Rozdzielczość 2200x1650 - tylko Vray VFB (z wyłączonym maxowym - ust. 100x75)
IMAGE SAMPLER: Adaptive QMC, Catmull-Rom, min. 1, max. 4,
IRRADIANCE MAP: min. -3, max. -1, HSph. subdv.: 40,
Interp. samples: 25, Clr tresh: 0.3, Nrm tresh: 0.2, Dist. tresh. 0.1
Detail enhancement: Screen, 60, 0.3
Advanced options: bez zmian
LIGHT CACHE:
subdivs. 1000, sample size: 0.005, number of passes: 4 (P4 HT)
Prefilter: 1000, none
rQMC SAMPLER:
AA 0.85, Noise tresh: 0.01, min. samples 8, global subdiv.: 2
COLOR MAPPING: Exponential 2.0, 2.0
SYSTEM:
Max. tree: 90, Min leaf: 0.0cm, Face/coef: 2.0, Dynamic (800MB), bucket size 64x64
Subdivs we wszystkich materiałach: 8-16 (metal satyna - 32)
Subdivs świateł: 150
Czas renderingu: 38 godzin (bez liczenia IR i LC)....Coś nie tak...:)?
Poza tym mam jakiegoś buga w VIZie: zaznaczyłem Irradiance Map "from file" a on i tak mi puszcza obliczenia mapy (jakieś 40 min.)
W nowym testowym pliku tego nie mam. Może jakieś dodatkowe"haczyki"?