8.jpg Chodzi mi o to jak zrobić żeby otoczenie bylo jednolitego koloru i renderowany przedmiot był matowy i nie kanciasty (gładki jak na screnach). Jeśli jest to render w jakimś dodatkowym programie, którego max nie ma byłbym wdzięczny za podanie nazwy i napisania jak go skonfigurować aby taki włąsnie render otrzymać.
  12. Witam, mam pewien problem, zapewne banalny do rozwiązania dla wielu z was. Nie jestem zaawansowanym użytkownikiem 3D maxa, nie zajmowałem się wcześniej nakładaniem tekstur ale i na to przyszedł czas. Otóż gdy wymodeluje jakikolwiek obiekt, powiedzmy ze będzie to box którego verteksy po przemieszczam w nieregularny sposób, to gdy chce nałożyć na to teksturę jest ona porozciągana. Również gdy zrobię odwrotnie, czyli na box'a nałożę teksturę np.: z równoległymi liniami, to gdy przesuwam jakikolwiek verteks to tekstura rozciąga się... to mi na prawdę przeszkadza. Czy jest jakaś opcja dzięki której tekstury nie będą się rozciągały ?
  13. Snake5

    Splejny - problem...

    Coś mi nie bardzo wychodzi chyba, źle korzystam z opcji Surface, zmieniam threshold i nie nakłada mi się model na splejny ??
  14. Snake5

    Splejny - problem...

    Ale czy puzniej opcja Surface zadziała prawidłowo ?
  15. Nie mam pojęcia jak połączyć 2 splejny na 2 różne sposoby zaraz to zademonstruje. 1. Mam 2 splejny i chce je połączyć ale nie mam pojęcia jak (po forum chodziłem znalazłem podobne ale nie do końca te same problemy ale mi nie wychodziło), zamieszczam scren o jakie splejny mi chodzi 2. Mam końcówke 1 splejna i chce ją połałczyc ze srodkiem splejna i też nie wiem jak to zrobić. Jeśli ktoś wie proszę o dość dokładny opis.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności