Skocz do zawartości

NoVaKK

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Łódź

NoVaKK's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. no i znalazłem przyczyne wolnego renderingu.. ;x z Direct3D na OpenGL zmieniłem i renderuje w 2 minutki :) bozz.. nie wiedziałem ze to taka roznica w tym jest -.- wtedy chyba korzysta z karty graficznej?
  2. siema, forum oglądam już od het het ;x ale dopiero teraz coś porządnego zacząłem robić i nie zniechęcam się :) ot taki to mój potworek NEC 20GWX2, o wiele lepiej modelować jak się ma to przed sobą :D tył narazie nie dokończony, tyle co z przodu to jest, oczywiście po modelingu przyjdzie czas na shaderki. wiem że noga troche za cienka wyszła, a ciężko bedzie mi to poprawić...;x no ale bede musiał -.- a przyciski w miarę ok, tzn.. jeśli nie patrzeć na siatkę ;x @ 3DS MAX9, Scanline [145 samplów] Intel P4 3GHz Prescott 3x512 Mb GF 6600 256mb rendering: 23 min @ HDTV resolution powiedzcie mi... DŁUGO prawda ?! :| wydaje mi się że kiedyś o niebo szybciej działał mi... no ale nie wiem, wypowiedzcie się.. render: render: render: nowy renderek z testami shaderków, ale coś oświetlnenie cienkie... oczywiscie do poprawy!
  3. Z maxem mam doczynienia od miesiaca... praktycznie codziennie robiłem jakieś pierdoły więc co nieco wiem jak wygląda praca w nim:] no i zacząłem robić model BMW Z4 z Nurbsów... próbuje go robić już od 4 dni... oceńce co w nim nie tak.. co musze poprawić... no i odrazu bym prosił JAK, to poprawić.. bo nie znam jeszcze wszystkich funkcji:( wogóle.. mogę prosić o ustawienia shadera i światła Tak aby wyglądał ten model jakby był z gliny? tak jak inni pokazują modele bez nakładania "farby" :) o to screeny: [ jak coś to piszcie jakie jeszcze dodać] http://img83.imageshack.us/img83/2861/front6zl.jpg http://img83.imageshack.us/img83/6823/perspectivewire0he.jpg http://img83.imageshack.us/img83/9797/perspectivecurves1nz.jpg Jak patrze na prace innych to myśle że nie dojde do niczego... normalnie załamuje mnie takie coś.. zamiast mobilizować... __________________________ NoVaKK [email protected] #GG: 3929897
  4. NoVaKK

    Żyły i tętnice problem...

    Fuck..... znowu spieprzyłem sprawe :/ no wiec, już mówie... tamten sposób z shellem nawet spoko:) udało mi sie :] tylko.... było dużo artefaktów i brzydk o to wygladało wiec skasowałem jednak :P no i teraz zrobiłem spline'ami.... ale... ehh.. połączyłem wszystkie spliny w jedna całość... i teraz jak chce dać loft'a to nie moge Get Shape......... :[ jestem załamany :| można to zrobić tym loftem zmieniając cos w ustawieniach czy nie ? bo jak chciałem porozłaczać wszystkie spliny od siebie, [ miałem je połączone blind'em i connectem] to i tak nie moge odłaczyć ich jako osobne:/ tzn. ja je dołączałem przycieskiem Attache ale czy jest taki przycisk który by je wywalił z tego jednego wielkiego spline'a ?? tutaj jak coś image: http://img504.imageshack.us/img504/4391/ukladddd2tv.jpg
  5. NoVaKK

    Żyły i tętnice problem...

    polygony na końcach tzn. ? ale ten shell strasznie zniekształca i robi się grubeee...
  6. Witam, robie układ krwionośny w 3DS maxie... dopiero zaczynam zabawe z nim, [2 tygodnie sie już ucze] odrysowałem sobie główne żyły i tetnice. i pomyślałem że jak skoncze to sklonuje je, zeskaluje na mniejsze, i booleanem wytłocze w środku. ale niestety... chyba to nie przejdzie :( może macie jakis pomysł czy można jeszcze to uratowac ? troche siedziałem nad tym i szkoda mi to usuwać :P tu macie screeny: http://img110.imageshack.us/img110/8951/uklad19he.jpg http://img240.imageshack.us/img240/5719/uklad29iy.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności