Firma zatrudni grafika 3d najchętniej studenta (4-5 roku) lub absolwenta wydziału architektury
wymagania:
- biegła znajomość programu Autodesk VIZ 2006 (obcięta wersja 3d maxa jeżeli znasz maxa znasz i VIZa)
- modelowanie low-poly, na poziomie sub-object's a nie boolean
- UVW Map i Unwrap
- Wypalanie tekstur
- Standardowe materiały max oraz mental ray
biegła znajomość jednego z programów graficznych 2D tj. Corel Paint Shop Pro, Adobe Photoshop , Corel Photopaint lub GIMP.
-praca na warstwach
-znajomość masek
-umiejętność tworzenia powtarzalnych tekstur
-tworzenie bump map
Jeżeli bawiłeś sie kiedyś level-design to Twój olbrzymi atut.
Dodatkowe plusy
-doświadczenie w tworzeniu stron www
-znajomość Autocada
-angielski z zakresu helpa do maxa lub autocada.
Praca w biurze w Białymstocku blisko wydziału.
Zatrudnienie na etat z możliwością zdobycia praktyki projektowej.
Możliwe też inne formy zatrudnienia
Wynagrodzenie - podstawa minimalna plus comiesięczna premia za wykonaną pracę.
Zgłoszenia z ewentualnym portfolio proszę przesłać na
[email protected]
Portfolio nie większe niż 4 Mb bo skrzynka mała. Lub link do www.
Postaram się odpowiedzieć na wszelkie zgłoszenia lub pytania.