-
Animacja kropel
hmm.. tego się obawiałem. Dzięki za pomoc. Chyba już sobie jakoś dam radę :)
-
Animacja kropel
Dzięki. Zanimowałem kropelki w maxie, wygląda to obiecująco.. zobaczę jak się połączy z całością. Spróbuję też meshować przy pomocy tego RFRK toolkkit, przyznam, że zawsze meshowałem w realflow. A jest może jakaś aplikacja, plugin do meshowania w Vray'u?
-
Animacja kropel
Dzięki. Zastanawiałem się nad animowaniem kilku kropelek w maxie. Chyba spróbuję takiej opcji
-
Animacja kropel
Sorki jeśli wyraziłem się niejasno. Chodzi mi o to: krople które oddzieliły się od strumienia cieczy w realflow poruszają się jednostajnie. Lecą przed siebie nic się z nimi nie dziele. W tym linku który załączyłem do post'a widać. że krople ulegają deformacji/rotacji .. to nadaje im więcej realizmu. Zastanawiam się jak można by to uzyskać. Czy wyjaśniłem teraz lepiej o co mi chodzi?
-
Animacja kropel
staram się robić animację w realflow.. może jakimś wyjściem byłoby animowanie kropelek w maxie.. a strumienia w realflow. Jak uważacie?
-
Animacja kropel
Witajcie, nie wiem czy w dobrym miejscu zadaję to pytanie, no ale animacja cieczy to też animacja. Robię chlapnięcie wody lecące w przestrzeni w slowmotion. Mam problem z kropelkami chciałbym uzyskać efekt rotacji deformacji jak na tym filmiku Czy wie ktoś jak uzyskać taki efekt w realflow?
-
Bitwa 3d: Mały rabuś - Koniec
Ok więc to chyba ostatnia zmiana... znowu zmieniłem twarz... chyyyyba na lepszą... tak czy inaczej to już koniec :) dzięki za komentarze
-
Bitwa 3d: Mały rabuś - Koniec
A jeszcze mam prośbę napiszcie czy nasycenie kolorów jest ok... bo nad tym się jeszcze głowię.... czy może tak jest lepiej??
-
Bitwa 3d: Mały rabuś - Koniec
Dobra pracka już skończona, totalnie przerobiłem twarz czarownika ... rzeźbienie pierścionków i monet też trochę wzięło, ale chyba było warto.. jeszcze sie trochę bawię z nasyceniem kolorów i oświetleniem, ale tak będzie już final wyglądał, finalną wersję dam na 1 stronę tego wątku a tutaj dam screeny samego maga i jego wersję alternatywną... która została przegłosowana jako ta gorsza... a daję też kilka siatek są dość geste ale chciałem aby przy exporcie z zbrusha kształt "wspomagał mojego displace'a..
-
Bitwa 3d: Mały rabuś - Koniec
Hejka no trochę mnie nie było ogólnie dużo przerobiłem obrazek teraz wygląda inaczej (lepiej), umieszczam kilka screenów background, czarownika... jak wróce z uczelni to wystawie siatki napiszcie które chcecie... A i komentujcie !!!
-
Bitwa 3d: Mały rabuś - Koniec
Dzięki, za cenne uwagi mam już trochę pomysłów na zmiany więc jak się znowu wezmę do roboty to myślę, że będzie dużo lepiej :)
-
Bitwa 3d: Mały rabuś - Koniec
Hmm na szczęście mam jeszcze czas by się zastanowić nad obrazkiem :) Co do siatek to zamieszczę we wtorek bo wtedy wracam do akademika, tam jest mój komp do 3d. Do domu przywiozłem tylko kilka renderów do wystawienia na forum.
-
Bitwa 3d: Mały rabuś - Koniec
Dobra oto kolejny etap mniej więcej tak sobie wyobrażam jak będzie wyglądała praca, choć muszę poprawić szczegóły.. na różdżce w wersji finalnej będzie effekt świetlny (pyłek itp.). Ogólnie z tego co narazie zdecydowałem to zmieniam różdżkę bo jest zbyt denna, czapka też do przeróbki i jakieś ubranie dla maga .. jeśli też macie jakieś pomysły to z chęcią przeczytam
-
Bitwa 3D: Gile na jarzębinie - NOW WE FIGHT!
Witam, dobrze ci idzie kwiatki są spoko tylko jak piszesz trzeba zrobić do nich dobry materiał. Co do ptaszka to naprawde spox ci wyszedł :) powodzenia
-
Bitwa 3d: Mały rabuś - Koniec
Hejka, dzięki za kommenty :) niedługo wystawię trochę pełniejszy obrazek.. co do tego w czym robię to w maxie robie podstawowe modele, następnie lecą do zbusha tam daję detale (bump i displace) a potem exportuję do maxa na render
Zaknafein
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta