Witam
Chciałbym zaprosić do współpracy was, grafików. Potzrebuję ich trochę, gdyż moje "studio" pracuje obecnie nad projektem modu do gry Half-Life 2. Gracz wciela sie w nim w antyterrorystę jednej z najlepszych organizacji do zwalczania terroru na świecie. Sama akcja gry osadzona będzie w niedalekiej przyszłości- gracz używać będzie najróżniejszego typu gadżetów.
Ale zacznijmy od początku...
Fabuła
Rok 2063. Rosnące zagrożenie terrorystyczne na świecie, staje się główną przyczyną zmniejszenia populacji ludności. W ciągu każdego miesiąca zamachowcom udaje się zniszczyć kilka ważnych obiektów strategicznych i zabić dziesiątki osób.
Świat reaguje. Powstaje elitarna jednostka antyterrorystyczna mogąca operować w różnych warunkach klimatycznych na lądzie, morzu i w powietrzu. Z biegiem czasu pokazuje ona, że jest doskonale wyszkolona i wyposażona. Zyskuje ona dużą popularność i zostaje ogłoszona najlepszą jednostką na świecie.
Gdy życie ludzkie zostaje gdziekolwiek zagrożone przez zamachowców, elitarna grupa
Gracz wciela się w jednego z komandosa owej elitarnej jednostki.
Zadnia
Zadania stawiane przed graczem i jego zespołem tworzy samo życie: odbicie zakładników, aresztowania terrorystów, akcje dywersyjne, poszukiwania zestrzelonego pilota nad wrogim terenem, ochrona ważnych obiektów i osób, fizyczne przeciwdziałanie terroryzmowi przed atakami, abordaże statków, odbijanie autobusów, drapaczy chmur, szkół lub samolotów itp, itd.
Przeciwnicy
Przeciwnicy występować będą w różnych rodzajach w zależności od misji. Niektórzy są wyszkolonymi wszechstronnie terrorystami, inni to np. przestępcy chcący zdobyć pieniądze na alkohol lub narkotyki napadając na sklep. Wiadomo- terroryści zajmujący jakiś większy i bardziej strzeżony budynek są wyszkoleni w tym celu i lepiej wyposażeni. Co do przeciwników- ich zachowania będą się różnic od sytuacji w jakiej są postawieni.
Atmosfera
Mamy rok 2063- więc możemy oprzeć klimat na czasach, w którym głównym środkiem transportu są „samochody” lewitujące trochę nad powierzchnią ziemi. Oczywiście- występować one będą w tych bardziej rozwiniętych krajach. Gdy będziemy operować w jakimś „biedniejszym” miejscu po drogach nadal poruszać się będą rozklekotane wozy i rowery. Chcę, byśmy uzyskali klimat lekko horrorowy, lecz bez przesadzania, gdyż to nie rodowity horror.
Ogólne cele projektowe plansz
Plansze projektujemy tak, aby przypominały one miejsca, w których rzeczywiście pracują lub mieszkają ludzie. Powinno się znaleźć wszystko tak, aby „ludzie”, którzy by tam mieszkali mieli wszystko co potrzebne do wykonywanej przez nich pracy. Każdy pracujący nad modem dostanie plan i zdjęcia, gdyż chcemy się wzorować na prawdziwych, istniejących miejscach
( np. szkoła, galeria Dominikańska itp. ).
Gadżety
Co do gadżetów- mamy duże pole do popisu jeśli chodzi o ich wymyślanie. Chcemy, by gadżety były silnikiem napędowym gry, jej znakiem rozpoznawczym. Jako, iż akcja gry dzieje się w przyszłości to wszelkie bronie i ekwipunek będzie wymyślany i na dzień dzisiejszy „nierealny”. Komandosi naszej grupy antyterrorystycznej będą mieli do dyspozycji kombinezon ochronny ( nad którym pracują teraz Amerykanie) i wszelką technologię systemu „Land Warrior” i „Future Warrior”, które na potrzeby gry mocno podrasujemy. Z gadżetów wymienić mogę zdalnie sterowane kamery, podgląd na pole walki za pomocą satelit, strzelanie ze specjalnej broni zza rogu bez konieczności wychylania się, narzędzia do cichego otwierania drzwi, laserowe namierzanie celu itp. Tyle ile mogę powiedzieć o gadżetach- będą one wymyślane w trakcie gry. Jesteśmy również otwarci na wszelkie propozycje ze strony graczy.
Zakładnicy
Gdy terroryści opanowują budynki, w którym znajdują się ludzie, biorą ich wtedy na zakładników. Zazwyczaj są to normalni przechodnie, cywile, którzy znaleźli się w nieodpowiednim czasie w nieodpowiednim miejscu. Głównym zadaniem naszej grupy będzie odbicie zakładników. Zamachowcy będą się starali utrudnić nam to zadanie minując zajęte przez nich obiekty, używając ludzi jako żywych tarcz itp.
Taktyka
Jak iż jest to gra akcji z dużą domieszką taktyki, ta cześć gry będzie bardzo rozbudowana. Znam się trochę na taktyce- dużo czytam na te tematy i gram w gry traktujące o działaniach komandosów. Wiem co zrobić, by usprawnić tą cześć gry. W miarę możliwości będę się starał kontaktować z specami w tego typu sprawach.
Aby projekt się udał pomyśle i byśmy dogodzili graczom, prowadzimy badania mające na celu zdobyć informację na temat: „Czego najbardziej brakowało ci w grach FPS (lub w konkretnej grze)”. Chodzi tu zarówno o gry single i multiplayerowe.
Czekam na kontakt- mój numer gadu-gadu: 3136742