Skocz do zawartości

bartiano

Members
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Radzymin, Polska

bartiano's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Ok poszperam. Mógłby ktoś w wolnej chwili zrobić to i krok po kroku opisac, ale na pewno nikt nie znajdzie tyle czasu i ochoty :)
  2. Jestem jeszcze stosunkowo niezaawansowanym użytkownikiem 3ds max (mam wersję 7) i nie jestem w stanie poradzić sobie z wymodelowaniem przodu tego samochodu (a raczej tego wypukłego błotnika z załamaniami, które w dodatku ku górze zanikają). Może ktoś mnie jakoś naprowadzić?
  3. bartiano

    boolean

    ale dno i żal ;/ no to jak NAJSZYBCIEJ ominąć np. to? http://img98.imageshack.us/img98/8185/099ug1.jpg
  4. bartiano

    boolean

    ok no dobra łapię ale czemu ta opcja boolean jest taka felerna, nie można jakoś jej zoptymalizować? ona jest najszybsza i daje najlepsze efekty...
  5. bartiano

    boolean

    ale co mi po tej opcji ;/ jak mam niby wyciąć jakiś bardziej skomplikowany kształt? Np. prostokąt z zaokrąglonymi rogami.
  6. bartiano

    boolean

    co to za opcja? gdzie ona jest?
  7. bartiano

    boolean

    Dlaczego kiedy probuje wyciąć zwykłego box-a (najpierw probowałem z mesh smoothem na 1, potem bez niego) w plane'ie to na tym plane'ie powstają dodatkowe krawędzie zmieniajace jego geometrię, których nie da się usunąć? Nawet jak je usunę to i tak je widać na renderze.
  8. lusterka są nieistotne bo na dobrą sprawę ich nie widać. Czekam na dalsze rady w końcu specjalistów tu nie brak...
  9. o bożesz ty mój po co kaustyka dla szyb samochodowych :) GI nie jest głupim pomysłem ... ale do tego potrzebuje pomocy wiec bede jeszcze u was pisać :) czekam na dalsze sugestie. :)
  10. niesamowity jest design tych wnętrz... a renderingi piewsza klasa zwłaszcza pierwszy :)
  11. Zamierzenie jest takie aby wyglądało jak zrobione w dzień. Pytanie brzmi: jak najlepiej ustawić światła aby efekt byl realistyczny? Tutaj jest kwestia tego czy material VRay z przezroczystością Refraction przepuszcza światło VRay Light (tzn światło z zewnątrz wpadające przez szyby)... tego nie wiem... Wpadłem na pomysł aby w każdym oknie umieścić słabe światło (tak aby zasymulować wpadanie światła przez okno) oczywiście z tej strony z której padałoby główne światło na samochód, byłoby ono mocniejsze... co Wy na ten pomysł?
  12. no ok ale jak mam używac tej opcji Cut ... w sumie nigdy jej nei używalem, nie wiem jak ona działa, a poza tym ma do wyboru jeszcze jakieś "Refine", "Split", "Remove", jak to ugryźć? Obojetnie co nie było zaznaczone, i tak znikała mi cala bryła.... i co znaczy collapsować siatkę? :| zreszta uzycie jakiejkolwiek opcji booleanowskich powoduje skasowanie róznych kawałkow samochodu.... no żesz...
  13. zwykły boolean. bryla auta, po wycieciu w niej dziur na światła i wlot powietrza z przodu każda nastepna operacja wycinania konczy sie zniknieciem bryły auta.. zostaja jakies przypadkowe polygony :/ wycinam tą zieloną bryłe: http://images20.fotosik.pl/204/dc607e8354d132ee.jpg co konczy sie tak http://images21.fotosik.pl/149/2b4f4c2fe0951b1a.jpg wrr
  14. Skąd sie bierze to potężnie denerwujace znikanie brył, polygonow itd. przy używaniu wycinania narzędziem Boolean? I jak sie tego pozbyć..?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności