hmm...czyli dziwnie wygladaja czy sie nie wkrecaja? :P bo nie wiem co gorsze :) w nastepnej zrobie juz okrągle...fote mialem malo wyrazna i wydawalo mi sie ze nie sa okragle ale po dokladnym obejzeniu moze i masz racje ;)
hejka
sikham --> nie wiem czemu twierdzisz ze moje sruby nie maja gwintu :P owszem nie wymodelowalem ich z gwintem ale w teorii go maja wiec nie ma zadnego problemu z przykrecaniem :P
Diesel, HXL --> moze wkrotce zaczne modelowac samochod...narazie zastanawiam sie jaki
gumi3 --> wciecie to zwykly cylinder "sfilletowany" z głównym surfacem felgi (minuta roboty :D) na http://www.3dtotal.com jest fajny tutorial z felga w nurbsach
zrobilem mała kosmetyke i zaczynam kolejna fele :) pozdrawiam
http://img429.imageshack.us/my.php?image=mayaext17pz.jpg
http://img376.imageshack.us/my.php?image=mayaext22oy.jpg
http://img379.imageshack.us/my.php?image=sruba7yf.jpg
http://img393.imageshack.us/my.php?image=sruba18kl.jpg
heja, to moj pierwszy model w maya nurbs. Uczylem sie na nim modelowania w tej technice wiec zapewne ma sporo bledow. Nie przywiazywalem wielkiej uwagi do renderingu bo nie to bylo moim glownym celem, aczkolwiek tu tez jestem newbie :)
http://img456.imageshack.us/my.php?image=m24kd.jpg
http://img79.imageshack.us/my.php?image=m34aa.jpg
http://img181.imageshack.us/my.php?image=m41cg.jpg
http://img180.imageshack.us/my.php?image=m77ux.jpg
mam kolejne pytanie zwiazane z nurbsami, czy do renderingu musze je konwertowac na poly? czy mental ray potrafi renderowac tylko na polygonach czy nurbsy tez moze obsluzyc? dzieki za odpowiedz
po zwiekszeniu Crv Prec Shaded do 32 widoczne sa male skazy, mam pytanie czy mozna je wyeliminowac na etapie renderingu, probowalem roznych kombinacji w Render>Set nurbs tesselation, nie chcialbym tracic czasu na eksperymentowanie z renderingiem, poswiecajac wiecej czasu na nauke modelowania
dzieki za pomoc :)
witam!
Jestem poczatkujacym uzytkownikiem mayi, dokladnie modelowanie w nurbs. Mam pytanie czy ktos wie jak wyeliminowac bledy z zalacznikow?. Dwa z nich mnie interesuja:
1) jakie parametry pozmieniac aby po uzyciu funkcji "circular fillet" pomiedzy obiektami nie powstawala widoczna "szczelina"
2) czym zlikwidowac kanciaste sciany wlotu po uzyciu funkcji "trim" (manipulowanie przyciskami "1", "2", "3" a dokladnie klawisza "3" nic nie zmienia)
dzieki za pomoc :)
witam!
Jestem poczatkujacym uzytkownikiem mayi, dokladnie modelowanie w nurbs. Mam pytanie czy ktos wie jak wyeliminowac bledy z zalacznikow?. Dwa z nich mnie interesuja:
1) jakie parametry pozmieniac aby po uzyciu funkcji "circular fillet" pomiedzy obiektami nie powstawala widoczna "szczelina"
2) czym zlikwidowac kanciaste sciany wlotu po uzyciu funkcji "trim" (manipulowanie przyciskami "1", "2", "3" a dokladnie klawisza "3" nic nie zmienia)
dzieki za pomoc :)
Mod: Dział WIP jest do prezentowania postępu prac a nie do prezentowania pojedyńczych problemów !!! Wątek przenosze