Skocz do zawartości

FiDo

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. FiDo odpowiedział FiDo → na odpowiedź w temacie → Animacje
    o nie, to nie tak. to dzwiek montowalem pod obraz :) nie wiem, czy to nazwac mozna muzyka w ogole ;) a no nie pokazalem zderzenia, bo kto wie co tam sie naprawde zdarzylo.. dzieki :)
  2. FiDo odpowiedział FiDo → na odpowiedź w temacie → Animacje
    dzieki, jesli idzie o montaz to pozniej moze jeszcze nad nim popracuje. rzeczywiscie przydalyby sie jakies skroty. no niestety, to wlasnie byla moja cala animacja postaci :) nastepnym razem sie postaram bardziej, tym razem do realizacji tematu wiecej nie potrzebowalem. mimo wszy- stko nauczylem sie przy tym duzo i obiecuje poprawe ;) pozdro
  3. FiDo dodał odpowiedź w temacie → w Animacje
    witam serdecznie. jakis czas temu postanowilem sie nauczyc animacji postaci. wczesniej nie mialem zielonego pojecia zabardzo z czym to sie je. dzieki pomocy kilku osob na forum udalo mi sie przebic przez kilka problemow. calosc powstala w niecale poltora miesiaca. czujcie sie wolni by krytykowac. nie spodziewajcie sie jednak graficznych fajerwerkow ;) dzwiekowcem tez nie jestem dobrym (slon mi kiedys nadepnal na ucho). dzieki i pozdrawiam :)
  4. FiDo odpowiedział Dragon Heart → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    oczywiscie dziala :) dzieki piekne
  5. FiDo odpowiedział Dragon Heart → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    tak :) ale chodzi mi konkretnie o Unwrap :) UVW mapem unwrapa nie zrobie. jesli da sie to jakos skombinowac razem to prosilbym o powiedzenie: jak :) dzieki za odzew ;)
  6. FiDo odpowiedział Dragon Heart → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Witam aktualnie rowniez rozgryzam modyfikator Unwr UVW. ale mam jeden problem. uzywam maxa w wersji 7. nie ma tutaj cylindrycznego rzutowania. gizmo jedynie plaskie. czy moge to jakos obejsc? - pomijajac instalacje nowszej wersji - bede wdzieczny za odpowiedz:) pozdrawiam
  7. FiDo odpowiedział FiDo → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    dobra, problem rozwiazany :P gdyby ktos kiedys napotkal taka trudnosc, radze skalowac wszystko poza sama skora ;) pozdro
  8. FiDo odpowiedział FiDo → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    choroba no.. kolejny problem sie pojawil na mojej drodze. przy tej samej animacji, aczkolwiek inny. nie bede zakladal kolejnego tematu, zapytam tutaj :) zrigowana postac (kosci+skora) porusza sie po sciezce. chce zmienic minimalnie wielkosc postaci, no wiec skaluje. ale gdy to zrobie i wlacze animacje (badz zlapie za helper do ktorego przypisana jest cala postac i go przesune) to skora dystansuje sie coraz bardziej i bardziej od kosci (chociaz wygina sie tak jak powinna). o co moze chodzic? help :) obrazowo przedstawia sie to tak: przed przesunieciem helpera, po przesunieciu helpera aczkolwiek na obrazku jak widac zaznaczylem cala postac. nie ma wiec roznicy
  9. FiDo odpowiedział FiDo → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    oki, bede kombinowal :) thx
  10. FiDo odpowiedział FiDo → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    ale mam jednak jeszcze jedno pytanie. czy moge caly cykl animacji (klucze wszystkich kosci) zamknac w dwoch kluczowych klatkach (poczatek-koniec)? i wtedy importowac je do bardziej zlozonej sceny. taki odpowiednik fleszowego motion clipa (wydaje mi sie, ze dobre porownanie) :)
  11. FiDo odpowiedział FiDo → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    oczywiscie dziala :) dzieki bardzo streaker Temporal, rowniez chcialbym sie tego dowiedziec ;)
  12. FiDo odpowiedział FiDo → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    dzieki Ci bardzo :) sprobuje
  13. FiDo dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam :) jest postac, jest rig i jest zanimowany cykl biegu. potrzebuje teraz zapetlic caly cykl tak, by mi sie powtarzal tyle razy ile bedzie animacja wymagala. w jaki prosty sposob moge pomnozyc w timelinie klucze wszystkich zanimowanych konczyn postaci poza metoda kopiuj-wklej-przesun (nie oszukujmy sie, jest to bardzo meczace jesli postac ma wykonac ze sto takich krokow) ;P dziekuje z gory!
  14. FiDo odpowiedział FiDo → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    dzieki za odpowiedz :) no wlasnie mi w mentalu nie dziala. ale narazie mentala odstawiam na bok i musze sie dowiedziec jak uzyskac DOF przy zrenderowaniu w Video Post. w viewporcie normalnie sie animuje, niestety przy renderingu animacji jest lipa (nieskonczona rozpietosc ostrosci) musze ten problem koniecznie rozwiazac (korzystajac z maxa, bez post-produkcji). naprawde nie jest mi nikt w stanie pomoc? pozdrawiam
  15. FiDo dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    witam! chcialbym zasiegnac od was pomocy, bo nie wiem jak problem rozwiazac. mianowicie, uzyskalem bez zadnych problemow glebie ostrosci przy uzyciu opcji kamery. przy renderingu pojedynczej klatki wyglada normalnie. problem jednak zaczyna sie kiedy chce zanimowac opcje 'target distance'. przy renderingu w video post w ogole nie ma zadnej glebi ostrosci (wyrazne sa wszystkie plany). jak moge rozwiazac swoj problem? i 2 sprawa, moze ktos z was bedzie wiedzial: w mental ray`u w ogole nie potrafie DOF wlaczyc. niby jest jakas opcja DOF(mental ray), a jednak nie dziala. efekt: jest tlo, obiekt jakby nieoswietlony. jednolita plama barwna, konturowa. cala ostra. uzywam maxa 7, bede wdzieczny za pomoc :) pozdrawiam --- PS. ten temat poczatkowo postawilem w innym dziale. wielkie sorry za to, wydaje mi sie, ze tutaj ma wieksze szanse na odwiedzenie :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności